5-GERÇEĞİN PUSLU YANSIMASI

18 7 12
                                    







Merhaba Dostlar..

Yeni bir bölümle geldim.

Hikayenin yavaş yavaş kafamdakiyle haramanlandığı yerlere gelmiş bulunmaktayız. Buraya kadar okuyup seven, sahip çıkan herkese çok teşekkür ederim.

Yıldızımı parlatarak bana destek veren. Kitabımı kaydedip yorumlarla şıklaştıran sizlerin benim yazma hevesime çok büyük katkılarınız var.

Hepinize çok teşekkür ederim..

Sizler beğendikçe benim yeni bölüm atma istediğim çok fazla.. Sizleri bekletmek istemiyorum. Hemen bölüme geçelim.

Instagram; Bulmacaustalar   Duyurularımı,karakterleri genelde burda paylaşıyorum. İlerleyen zamanlarda canlı yayınlar da yapacağız. Destek verirseniz çok sevinirim.

TikTok;Bulmacaa.ustalarr     #bulmacaustalar etiketiyle desteklerini bekliyorum. Hepsine bakacağım..





Keyifle okuyun..


Piiz- Fırtınam

Sıla- Yoruldum

Duman- Kırmış Kalbini

Sena Şener - Ölsem








NOT; BU KİTAP ŞAHSIMA AİTTİR. HİÇ BİR KURUM VE KURULUŞLA BAĞLANTILI DEĞİLDİR!!!
GERÇEKLİĞİ YANSITMAMAKTADIR!!







 HİÇ BİR KURUM VE KURULUŞLA BAĞLANTILI DEĞİLDİR!!! GERÇEKLİĞİ YANSITMAMAKTADIR!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










Sumru Eryavuz


Kendimi düzeltmek istemiyorum. Tek arzum beni düzeltmek isteyen insanları düzeltmek! Ve bunun tek yolu da onları öldürmek!

Carl Panzram


Ölümün varoluş sancıları hayatın akışında bir çark gibi dönüyor. Bu çarkın her bir parçası insanların hayatından birer iz taşıyor. Ölüm her zaman en yakımızda nefes alıyor. Ve biz o çarkı çevirdikçe ölüme bir adım daha yaklaşıyoruz.

Aslında içimizde taşıdığımız hayat, ölümün nefesinden bize üflenen bir hediye.

Ve biz o hayatı ziyan etmekten yaşayamıyoruz. Ziyan ettiğimiz hayat  bir gün geliyor bizi ıssız bir mezara koyuyor. Ölümse en yakın dostumuz oluyor.

Gece yarısı eve döndüğümde saatin epey ilerlediğini fark ettim. Babam ve Babannem uyumuştu. Sessiz adımlarla odama çıktım. Kıyafetlerimi çıkarıp ılık suyla güzel bir duş aldım. Günün tüm yorgunluğunu, kafa karışıklığını suyun altında bırakmanın hafifliğiyle güzel bir uyku çekmek için yatağıma uzandım. Tavanda gezen bakışlarım küçük yıldızıma kaydı. Bu gece dilediğim dilek ömrüm boyunca dileyeceğim tek dilekti.

BULMACA USTALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin