Merhaba Dostlar..Yeni bir bölümle geldim.
Çocuk istismarının arttığı şu günlerde farkındalık yaratmak amacıyla yazdığım bir bölüm. Umarım gereken yapılır! Daha fazla çocuklara kirli ellerini uzatmazlar!!! Bu konuda çok üzgün ve ne söyleyeceğimi dahi bilmiyorum. Sadece cehennem ateşinde yanmalarını diliyorum.
Huzur içinde uyu küçük Narin..
Destekleriniz yazmaya olan ilgime birer çiçek konduruyor. Lütfen çiçeklerimi soldurmayın. Desteklerinizi ve yorumlarınızı satır aralarına bekliyor olacağım.
Birlikte sohpet edip birlikte gülelim.
Birlikte ağlamayı da ihmal etmeyelim.
Hikayeme sarılıp ona sahip çıkan,kendinden bir parça bulup karakterleri aileden görenlere de selam olsun.
Destekleriniz için İnstagram; Bulmacaustalar
Tiktok; bulmacaa.ustalarr
#bulmacaustaları desteklerinizi bekliyorum.Keyifli okumalar.
On ikiye on kala-Anne ben
Sezen Aksu-Son sardunyalar
Çağan Şengül-Canım yanıyor
Kaldı 8 -Özür dilerim
Sezen Aksu- Küçüğüm
NOT; BU KİTAP ŞAHSIMA AİTTİR. HİÇ BİR KURUM VE KURULUŞLA BAĞLANTILI DEĞİLDİR!!!
GERÇEKLİĞİ YANSITMAMAKTADIR!!
Sumru EryavuzMutluluğun ne olduğunu öğrenmek istiyorsan bir çiçeğe, bir kuşa,bir çocuğa bak;
Onlar yaşamın kusursuz resimleridir..Anthony de Mello
Ölümler gördüm yaşmaktan fazla. Yaşamlar gördüm ölümden beter. İnsanoğlu ölümü yaşamdan ayrı tutar. Kan kokan geçmişlerinden ölümün sancısı akar. Kıvranır kalırsın yaşamanın kollarında.
Tülay Kara'nın ölümü tamda böyle olmuştu..
Yaşamaktan çok ölmeleri olan zavallı kızın cesedi, gecenin bir vakti acımasızca tecavüze uğrayıp, eşinin kuzeni tarafından canice katledilmişti. Kan kokan geçmişleri zavallı kızın sonunu getirmişti..
Sevgi bazen zehirli bir dikendi.Ellerin kan içinde kalsada,o zehri almadan duramıyordu insan.
Ve o zehir günün sonunda senin sonunu getiriyordu. Avuçların kan kokuyor, geleceğin o kanda boğularak ölüyordu. Özkulun başına gelenler tam olarak buydu. Müebbet hapse çarptırılmış,gereken cezayı almıştı. Ona asıl cezanın sevdiği kadının katili olmak fazlasıyla yetmişti aslında. Vicdan mahkemesinde kendini yargılayıp en ağır cezayı yine kendine kesmişti.
Kendine Tülayın mezarının yanında bir mezar kazıp ruhunu oraya gömmüştü.Bu seven bir adam için en ağır cezaydı.
Elimde tuttuğum tülay'ın günlüğünü gözlerim dolarak okumuştum. Özkulun ona aşkını anlamış, bu aşka çok üzülse de Münir Kara'nın kalbine taht kuran bir aşk bırakmıştı geride.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULMACA USTALARI
General Fiction"O benim ruhumda bir dikişti. Hiç açılmaması gereken bir yara. Bugün o yara açıldı.Yıllardır içimde bastırdığım tüm duygular etrafıma saçıldı. Artık o yara ne kabuk bağlar,ne dikiş tutar savcı." "O yara ancak onu affettiğinde kapanır Ardil." BU KİT...