DUYURU.

6 3 0
                                    

Selammm.Nasılsınız? Bana sorucak olursanız eğer ben kötüyüm.

Hayatta en nefret ettiğim şeylerden birisi gittiğin bir yerden, sevdiğin insandan ve bağlandığın bir şeyden ayrılmak.Evet, doğru okudunuz.Bu cümleni hep kitapta yazardım... Şimdi burada yazmak ağlamama sebep oldu.Bazı bölümleri yazdığımda da ağlama krizine giriyordum ama bu çok farklı.

Evet, arkadaşlar ben kitapa ara vermek zorundayım.Sebepi ise bu yıl sınav senem olması.Benim için zorlu bir dönem başlıyor biliyorum ama daha zor olan kitapa ara vermek ve kitap okuyamamak.

Bu kitap benim için çok farklı.Bazı karakterlere kendimden de bir şey kattığım için yazdıkça çok rahatlıyordum.Bir nevi dertlerimi döküyordum bu satırlara aynı zamanda da karakterlere.Her insana güvenemediğim için burası bana çok iyi geliyordu üzücü bölüm yazsam bile.Şimdi nasıl kitapsız yapacağım hiç bir fikrim yok.

Sadece ara veriyorum tabiiki de.Mutlaka geri döneceğim.Burayı böyle bırakmam, bırakamam.Bir gün yeni bölümler yeniden gelmeye başlayacak inşAllah.O günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Doğum günümden bir gün önce bu cümleleri yazmak benim için zor ama olsun.Evet, yarın doğum günüm ve bu yaşımda hayatıma kattığım en iyi şey bu kitapı yazmaktı.İyi ki de yazmışım bu kitapı.Hiç ama hiç pişman değilim.

Şimdi gelelim bir süreliğine olsa bile vedalaşma kısmına.Bu bölümü yazdığımda kitapı 357 kişi okumuş.Okuyan, oy kullanan, yorum yazan herkese çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız.Allaha emanet olun.Bu kitapı ve beni unutmayın lütfen.



...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR ARADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin