7- DOĞRUNUN BAŞKA YÜZÜ

18 6 7
                                    



Merhaba Dostlar.

Yeni bir bölümle geldim.

Nasılsınız? Kitap nasıl gidiyor?

Wattpad kapalı olması sebebiyle çok fazla okura ulaşamıyoruz. Ama ben bölümleri TikTok hesabımda da yayınlıyorum.

Aşağıdaki resimde Falaz ve Sumruyla tanışın. Benim evrenimde en çok benzeyen kişileri bulmaya çalıştım. Falazın  sert yüz hatlarına uyan tek sarışın erkek buydu. Sumru'nun çillerini ve kaküllerini yansıtan ela gözlü kadın bulmak çok zordu. En olanı bulmaya çalıştım.

Kitabımı okuyan herkesten desteklerini bekliyorum.

Satır aralarına yorum yapmayı yıldıza basmayı unutmayın.

TikTok; Bulmacaa.Ustalarr

Instagram; Bulmacaustalar

#bulmacaustaları etiketlerinizi bekliyorum.

Keyifli okumalar..


Pera - İnsan
Sahabe- İntihar
Sancak Taladro - Bana Kendimi Ver
Little Mix - Little Me
Teoman - N'apim Tabiatım böyle







Pera - İnsan Sahabe- İntihar Sancak Taladro - Bana Kendimi Ver Little Mix - Little Me Teoman - N'apim Tabiatım böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










Sumru Eryavuz

İnsan en çok kaçtığı şeyden kurtulamıyor.
Marcel Proust


İnsan kaçtığı gerçeklerin kurbanı olur. Bazı gerçekler kaçamayacağın  kadar yakınındadır. Bazıları senden kilometrelerce uzakta.

Elbet gün doğar, gerçekler o günle birlikte doğar.

Yeter ki bakmayı bil!

Göremediğin bir gerçeklerle savaşamazsın..

Biz görmediğimiz bir gerçekle savaşıyoruz. İşlenen dördüncü cinayetin katiliyle,asla görmediğimiz bir yüzle savaşıyoruz. Ve ölen her insanla kaybediyoruz.
Mağlubiyetimiz bir mezar taşında son buluyor..

Bizi hep geride bırakılan  bir ölümün daha başındayız. İnsanlar gelip geçiyor etrafımdan, bense olduğum yerde kalmış,hayatın akışında neyin bozulduğunu neden bu cinayetlerin işlendiğini sorguluyorum.

Yine bir ormanda sık ağaçların altında, gökyüzündeki yıldızlara en yakın yerdeyiz.

Evden öyle hızlı çıkmıştım ki. Bizimkiler ne olduğunu bile anlamıştı. Yol üstünde Esilay'ı kaptığım gibi  atılan konuma gelmiştik. Ormanın karanlığına saklanmış, bir taksinin  içinde duran cesedin başına. Bir saat önceye kadar canlı yayında onu kurtarmamızı isteyen, yardım dilenen o adamın cesedine.

BULMACA USTALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin