Розлучення батьків Люсі — процес складний і емоційно виснажливий, особливо коли питання стосується не тільки розділу майна, а й майбутнього дітей. Судове засідання щодо позбавлення матері батьківських прав стане ключовим моментом у цьому процесі.Судове засіданняУ судовому залі панує напружена атмосфера. Суддя оголошує про початок слухання справи. Обидві сторони — батько і мати Люсі — представлені адвокатами. Зокрема, на стороні батька зосереджено багато доказів, які підтверджують його турботу про дітей та недбале ставлення матері.Також на стороні Євгена був коханець його колишньої дружини і ще декілька свідків, які можуть підтвердити всі докази. Чоловік був упевнений, що йому вдасться переконати суд і він позбавить колишню батьківських прав та розлучиться з нею. Отже, це судове засідання розпочнеться з пред'явлення доказів, а саме зі свідчення свідків, документальних доказів, показів експертівПочнемо з показання свідчень свідківЛюсі: вона свідчитиме перед судом про своє життя з матір'ю. І розповість, як її мати останнім часом ігнорувала її потреби та почуття, зокрема через її приналежність до ЛГБТК+ спільноти. Дівчина поділиться тим, як мати виявляла зневагу до її самоідентифікації, висміювала і принижувала її за це. Вона також розповість про те, як її Аннет була надмірно холодною та зверхньою, відмовляючись спілкуватися з нею на рівних і виявляючи агресію.Свідки зі сторони батька: це його батьки, сусіди та близькі друзі сім’ї, які підтвердять, що мати Люсі постійно ігнорувала її і проявляла негативне ставлення. Вони можуть засвідчити, що батько завжди підтримував дітей і намагався компенсувати відсутність материнської уваги не дивлячись на те, що постійно працював.Коханець, який надав докази їхньої розмови з Аннет і розповів, що не був у курсі всіх подій, які відбувалися. І йому не було відомо, що його коханка була одружена і мала дітей. 2. Документальні доказиМедичні записи: адвокат батька може представити документи, які свідчать про те, що Люсі та її брат на даному етапі не зверталися за психологічною допомогою через емоційний тиск і відчуження з боку матері, але була рекомендація від вчительки та дирекції школи щодо вирішення даної проблеми та надання послуг шкільного психолога і психотерапевта на всякий випадок.Шкільні звіти та відгуки вчителів: у звітах вказані записи про деякі зміни у поведінці та навчанні старшої дитини, які стали помітними після того, як мати почала нехтувати її вихованням. Вчителі могли помітити, що Люсі стала замкнутою та виявляла ознаки депресії, а у її брата були виявлені ознаки деякої емоційності та допитливості через недостатню увагу з боку матері. Також у звіті вказано, що недавно стався прикрий інцидент на вечірці у нових однокласників і в результаті, дівчина декілька днів знаходилася у лікарні. Листування та повідомлення: надані скріншоти повідомлень та електронних листів, де мати відкрито виражає своє неприйняття сексуальної орієнтації дочки та просто ігнорує її спроби налагодити контакт. А також є записи розмови з Євгеном та її коханцем. 3. Покази експертівПсихологічний експерт: може дати свій висновок щодо психоемоційного стану дітей, зазначивши, що матеріальна та емоційна нестабільність матері призвела до значних порушень у їхньому розвитку, після того як Люсі чи її брат звернуться за допомогою до спеціаліста. Ще психолог може підтвердити, що негативне ставлення матері до ЛГБТК+ приналежності Люсі завдало серйозної шкоди її емоційному стану.Підсумкові аргументиПісля представлення всіх доказів та свідчень, адвокати кожної сторони подають свої підсумкові аргументи. Адвокат батька підкреслює, що мати своїм ставленням і поведінкою завдала дітям серйозної психологічної шкоди, що є підставою для позбавлення її батьківських прав. Адвокат матері намагається виправдати її дії, можливо, посилаючись на особисті труднощі, але це не знімає з неї відповідальності за дії, які призвели до розпаду сімейних відносин.Рішення судуСуддя враховує всі представлені докази, свідчення та аргументи. Рішення про позбавлення батьківських прав приймається на основі того, що материнське нехтування призвело до суттєвого погіршення психічного та емоційного стану дітей, а також через дискримінаційне ставлення до Люсі через її приналежність до ЛГБТК+ спільноти.Розлучення в ціломуРозлучення, яке розпочалося як простий процес поділу майна та опіки над дітьми, перетворюється на боротьбу за майбутнє Люсі та її брата. Це судове засідання є не тільки юридичною подією, але й особистим катарсисом для Люсі, яка, з допомогою свого батька та оточення, нарешті отримує шанс на стабільне і підтримуюче оточення, де її мрії та самоідентифікація будуть прийняті і захищені.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Світанок у великому місті"
FanfictionГоловна героїня, на ім'я Люсія або ж Люсі Поліщук стає тією людиною, яка страждає від непорозуміння суспільства та оточуючих. Через постійні сварки та непорозуміння зі своєю матір'ю і через проблеми у родині, у дівчини починаються серйозні психологі...