Merhaba Dostlar.
Yeni bir bölümle burdayım.
Olayları toparladık. Bir sonuca bağladık. Kah üzüldük kah ağladık. Ama işte buradayız. Hepte burda olamayada devam edeceğiz.
Siz okuduğunuz sürece Bulmaca Ustaları sizin için var olmaya devam edecekler.
Beğeni ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim.
Okuduğu halde beğenmeden ve yorum yapmadan geçen arkadaşlar Lütfen Emeklerimi Görmezden Gelmeyin! Sizler için en hızlı şekilde bölüm yazıp yayınlıyorum. Lütfen buna saygı duyalım.
Biraz mola verip güzel ve eğlenceli bölüm okumak için ekranı aşağıya kaydırın.
Keyifle okuyun..
Duman- Kolay Değil
Sertap Erener - Tek Başıma
Can Bonomo - Güneş
Almora - Rüzgarın Kızı
Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur Mu
Nil Karaibrahimgil - Ben Buraya Çıplak Geldim
Yonca Lodi - Düştüysek Kalkarız
Sumru Eryavuz
Acıya dayanacak kadar güçlü olabilirim. Ama bu acı çekmeyi hak ettiğim anlamına gelmez..
Tom Robbins..
Ölmenin en basit yolu. Birinin zihninde ölmektir. Yaşamının en basit yolu. Birinin kalbine kök salmaktır. Ancak o zaman sonsuza dek yaşarsın. Kök saldığımız kalplerin yaşamlarında var olmak hayatın akışında var olmakla eş değerdir. Yaşamın en iyi yanı hayatın akışında da var olabilmektir.
Dokunduğum toprağın altında yatan küçük beden şimdi annesine kavuşmanın huzurunda. Nefes almadan yatan diğer beden kızına özlemin sonunda. Kavuşmaların en güzeli. Ölümlerin en acısı onların ki. Yaşamın en başı. Ölmenin en sonu..
"Bu kadar kolay mı? Bir kadının hayatını yakmak. Doğmamış bir bebeğin günahına girmek bu kadar kolay mı?"dedi hemen yanı başında cesede bakan Eren. Elindeki fotoğraf makinası bugün kullanmamıştı. Hiç birimiz bu kadına bakmayı kendimizde hak görmedik. Onu daha önce bulmalıydık. Bu kadar dağılmadan bu kadar kırılmadan önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULMACA USTALARI
General Fiction"O benim ruhumda bir dikişti. Hiç açılmaması gereken bir yara. Bugün o yara açıldı.Yıllardır içimde bastırdığım tüm duygular etrafıma saçıldı. Artık o yara ne kabuk bağlar,ne dikiş tutar savcı." "O yara ancak onu affettiğinde kapanır Ardil." BU KİT...