4- PARLAYAN YILDIZLAR

25 8 9
                                    




Merhaba Dostlar 

Yeni bölümle geldim. 

Kitap nasıl ilerliyor sizin için yorumlarda biraz konuşalım.


Wattpad e sınırlı erişim sebebiyle beğeni ve yorum almak zor. Bu durum beni çok üzüyor. Kitabı okuyan herkesten tek ricam beğenmeyi ve kaydetmeyi unutmayın. 

Emeklerimi görmezden gelmeyelim.. 

Değer veren gönüllerinize minnettarım.

Sevgi kalbe dokundukça çoğalır. Kalbinize dokunabildiysem ne mutlu bana.

Severek ve beğenerek okuyacağınız bir bölümü daha bırakıp kaçıyorum.

İnstagram; @bulmacaustalar

TikTok; Bulmacaa.ustalarr 

#bulmacaustalar etiketiyle desteklerinizi bekliyorum.



Keyifli okumalar..


Dolu Kadehi Ters Tut - Ölüm Dansı

Kalben - Yara

Rota - Bende Bişeyler Öldü

Gripin - Halledemedik 

Taladro - 46 Sokak 

Sezen Aksu -Çocuklar gibi

Duman -  Bu Akşam 

Müslüm Gürses - Nilüfer 






NOT; BU KİTAP ŞAHSIMA AİTTİR. HİÇ BİR KURUM VE KURULUŞLA BAĞLANTILI DEĞİLDİR!!! 

GERÇEKLİĞİ YANSITMAMAKTADIR!!


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Sumru Eryavuz

"Ölüm ve yaşam ayrılmaz şekilde birbirine dolanmış haldedirler, o halde ölmenin en iyi yolu yaşamanın en iyi yoludur."           

Robert C. Solomon


Ölümlerin koynundan aldık yaşamaları. Bin bir farklı ölümler gördük, yaşamın döngüsünde kaybolan. Yaşamamın çok ötesinde acılar gördük ölüme sürüklenen,ölümün arkadaşı olan.Ruhlarını mezarlara diktiler, acıları içlerine gömdüler.

Soluk renkli hayallerine damladı acılar,ruhlarını bir tablodan çok kararmış geceye adadılar.

Ruhlarına dolandı canavarları.Acımadan katil oldular. Öldürdüler öldürdüler..

BULMACA USTALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin