Глава 18

1 0 0
                                    

Отже, коли дівчина зробила все необхідне по дому та написала батькові, що вона пішла гуляти з подругою. А брата по дорозі заведе до бабусі з дідусем. Всю дорогу дівчина мовчала і інколи відповідала на чиїсь повідомлення. Малий Джо розумів, що до сестри краще не говорити, бо він по ній бачив, що щось серйозне сталося і її краще не чіпати. Тому він мовчки йшов і ніс в руках свого наплічника, де були його найнеобхідні речі. Через деякий час вони дійшли до будинку, де жили їхні бабусь з дідусем і Люсі їм все пояснила. Тому вона могла спокійно йти по своїм справам. Вийшовши дівчина дістала навушники зі свого рюкзака і включила музику. Героїня дорогою до пункту призначення поринула у думки, які її турбували і оповіщення на телефоні підлітка вивело із трансу.
То було повідомлення від Філа, який написав: "Привіт, які у тебе плани на найближчий час? Не проти на вихідних зустрітися і погуляти центром?". Побачивши це повідомлення, Люсі трохи здивувалася, бо вона не розуміла, чому саме її позвав новенький. Вона нічого не розуміла, але все ж таки відповіла йому на повідомлення: "Привіт, точно не знаю. Але я в принципі не проти прогулятися центром і ближче познайомитися з новим однокласником. Якщо що, то ближче до вихідних скажу остаточну відповідь". До речі, сьогодні був тільки вівторок і до вихідних залишалося три дні, тому дівчині-підлітку потрібно було швидше думати над цією пропозицією.
Тут їй подзвонила Альбіна і попередила, що вона трохи запізниться через затори. Тому Люсі виріша зайти в кофейню і замовити щось перекусити і вона попередила свою подругу в якій саме кофейні вона буде її очікувати, бо на вулиці було трохи прохолодно тому, що це вже початок зими і на вулиці почав трохи братися морозець. Зима для героїні означала особливий вайб, настрій та внутрішній стан. Тому для Люсі ця пора року несла особливі емоції, почуття і внутрішній стан. Але дівчинка не знала, що ця зима ще принесе купу нещастя, подій і вчинків, які змінять хід подій і життя героїв.
Через деякий час підійшла Альбіна і вона привіталася з подружкою:
- Привіт. Як твої справи? Я помітила, що тим сьогодні якась похмура, з тобою все добре?
- Привіт. Та так собі. Та сьогодні стільки всього сталося, шо просто хочеться кудись зникнути, - похмуро відповіла Люсі і додала. - А ти як там? Що нового в тебе?
- Та все наче добре. Правда трохи задовбалася через навчання і т.д. Також останнім часом багато роботи і всіляких курсів. Але мене цікавить зараз ті події, які з тобою сталися сьогодні. Розповідай, - із зацікавленістю і запитально промовила Біня.
- Ну добре, зараз тобі все розповім, - промовила Люсі і почала розповідати про те, що з нею сталося у школі, що її фотки хтось злив і їй хтось постійно пише та дзвонить. Також дівчина додала, що їй запропонував зустрітися новенький, але вона сумнівається. - Ну ось шо зі мною сталося, по суті, за добу. І якшо чесно, то я в глибині душі не єбу, що мені робити, - промовила Люсі і при цьому попивала енергетичний напій "Monster".
- Мда, піздєц, трешова у тебе history вийшла. Якшо чесно, то я трохи вахуї з цього. Кому ти могла перейти дорогу, шо людина вирішила так вчинити з тобою? І кому ти могла скидувати свої інтимки? - трохи офігівшим голосом промовила Альбіна.
Вони так говорячи, просиділи десь годину. Потім дівчата вирішили піти пройтися набережною і через деякий час вони розійшлися. Їхавши додому, Люсі подумала над пропозицією свого нового однокласника.

"Світанок у великому місті"Where stories live. Discover now