6-ÖLÜMÜN KİRLİ OYUNU

15 7 9
                                    







Merhaba Dostlar..

Yeni bir bölümle geldim.

Wattpad in hala açılmamış olması hepimizi çok üzüyor. Düşüncelerimizi özgürce ifade edebildiğimiz bir platformun bu kadar uzun süre kapatılması adil değil! En kısa zamanda tekrardan açılmasını ümit ediyorum..

Bölümle ilgili yorumlarınızı ve sorularınızı aşağıya bekliyorum.

Ekip hakkında sormak istediklerinizi..

Falaz ve Sumru hakkında konuşmak istediklerinizi yorumlarda okuyor olacağım.

Yıldıza basmayı,satır aralarına yorun yapmayı ve kaydetmeyi unutmayın.

Destekleriniz yazma şevkime en büyük ilham. Şimdiden teşekkürler.

İnstagram; Bulmacaustalar

Tiktok; Bulmacaa.Ustalarr

#bulmacaustaları etiketiyle bizi büyütebilirsiniz.


Keyifli Okumalar..





Retrobüs- Ankara Rüzgarı

Lava Hong - People

Emily Sara- Falling

Angelina Jordan- Love Don't Let Me








NOT; BU KİTAP ŞAHSIMA AİTTİR. HİÇ BİR KURUM VE KURULUŞLA BAĞLANTILI DEĞİLDİR!!!

GERÇEKLİĞİ YANSITMAMAKTADIR!!









Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.














Sumru Eryavuz

İnsanlar yalnızca kendilerinin hissetmediği acıları çekenleri teselli edebilir.

William Shakespeare..



İnsanlar yaşamın içinde çektiği acıların tesellisini  arar bir ömür. Ölüm koynuna alana kadar arayışla geçer tüm ömürleri.  Yaşamamanın içinde gömdükleri tüm duyguları bulurlar. Acının tiryakisi, mutluluğun arsızı olur da yaşamın mucizelerine gözlerini kapatırlar.

Her yaşam, bir nefes alıştan çok kader çizgisinin sınırlarında yürümektir.

Ankara'da bulduklarını cesedin, ensesindeki göktürk alfabesiyle yazılan dağınık yazı bizi gecenin bir yarısında Ankara uçağına bindirmişti. Ekip olarak ailelerimizle konuştuktan bir saat sonra uçak havalanmış bizi Ankara Esenboğa havalimanına getirmişti. Beş kişilik ekibe  Falaz Savcınında katılmasıyla altı kişi olmuştuk. Uçak çoktan iniş yapmıştı. Ama ilerlemek için önümüzdeki kalabalığın geçmesini bekliyorduk. Yorgunlukla kafamı yanıma eğdim. Cesedi buldukları şekilde incelememizi isteyen Savcı yüzünden gecenin bir yarısı kendimizi Ankara da bulmuştuk.Olayların  toteline biz baktığımız için savcı başka bir görüşü asla kabul etmemiş bizi buraya kadar sürüklemişti.

BULMACA USTALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin