seni istiyorum

133 21 1
                                    

askım - beomgyu ♡

askım
gunaydınn

askım
uyanmadın mı daha

askım
beomgyu saat kac oldu nerdesin
arıyorum acmıyosun da

askım
dersin mi vardı bugun
saat kacta cıkarsın

askım
beomgyu nerdesin sen
arıyorum arıyorum acmıyosun
endiselenmeye basladım bak

askım
kaiye sordum
onlara da hicbi sey dememissin
bi sey mi oldu

askım
telefonun kapalı degil neden acmıyosun?
gercekten endiseleniyorum su an

askım
NEDEN REDDETTİN

Saatlerdir sevgilisine ulaşamamış olmanın gerginliğinin üstüne Beomgyu'nun telefonu meşgule atması Taehyun için bardağı taşıran son damla olmuştu. Kafeden nasıl çıktığını bile bilmiyordu. Hızlıca bir taksiye atlayıp sevgilisinin evinin adresini vermişti.

Parayı ödeyip araçtan indikten sonra koşa koşa büyük ve ihtişamlı olan evin bahçesinden girdi. Kapıyı çalıp duruyordu fakat açan yoktu. Kendi kendine bir küfür mırıldanıp evin çevresinde açık bir kapı var mı diye arıyordu.

Şansına havuza açılan sürgülü kapının bir kısmı açık bırakılmıştı. Her ne kadar eve hırsız gibi girmek istemese de şu an düşündüğü tek şey Beomgyu'ydu. Hızlı adımlarla merdivenlerden çıktı ve odalara bakmaya başladı.

Merdivenden çıktıkça ciğerini yoğun lavanta kokusu sarmaya başlamıştı, ağır bir kokuydu. Lavanta kokusunun geldiği yönü takip ederek sevgilisinin daha önce hiç gelmediği odasını bulmuştu. Kapının önündeyken koku onu ele geçirmeye başlamıştı.

Kapıyı açar açmaz karşısında üstü çıplak bir şekilde yatakta kıvranan Beomgyu'yu görmeyi beklemiyordu. Sevgilisi yatağına boylu boyunca uzanmış, bacaklarını kendine çekip sızlanıyordu. Terden kakülleri alnına yapışmıştı ve üstü sırılsıklam görünüyordu. Taehyun aldığı yoğun kokunun sebebini şimdi anlamıştı. Beomgyu kızgınlıktaydı.

O an ne yapacağını bilememişti. Buraya gelirken aklından türlü türlü senaryolar geçmişti fakat bunun olabileceğini hiç düşünmemişti bu yüzden hazırlıksız yakalanmıştı. Düşünmeye çalışıyordu fakat aldığı lavanta kokusu beynini pelteleştiriyor, düşünme kabiliyetini elinden alıyordu. Yine de şu an kendini düşünemezdi, sevgilisi zor durumdaydı. Kendine hakim olmaya çalışarak yatağa oturdu. İşaret parmağıyla Beomgyu'nun kaküllerini kenara çekti ve ateşini kontrol etti. Tıpkı tahmin ettiği gibi, cayır cayır yanıyordu.

"Taehyun..."

"Beomgyu, ben... Kızgınlıkta olduğunu bilmiyordum."

Beomgyu ağlamaktan çatallaşmış sesiyle ve dolu dolu gözleriyle zar zor konuşuyordu.

"Sana ihtiyacım var..."

"Olmaz Beomgyu, kızgınlıktasın. Ben, gitsem iyi olacak."

Taehyun tam kalkmaya yeltenmişti ki Beomgyu pozisyonunu bozup onu elinden tutmuştu. Eli bile sıcacıktı. "Yalvarırım gitme Taehyun."

"Beomgyu, kendinde değilsin. Eğer daha fazla burada kalırsam kendime hakim olamayacağım."

"Olma, lütfen... yardım et."

"Şu an bana ihtiyacın var, kendine geldiğinde pişman olabilirsin."

Her ne kadar kendini kontrol ediyormuş gibi görünse de Taehyun'un içinde fırtınalar kopuyordu. Odayı sarmış yoğun lavanta kokusu bir yandan sevgilisini saçı başı dağılmış ve çıplak bir halde onu arzularken görmek bir yandan Taehyun'u zorluyordu. Eğer biraz daha odada kalmaya devam ederse kendine hakim olamayacaktı.

"Hayır, hayır pişman olmam. Lütfen Taehyun, seni istiyorum."

Beomgyu Taehyun'un tuttuğu elini oturması için çekiştirip duruyordu. Konuşurken mızmızlanıyor, sık sık küçük nefesler alıyordu. Sonunda istediğini başarmış Taehyun'u yatağa geri çekmişti.

"Beomgyu ailenin evindeyiz, her an biri gelebilir."

Beomgyu sinirlenmeye başlamıştı artık. O orada acı çekerken Taehyun'un gitmek için ısrar etmesi sinirlerine dokunuyordu. "Ailem bu gece gelmeyecek! Evde çalışan da yok, kızgınlığa girdiğimde izin kullanıyorlar. Şimdi bahane üretmeyi kes ve dokun bana."

Taehyun yutkunmuştu. Ne kadar denese de karşısındaki güzelliğe hayır demek imkansız gibi görünüyordu. Beomgyu Taehyun'un daha fazla reddetmesine izin vermeden ona sarılmıştı. Yavaş yavaş sevgilisinin kucağına yerleşirken Taehyun da onun her yerine bulanmış lavanta kokusunu kokluyordu.

Beomgyu kucağına yerleştiği an kollarını karşısındaki bedenden çekmişti ve onu hızlı bir öpüşmenin içine çekmişti. Taehyun için kayış burada kopuyordu. Artık o dur dese de durmazdı.

Birbirlerini şehvetle ve aceleyle öpüyorlardı. Sanki daha fazla yapabileceklermiş gibi kendilerini birbirlerine itip duruyorlardı. Taehyun öpüşmeyi kesmeden Beomgyu'yu yatağa yatırmıştı ve ellerini sevgilisinin çıplak vücudunda gezdiriyordu. Beomgyu sürekli kendini daha fazlasını istercesine bastırıyor ve aceleyle Taehyun'un gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordu.

Acele etmesinden dolayı iki düğmeyi sökmüştü ama umrunda değildi. Hızla gömleği Taehyun'un üstünden çıkarttı ve ellerini sırtında gezdirmeye başladı.

İkili için gerçekten ateşli bir gece olacaktı.

İkili için gerçekten ateşli bir gece olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

diger bolum smut

Wonder ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin