Heey weer een nieuwe hoofdstuk.
**************************
POV Vera
Als ik wakker word zijn we nog aan het rijden in de bus. Ik kijk op me mobiel hoe laat het is ik heb pas een half uur geslapen. En de reis duurt bijna 3 en een half uur. Ik zucht en kijk op zij waar Niels zit. Hij zit een spel op zijn mobiel te spelen. Ik besluit Gio maar eens te smsen. Hee, hoe gaat het? met mij goed, zit nog in de bus. je nichtje. verzenden. Aangzien Tess en Cat nog op school zitten. En daar moet je niet op je mobiel gaan.Want daar is school heel streng in. Ik zucht en kijk naar buiten we rijden over een snelweg dus er is niks anders te zien dan auto's ik ga maar weer proberen te slapen anders duur dit nog zo lang.
POV Niels (vanaf dat vera in slaap valt eerste keer)
Ik pak mijn mobiel en ga en spel spelen. Als ik na een paar keer het spel heb gespeeld op zij kijk zie ik dat Vera slpaat. Ze is eigenlijk best wel schattig wacht wat zei ik oke Niels zet dat gelijk weer uit je hoofd dat is ze totaal niet. Mijn vrieden zeggen altijd dat ze knap is maar dat is ze ook niet. Ik zucht en ga weer veder spelen na een half uur wordt ze wakker en pakt der mobiel. Waarschijnlijk om te kijken hoe laat het is. Ik kan ook net zie dat ze een sms stuurt naar iemand. Ik ga weer veder met waar ik mee bezig was. Na nog vijf minuten dit spelletje te hebben gedaan ben ik moe geworden en ga ik porberen te slapen.
POV Vera
Als ik wakker wordt kijk ik op me mobiel hoe laat het is. 'Jongens en meisjes we zijn er bijna nog 5 minuten. Als we er zijn willen we dat jullie gaan wachten in de lobby we zijn dan in Stadskyl dat is een plaatsje in Duitsland ik wil dat jullie rustig zijn ook de andere dagen want we zitten in een hotel.' Wacht zitten we in een hotel wow dat deden ze bij ons niet dat is echt oneerlijk. Maar goed ik zit nu in een hotel nu moet ik zeggen dat we met vakanties bijna altijd in een hotel zitten. Als we erzijn stappen we uit en pakken we onze tassen of kofers. En lopen we naar de lobby.
********************
Wat vinden jullie er van daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Laat het me even weten.
xxx San
JE LEEST
Haat, vriendschap en verliefdheid.
RomanceEva zit in het begin van het derde schooljaar en heeft van af de kleuterschool al niet met Niels kunnen omgaan. En ze wel moeten dan ook geregeld nablijven. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze samen met hem naar het brugklas kamp moet en een kamer...