008

103 15 91
                                    

"Daha önce hiçbir şey pişirmedin, değil mi?"

"Evinde aşçı olduğunda pek de gerek duymuyorsun aslında. Bana yardım etmek konusunda gerçekten emin misin?"

"Eh, eğer işler bok gibi giderse suçlayacak birisine ihtiyacım var."

Reo bir paket vanilya'yı Nagi'ye doğru fırlattı. "Eğer işler bok gibi giderse beni suçlayamazsın. Seni önceden uyardım."

Nagi, Reo'nun buzdolabından çıkartıp ona fırlattığı malzemeleri tek tek tezgaha diziyordu. "Sen sadece malzemeleri karıştırmaya falan odaklan."

Reo hafifçe güldü. "Sen kahramanı oynarken ben de kolay görevi üstleniyorum yani?"

Nagi aralarındaki şakalaşmanın tadını çıkararak sırıttı. "Kesinlikle, sonuçta birisinin mutfağı yakmadığımızdan emin olması gerekiyor. Bunun yerine resmi lezzet tadıcısı olabilirsin."

"Sadece lezzet tadıcısı mı? Malzemeleri karıştırmak için yaptığım işe hiç saygı yok mu?"

"Ben o kadar kötü bir insan mıyım? Tarif kitabımda kesinlikle senden bahsedeceğim. Hatta tam da kapakta şu yazacak; 'Ünlü Şef Nagi Seishiro'nun Tarif Kitabı, malzeme karıştırma konusunda usta, dünyaca ünlü Reo Mikage tarafından onaylı.'"

Reo küçük bir kahkaha attı. "Zahmet oldu. Üzerinde Mikage adı varsa çok satacağından emin olabilirsin."

"Hadi ya? Babana bu kadar mı güveniyorsun?"

Nagi'nin sözleri üzerine Reo'nun gülümsemesi genişledi, göğsünde küçük bir... kıpırtı hissetti. Ancak hızlıca düşünceyi bir kenara itti ve nedenini ilk defa bir şey pişirmenin heyecanına bağladı. "Bazen babamı çıkarlarım için kullanmaktan çekinmiyorum, anlarsın ya?'

Nagi, kek tarifinin olduğu ekran görüntüsünü bulana kadar fotoğraflarını kaydırmaya başladı. Reo'nun görebilmesi için ekranı çevirir. "Uygulayacağımız tarif bu" diye açıkladı. Reo daha iyi görebilmek için telefon ekranına doğru eğildi, omzu hafifçe Nagi'ninkine değiyordu. "Yeterince basit görünüyor. Sen biraz daha detaylı yazma zahmetine girseydin kendi başıma da halledebilirdim."

Nagi hafifçe güldü ve Reo'nun omzunun kendisininkine sürtünmesinden hissettiği karıncalanmayı görmezden gelmeye çalıştı. "Oldukça açık olduğumu düşünmüşüm."

Reo gözlerini devirdi. "Siktir git Nagi, sadece malzemeler yazıyor amına koyayım. Malzemeleri ne kadar koyacağımı bilmeden nasıl yapacağım keki?"

Nagi suçsuz olduğunun göstergesi olarak omzunu silkti. Reo'nun ondan yardım isteyeceğini bilerek sadece malzemeleri yazdığını bilmesine gerek yoktu.

"Pekala, seni amatör. Haydi başlayalım o zaman." dedi iki önlük alıp birini Reo'ya uzatırken. "Bunu giy ki kıyafetlerine bir şeyler bulaşmasın."

Reo önlüğü alıp bağlarken söylendi. "Tamam, ama şunu bilmeni isterim ki sadece güzelim kıyafetlerimin kirlenmemesi için giyiyorum. Yoksa bu şeyler çok çirkin, kombinimi bozuyor."

"İyi, şimdi dramatik olmayı bıraktıysan malzemeleri ölçmeye başlayabiliriz." dedi Nagi sesinde hafif bir alay tınısıyla.

Reo tekrar gözlerini devirerek başını salladı. "Tamam, tamam. İlk önce neyle başlıyoruz?" diye sordu tezgaha yaslanarak. Nagi tarife bakıp miktarları tekrar kontrol ediyordu.

Nagi, bir ölçüm kabı alıp yumurtaları birer birer içine kırarak, "Üç yumurtayla başlayalım" diye yanıtladı. Yumurtaları dikkatlice ölçüm bardağının içine kırdı ve bardağı Reo'ya uzattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lovers' oath | nagireoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin