Глава 19

2 0 0
                                    

Подумавши довгий час над запрошенням новенького, дівчина вирішила йому написати: " Я подумала над твоєю пропозицією, щодо зустрічі на вихідних і прогулянки. Отже, я в принципі не проти зустрітися та погуляти центром. Давай заздалегідь обговоримо цю зустріч, щоби в майбутньому не було ніяких порозумінь". Написавши це повідомлення Філу, дівчина його відправила. Люсі, майже доходила до будинку де жили її бабуся і дідусь, щоби забрати молодшого брата. Дійшовши до будинку, дівчина-підліток заздалегідь подзвонила бабусі і попередила її, що вона скоро підійде. Через деякий час героїня зайшла до квартири, коли вже був вечір. На годиннику було десь ближче до 7 години вечора. Бабуся підійшла до внучки і заговорила до неї:
- Люсі, може ви на ніч глядя не будете з Джо йти додому, а переночуєте у нас з дідом. А завтра вранці підете додому, візьмите все, що вам потрібно і підете додому?
- Та нє, бабуля. Ми краще зараз підемо, а то батько буде хвилюватися і переживати за нас. Бо в минулий раз, коли я пішла з дому не попередивши, він викликав поліцейських і ті влаштували справжній допит, - трохи сумним голосом промовила дівчина.
Підліток зачекала, поки молодший брат збереться. Тим часом дідусь вийшов до коридору, щоб побачити онучку. Дивлячись на неї, він зрозумів, що тут щось не так і дівчину щось турбує. Але старий нічого не відповів.
Нарешті Джо зібрався і вони пішли додому. Брат з сестрою йшли мовчки, тому що їм дуже рідко про що є поговорити. Через деякий час вони дійшли додому, дівчина відімкнула квартиру і вони в неї зайшли. Дівчина помітила, що батька досі немає вдома, а матір після тієї сварки не з'являється вдома. Тому вони переодягалися, пішли на кухню і трохи перекусили. В результаті Люсі вклала молодшого брата спати і направилася в свою кімнату. Нарешті дівчина за деякий час взяла телефон до рук і помітила, що їй декілька разів дзвонив Сирафим і Варвара, також від них було купа повідомлень з таким змістом: "Люсі з тобою все добре?", "Чому не відповідаєш на дзвінки і повідомлення?", "Бро про тебе гудить вся школа і тебе обговорює", "Люсі у нас завтра урок з новою історичною, не забудь завтра завітати на її урок" і тому подібні повідомлення. Дівчина передивилася декілька та вирішила потім на них відповісти. Також прийшло повідомлення від Філа і він не проти заздалегідь домовитися про зустріч. Тому Люсі вирішила на завтра зібрати речі і лягти спати.
Прокинувшись на наступний день, дівчина відчувала себе не дуже добре. У Люсі були деякі підозри, щодо свого здоров'я і вона вирішила піти до ванни та перевірити свою теорію. Тому не вагаючись героїня пішла у пункт призначення. І через деякий час її думка підтвердилася. У неї почалися місячні, тому Люсі вирішила зробити все, що потрібно для особливих днів. Виконавши всі дії дівчина пішла будити брата, так як на годиннику була майже сьома година ранку. Героїня помітила, що батька ще досі не було і вона йому вирішила зателефонувати. Тоді дівчина пішла у свою кімнату за телефоном, дійшовши до пункту призначення і як тільки Люсі хотіла взяти свій телефон, через деякий час вона почула, як почали відкриватися вхідні двері. Підліток направилася в коридор, щоби подивитися чи то не батько прийшов. Отже, прийшовши в дане місце дівчина впізнала постать батька, який прийшов тільки вранці, тому вона трохи розслабилася і заспокоїлася.
- Чому так довго на роботі був? Чи знову тебе затримали до самого ранку? І чому не попередив мене заздалегідь? - нервово запитала донька у батька.
- Вибач, маненька. Справді було купа роботи і я не встиг тобі повідомити. Буду виправлятися, - втомленим голосом відповів Євген.
Дівчина прийняла вибачення від батька і пішла готувати сніданок, Джо вже одягнувся та пішов снідати. Тим часом Люсія збиралася і думала про те, що сьогоднішній день буде надто складним для неї. Тому зібравшись з духом вона пішла снідати і збирати невеличкий ланч-бокс до школи. Виходячи Люсі списалася з Серафимом, щоб разом піти до навчального закладу. Дорогою друзі спілкувалися про різне, хлопець також згадав про нову учительку з історії України. Коли дівчина почала підходити до школи разом із Серафимом, то її почав окутувати якийсь панічний страх і якась безкінечна невідомість. Вона не могла забути те, що з нею сталося вчора у школі. Але їй потрібно було перебороти ті емоції і почуття, що затаїлися у неї всередині після вчорашнього. Та вчорашня подія вказала на те, що на дівчині-підлітку чекає велика хвиля буллінгу, хейту, цькування та купа знущань. Чи зможуть з нею поруч залишитися її найвідданіші друзі? Чи підтримають вони її у цій ситуації? Час все покаже.
Тому Люсі зібралася і переступила поріг цього клятого місця. І вони направилися в бік класу, де повинен проводитися перший урок.

"Світанок у великому місті"Where stories live. Discover now