Nadat de mentor alles vertelt kregen we een stok. Ook kregen we marsmallows met wat koekjes. Het ging gelijk al goed. Ruben hield zijn stok te ver in het vuur waardoor de marshmallow in brand kwam te staan. Alleen hij had niks door dus zijn stok kwam ook in brand te staan. Ik moest keihard lachen ik was niet de enige. Bijna iedereen moest lachen. Het zag er ook wel heel grappig uit. Twee leraren die een stok proberen te blussen. Ruben kwam aanlopen met een emmer met water die hij moest halen van de leraar. Meneer Visser gooide de emmer over de stok heen. De hele stok was zwart. Niels keek me aan. Ik voelde me buik kriebelen. Nee ik mag niet verliefd worden. Denk aan wat hij je heeft aangedaan in de eerste. "Wat is er? je kijkt niet echt vrolijk," zegt Femke die naast me zit. "niks," zeg ik terwijl ik met me hand een beweging maak 'van laat maar'. Ze knikt en gaat met het meisje naast haar praten. Ik kijk naar boven het is een heldere nacht helemaal geen wolken. Je ziet super veel sterren. Hier keken ik en me moeder altijd naar. Ik mis haar zo erg. Een traan rolt over me wang. Ik veeg snel me traan weg en sta op. Ik loop naar meneer Visser toe. "meneer ik voel me niet zo lekker," zeg ik. "Ga maar naar je kamer toe " zegt hij. Ik draai me om loop naar het hotel. In het hotel loop ik naar,de goede kamer en maak hem met de sleutel open. Ik trek mijn pyjama aan. Ik loop naar me tas en haal me oortjes eruit. Ik plug ze in me telefoon en zet Wings van Cimorelli op. Ik hou zo van het nummer. Het is rustig en gewoon mooi gezongen ik luister wel altijd naar de acoustische versie. Ik kan het niet langer vol houden en pak mijn vertrouwde mesje en neem hem mee naar de badkamer.
Niels POV
Vera kijkt me aan. Ik kijk recht in naar ogen. Eigenlijk heel stiekem vind ik haar leuk. Maar ik kan het haar niet vergeven wat ze me heeft aangedaan. Femke vraagt wat aan Vera. Niet veel later loopt er een traan over haar wang het was moeilijk te zien maar ik zag hem echt. Vera heeft nog nooit op school gehuild. Ze loopt naar een Leraar en daarna loopt ze richting het Hotel. Ik besluit er achter aan te gaan. Ik loop naar het Hotel en ga naar onze kamer. Maar ze is er niet ik hoor een paar snikken uit de badkamer komen. "Vera wil je de deur open doen?" Vraag ik. Om heel eerlijk te zijn maak ik me zorgen. "Nee," hoor ik een gebroken stem uit de badkamer komen. De stem lijkt totaal niet op de stem die Vera normaal heeft. "Waarom niet?" Vraag ik. Ik krijg geen antwoord. Ik bedenk me geen moment en trap de deur in. Wat ik daar zie breekt mijn. Dit is niet de Vera die ik ken. Helemaal niet.
~~~~
Sorry dat ik zolang niet heb geüpdatet maar hier is er weer een. Ik beloof dat ik vaker ga updaten!!
X san
JE LEEST
Haat, vriendschap en verliefdheid.
RomanceEva zit in het begin van het derde schooljaar en heeft van af de kleuterschool al niet met Niels kunnen omgaan. En ze wel moeten dan ook geregeld nablijven. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze samen met hem naar het brugklas kamp moet en een kamer...