3

597 82 31
                                    

bertuğ

5 dakika sonra asagiya inmezsen 

evine bombalar yolluorm kardesim

barış

gardas la 

takım elbise giydim ciddili

ama evini arabasini satip pavyonda yasayan dayilara dondum ayni

bertuğ 

YA BARİS ABİ SEN NİYE BOYLESİN

keske seni kücültüp ananin amina geri yollayabilsek

eve gidiyoruz takim elbiseni cikartip esofman giymeye 

NE DERSİN DOSTUM 

barış

senin bu ara dilin cok uzadi 

dikkat et kesmeyelim

tamam 10 dakika sonra asagidayim kaybolma sikerim belani

bertuğ

cok aciyorum sana 

red yemeye süslenerek gidiosun 

yikik bi ocsun 

kaldirimda oturuyom beni daha fazla dilenci sanmadan gel.

üzerimdeki takım elbiseyi iki dakikada çıkartıp üstünkörü astım ve dolabın içine fırlattım. sikerler sanki çocuğu kendime istemeye gidiyordum. ilk önce yakışıklı serseri ve aynı zamanda romantik bir erkek olarak onu kendime aşık edecektim. saçıma köpük sıkıp kıvırcıklarımı iyice belli ettim kıvırcık erkekler bir sıfır öndedir her zaman. aslında ben bir faydasını görmemiştim kıvırcık saçın ama semih de işe yarayacağına emindim. bir de dilime sahip çıkabilsem direkt nikahıma alacaktım o sarıyı. üzerime geçirdiğim gri eşofman ve siyah tişörtümle gayet iyi olmuştum. bertuğ'u daha fazla sinirlendirmeden koşar adımlarla aşağıya indim. dediği gibi kaldırımın bir köşesine oturmuştu. cebimden çıkarttığım beş lirayı önüne attım.

"bak kardeşim çok sakin bir şekilde sinirleniyorum, kaşınma."

baştan aşağıya gözlerini üzerimde gezdirip gülmeye başladı, kafasına bir tane geçirip üzerimdeki tişörtü düzelttim.

"ne var lan götelek olmamış mıyım?"

"abi seni trafik lambasının altında akşama kadar dilendirmişim de ardalara giderken almışım gibisin, tipine sokayım kardeşim benim."

yerden bir taş alıp yanımdan kaçmaya başlayan bertuğ'un kafasına doğru attım. aç köpek bertuğ'un yaptığı benzetme egomu biraz zedelemişti.

"bertuğ havada bulut sen 455 lirayı unut kardeşim benim."

abim diyerek onca koştuğu yolu tekrar koşarak yanıma gelip koluma girmişti. kolumu savurup tekrar uzaklaştırdım.

"abim bu meseleyi hallediyoruz bugün hem sen çok yakışıklı olmuşsun ben senin yanında bok böceğine benziyorum."

"meselenin de amına koyayım senin de güzel kardeşim, hadi geç kaldık. şuradan çiçek miçek mi alsak?"

toz duman | semih kılıçsoy & barış a. yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin