love me / yoonmin

3 0 0
                                    

✮⋆˙Ship : YOONMIN

✮⋆˙Postavy : Jimin, Yoongi, Jungkook, ...

✮⋆˙Obsah/Popis : 

love me, if i hurt you
love me, if i klill you
love me, if i cheat on you

love me

love me

love me

(kill me)
(kill me)
(kill me)

✮⋆˙Ukázka :

„Zabil se." pronesl s ledovým klidem. Na rtech se mu vytvořil nucený křečovitý úsměv. Prsty se mu sevřely kolem skleničky s alkoholem.
„Cože?" muž sedící naproti němu se zděsil jeho prázdného pohledu. Díval se na něj, ale jako kdyby se díval za něj... skrz něj.

„Viděl jsem to na vlastní oči. Skočil." pokračoval dál v mluvení, v obličeji neměl známky po jakékoliv emoci.

_______

„Jste obžalován za důkladnou vraždu vašeho přítele, Min Yoongiho." vyslovil muž za dřevěným stolkem, oděný ve tmavě modrém hábitu.

„A- ale vždyť- vždyť on je tu." muž stojící na místě obžalovaného ukázal rozklepanou rukou na Mina, který seděl na lavici určené pro rodinné příslušníky a svědky.

(Soud - obžalovaní z vraždy - ???)

„Toto není Min Yoongi. Min Yoongi spáchal sebevraždu jelikož už nedokázal unést jeho psychické problémy." soudce přejel očima všechny co byli v soudní síni. Jako kdyby se chtěl ujistit zda poslouchají.

„Nezmiňovaný svědek, všechno nahlásil policii. Proto vyslala špióna aby si potvrdili všechny své domněnky a nashromáždili dostatek důkazů."

„Pane Parku, toto je dvojče pana Mina, Jeon Jungkook." Park zalapal po dechu. Byl podveden, podveden člověkem, kterého miloval.
Ale miloval nepravou osobu.

Pohledem zabloudil k oné osobě, najednou vůbec nevypadal jako Yoongi. Jeho čelist byla ostřejší, a jeho oči nebyly tak jemné.

Opravdu, teď to viděl. Nebyl to vůbec Yoongi.

Jen on tu byl ten slepý.

Zaslepený láskou.

Cítil se prázdný, bez jakéhokoliv emoce. A také nehorázně těžký.
Před všemi lidmi v síni padl na kolena, pohled se mu zamlžil.

Ani necítil jak mu z očí začínají téct slzy.


⋆。°✩Cover : ?

Writing prompts [CZ ┃kpop, bl]Where stories live. Discover now