Ранок грудня, який нагадує зимову казку і змушує задуматися про прийдешні свята та канікули для школярів. На вулиці почали падати перші сніжинки після двох тижнів їх відсутності. Зараз п'ятниця і це значить, що робочий тиждень підходить до кінця і Люсі зможе зустрітися з новим знайомим та Філом, в додачу, що в суботу або неділю повинна бути вечірка в честь приходу близнюків у нову школу. Дівчину розбудила есемеска, яка прийшла від Альберта: "Привіт крихітко! Не проти сьогодні зустрітися та ближче познайомитися?". Героїня спочатку не відразу зреагувала на це, але цікавість її перемогла і вона подивилася на зовнішній екран телефону, який висвітлив їй повідомлення в інсті. Дівча вирішила відповісти після ванних процедур. Направляючись до ванної, Люсі помітила, що батька досі не було вдома і це її трохи наполягло. Тому вона після ранкових процедур його набере і поцікавиться де він подівся.
Коли дівчисько займалася своєю ранковою рутиною, що не помітила, як прийшов Євген. Він зайшов так тихо, що дівчина не почула, як той зайшов. Чоловік тихо позбувся та поклав свою обувачку, непомітно підійшов до ванної кімнати і почав спостерігати за своєю дочкою, яка робила всілякі процедури для обличчя. Через деякий час дівча відчула на собі чийсь погляд, обернулася і побачила батька, який за нею мило та турботливо спостерігав.
- Чому ти знову так пізно прийшов додому? Нічого не сказав мені та не попередив? - з невеличким роздратуванням промовила донька.
- Вибач маленька, знову робота. Але мені до понеділка дали вихідні, тому я трохи можу відпочити і трохи приділити вам увагу. Які у тебе плани на сьогодні/вихідні? - заспокійливим тоном запитав Євген.
- Ну, сьогодні я планую зустрітися з новим знайомим. А на вихідних планую погуляти з новим однокласником і він зі своїм братом-близнюком вирішили влаштувати міні-тусовку в честь їхнього переходу в нову школу, - знервовано промовила героїня, очікуючи на реакцію батька та його відповіді.
- Ясно. Можеш трохи розповісти про нового знайомого та однокласників, щоби я хоч якось був в курсі всіх подій і т.п, - з цікавістю промовив батько.
І пішовши на кухню Люсі почала все розповідати за останній час, що відбувалося поки її батько ненадовго випав з їхнього з Джо життя. Євген це все слухав і розумів скільки часу він прогавив, через якісь проблеми/роботу. Через деякий час прокинувся молодша дитина, сонний Джо підійшов до батька і почав у нього розпитувати про те, куди він весь цей час зникав. Чоловік зрозумів, що в такий важкий і складний період потрібен своїм дітям. Тому він вирішив частіше брати вихідні, які буде проводити разом з дочкою та сином. Через деякий час мила пані вирішила відповісти Альбету на повідомлення: "Я в принципі не проти сьогодні зустрітися і поближче познайомитися. Коли і де зустрінемося?". Ось таким було її повідомлення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Світанок у великому місті"
FanficГоловна героїня, на ім'я Люсія або ж Люсі Поліщук стає тією людиною, яка страждає від непорозуміння суспільства та оточуючих. Через постійні сварки та непорозуміння зі своєю матір'ю і через проблеми у родині, у дівчини починаються серйозні психологі...