Mijn tas staat al klaar. Vandaag ga ik met de burgers op kamp. Het stomste van alles is dat ik een kamer moet delen met Niels. Met een zucht stap ik mijn bed uit een loop naar de douche. Ik kleed me om en loop naar beneden. Stijn is al op school ik hoefde er gelukkig wel later te zijn. Maar dat is ook alleen het leuke.
Als ik op het schoolplein aan kom zie ik een zwerm van ukkies. "Hé wij zijn geen ukkies.' En jonge keek mij beledigt aan 'Oh echt wel'. Wacht was Niels het nopu meet me eens dat is ook een wonder. 'Ja ik vind het ook een woder maar je moet echt leren niet alles hardop te zeggen. 'OKÉ NU IEDEREEN IS GAAN WE VETREKKEN JE MOET EERST JE TAS IN DE BUS ZETTEN DAARNA GA JE NA DE VOORKANT VAN DE BUS EN STAP JE DAAR IN ZODAT WE IEDEREEN KUNNEN TELLEN EN NIEMAND VERGETEN'. 'Zoals wat er bij ons was gebeurt.' zei Niels. Ja je hoort het goed we waren op de terug weg. Net 5 min. aan het rijden als ze er achter komen dat we Jessica waren vergeten en dus doodleuk net het gebouw uitwandelde. 'Ja inderdaad wat bij jullie gerbeurden'. Wij moesten wachten op het laatst en dan onze tas onder in du bus zeten wat bij mij en Niels weer problemen opleverde met wie er eerst mocht. Na een minuut te hebben staan bekvechten een corfee te hebben kregen stapte we du bus in. Ik wou bij het raam du ging net even wat sneller lopen zodat ik eeder in de bus was. HAHAHA. 'Ik wil ook bij het raam'. 'Sorry ik was eeder'. Omdat dit de laatste twee plekken waren moester we naast elkaar. Ik pakte me telefoon en ging muziek luisteren. En zo viel ik in slaap.
Vanaf het volgende hoofdstuk ga ik ook medere POV gebruiken bv. die van Niels. Sorry voor het late en korte update maar ik heb ook nog school waar ik echt een hekel aan heb een onze klas is veel te druk we hebben zelfs een leraares over spannen gemaakt waardoor er dus drie keer een afdelings leidster bij ons in de klas kwam zitten. Maargoed ik wijk af van wat ik wou zeggen ik probeer echt zoveel mogelijk te update.
xx san
JE LEEST
Haat, vriendschap en verliefdheid.
RomanceEva zit in het begin van het derde schooljaar en heeft van af de kleuterschool al niet met Niels kunnen omgaan. En ze wel moeten dan ook geregeld nablijven. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze samen met hem naar het brugklas kamp moet en een kamer...