Murat komutan zorla beni izne çıkartmıştı. Kurşun bacağımdaki kaslara isabet ettiği için çok şiddetli ağrıyordu, yara kapandığı zaman fizik tedaviye gidecektim. Şimdi karargahtan uzakta, hiç bilmediğim bir şehirde ev tutmuştum. Şansıma ev arama durumum olmamış, Ozan'ın yaşadığı apartmanın ikinci katını kiralamıştım. Tabi bunu henüz Ozan bilmiyordu.
Kıyafetleri dolaba yerleştirip, kendimi eski koltuğa atmıştım. Son bir haftada yaşanan her şey korkunç bir kabus gibi geliyordu. Elim sürekli telefona gidiyor, Oktay'ın numarasının üstünde bakışlarım kalıyordu. Aradığım an cevap alamayacağımı bildiğim için yüzleşmek çok zor geliyordu.
Ben ekrana dalmışken çalan telefon ile derin bir nefes almıştım. Pınar'ın adını ekranda gördüğüm an telefonu yanıma koymuş, yaralı olan bacağımı zor bela sehpaya uzatmıştım.
Bir haftadır ne annemin ne Pınar'ın telefonunu açmıyordum. Her şey o kadar boş ve anlamsız geliyordu ki orada ölen ben olmalıydım.
Gözlerimi kapattığım an son gülüşü zihnime doluyordu. Sahip çıkamadığını düşündüğü kardeşi, hoşlandığı kıza söyleyeceğini kelimeler, korkusu ve hayalini kurduğu şehitliğe kavuşmanın sevinci. Hepsi belirmişti çekik gözlerinde. Son anda hep yaptığı gibi gözlerimin içine bakmış, benden çok şey götürdüğünü fark etse bile ufacık tebessüm etmişti. Hatırladığım tek şey buydu o güne dair.
"Sikeyim." Tek elimi şakaklarıma bastırırken masanın üzerinde duran su şişesini kafama dikmiştim. Çalmaya devam eden telefon ile derin bir nefes almış, kimin aradığına bakmadan açmıştım telefonu.
"Göktuğ, öldük meraktan. Karargahı aradım, izne çıktığını söylediler." Pınar telaşlı bir şekilde konuşurken cevap vermemiştim.
"Ne zaman geleceksin eve?"
"Gelmeyeceğim." Birkaç saniye susmuş, ardından titreyen sesiyle konuşmuştu.
"Seni çok özledim, yaralandığını duyunca aklım başımdan gitti."
"Kapatıyorum, sonra konuşuruz olur mu?" Cevap vermesini beklemeden telefonu kapatmıştım. Ben telefonu kapattığım an apartmandan gelen yüksek müzik sesi ile ayağa kalkmış, kapıyı açmıştım. Ozan tam altımın çaprazında oturuyordu, merdivenlerden gözüküyordu.
Müzik sesi onun evinden gelirken içeri giren insanlara karşılamasını görmüştüm. Hepsini gülücükler ile karşılarken onu izlediğimi hissetmiş gibi yukarı bakmış, beni gördüğü an yüzündeki tebessüm yerini yine öfkeye bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESORO -GAY
Romance+20 "Nefretim nasılda aşka çevrildi, bunun tek sorumlu sensin." İki erkek arasında yaşanan ilişki anlatılmaktadır. Şiddet gibi olumsuz içerikler içerir!