Настав новий день, який був принести головній героїні хороші та позитивні емоції. Але щось пішло не по плану і цей день розпочався зі сварки батька та матері, яка на той момент повернулася додому від свого коханця. Євген не спав всю ніч і думав про те, як правильно вчинити в даній ситуації. Чоловік зустрів свою так звану дружину в лапках, яка прийшла в нетверезому стані. Євгена ця подія розлютила і чоловік в шокованому стані почав тиснути на сою дружину:
- Аннет що це таке? Чому ти в такому стані прийшла додому? Де ти вешталася всю ніч? Чому ти вчора не прийшла додому та не попіклувалася про дітей, які самі себе змогли забезпечити потребами, які ти була повинна забезпечити. Чого ти мовчиш?
- Чого ти з самого ранку розкричався? Дітей розбудиш. Я вчора затрималася на роботі. Вирішила переночувати там. У мене було купа роботи, плюс зараз йде активна підготовка до укладення важливої угоди, - веселим голосом відповіла жінка.
Євген звичайно ж не повірив цим словам своєї дружини. Бо він знав, що Аннет була у нього, коханця. Чоловік це відчував, але сумнівався та і у нього не було доказів. Залишалося тільки чекати та шукати рішення цієї проблеми. Тим часом жінка пішла до кімнати, де вона щось говорила.
Євген пішов на кухню робити каву, потім чоловік вирішив зайти до доньки і запитати, що вона буде їсти на сніданок. Коли Євген підходив до кімнати своєї доньки, тоді він застав таку картину: як Аннет стояла над Люсі, жінка на неї кричала через те, що та нібито вкрала в неї дорогу каблучку. Дівчинка сиділа в кутку своєї кроваті і плакала. В Люсі була така істерика, що в неї аж з носа пішла кров. Чоловік швидко підійшов до дружини з донькою та почав відводити жінку від Люсі, яка плакала.
- Що ти робиш? Ти зовсім здуріла, Аннет? Тобі що мізки виїло алкоголем, чи що? Відійди від доньки. Заспокойся, кому я кажу. Мене що, викликати поліцію, щоби та тебе забрала у відділок? А? – злим голосом почав говорити батько і водночас він старався заспокоїти свою доньку, яка плакала та старалася зупинити кровотечу, що йшла з носу.
Тут прибіг стурбований та переляканий Джо, який не розумів що коїться. Коли хлопчик побачив усю цю картину, він швидко побіг в бік батька та сестри. Поки Джо цікавився самопочуттям своєї сестри та допомагав їй зупинити кровотечу, то батько встав з кроваті доньки та вивів свою дружину з кімнати їхньої доньки. Вони направилися у бік їхньої спальні. Там у них почалася новак сварка.
- Аннет, навіщо ти влаштувала весь цей цирк з каблучкою? Ти ж сама знаєш, що наша донька ніколи такого б не зробила. Скажи мені, що з тобою останнім часом коїться? Ти наче з ланцюга зірвалася. В чому проблема? – промовив Євген з ноткою ненависті. Чоловіку не сподобалося відношення дружини в бік доньки.
- А ти що, не знав шо наша донька не така як всі??? Їй подобаються дівчата. І вона від нас це приховувала. А цю інформацію я дізналася від її однокласника, хлопця звати Ульян. Він до мене вчора приходив та розповів все як є. І те що каблучка зникла, то справа рук твоєї любої дочки, яка її вкрала. Зі мною особисто все добре. Проблема не в мені Євгену, а в тобі. Тому що ти більше уваги приділяєш своїй роботі. У тебе в голові окрім роботи нічого не має. Хоча стривай, ти ще багато уваги приділяєш своєму захопленню і дітям. А про мене ти взагалі не думажєш, - промовила протрезвівшим та злим голосом Аннет.
- Ти що зовсім з глузду з'їхала чи шо? Шо ти мелеш, дурне? Ти взагалі себе чуєш? – промовив шокованим голосом чоловік та додав: - та який сенс з тобою розмовляти, якщо ти всяку дурню мелеш на п'яну голову.
Чоловік вийшов з кімнати та пішов в бік кімнати доньки, де сиділи діти стурбовані та налякані діти вранішньою ситуацією. Жінка з посмішкою на вустах стояла посеред кімнати та дивилася на двері, через які вийшов її чоловік. Тоді жінка переодягнулася та лягла спати. Тим часом Євген зайшов до кімнати дочки, яка вже заспокоїлася та зупинила кровотечу, яка йшла носом. Чоловік подивився на цю картину та промовив до дітей:
- Давайте збирайте постіль та речі, які постраждали внаслідок кровотечі з носа і віднесіть у пральну машину. А я тим часом піду приготую сніданок. Після цього ви швидко йдете збиратися до школи. Все ясно?
Діти кивнули у відповідь і почали збирати постіль Люсі та речі, які були забруднені кров'ю дівчини. А Євген пішов на кухню готувати сніданок дітям. Брат з сестрою швидко виконали батькові вказівки та прийшли на кухню. Вони всілися за стіл та почали снідати. Євген дивився на своїх дітей та розумів, що він їх любить. Потім чоловік вирішив поцікавитися у дочки, як та себе почуває:
- Донечко, котику, як ти себе почуваєш? Можливо, ти сьогодні вдома залишися і не підеш до школи.
- Тату, я себе почуваю добре і сьогодні піду до школи. Не хочу залишатися з матір'ю на одинці. Вона сьогодні щось не в гуморі, - промовила спокійним тоном дівчина.
Чоловік розумів, що його донька щось не договорює або не хоче говорити, що сталося насправді і в чому причина цієї ситуації. Євген не став тиснути на доньку і дав їй час на те, щоби дівчина сама розповіла йому все, що насправді сталося. Діти поснідали та пішли збиратися до школи. Вони швидко зібралися та вийшли з будинку. На вулиці їх вже чекав Серафим і втрьох пішли у напрямку школи. Однокласники обговорювали книги, новий серіал від Netflix і багато всього. По дорозі вони зустріли Варвару і вони тепер разом йшли до школи. Головна героїня не знала, що її чекатиме в школі і дівчина не підозрювала, що її однокласник підготував Люсі такий подарунок, через який у дівчини почнеться справжній психологічний тиск та почнуться проблеми з ментальним і психологічним здоров'ям.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Світанок у великому місті"
FanficГоловна героїня, на ім'я Люсія або ж Люсі Поліщук стає тією людиною, яка страждає від непорозуміння суспільства та оточуючих. Через постійні сварки та непорозуміння зі своєю матір'ю і через проблеми у родині, у дівчини починаються серйозні психологі...