پَناه / نَبودنَت...

429 64 94
                                    

از تمام‌ِ بودنَت ،نَبودنت به من رِسیده...

" بالاخره آزاد شدم از دستش،  مردک بی همه چیز

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" بالاخره آزاد شدم از دستش، مردک بی همه چیز.. زندگیم و ازم گرفت"

بدون توجه به حرفهای مادرش ، با بغض وسایلش و توی اتاق قدیمیش می چید. دو روز گذشته بود ، دو روز بود که تهیونگ و ندیده بود.
بالاخره تعمیر و تمیز کردن خونه به اتمام رسیده بود و حالا آماده بود‌‌.
خونه ای قدیمی و کوچیک ، با دیوارهای ترک خورده و درهای فلزی زنگ زده، اما با آسایش بیشتر‌‌ ‌.

با خودش درگیر بود که چشمش به دستبند هدیه تهیونگ افتاد. اشکاش سرعت گرفتن و با هق هق بلندی اون و به لباش فشرد.

" دلم برات تنگ شده... تروخدا زود بیا پیشم.."

هق هق هاش نفسش و بند می اورد. الان بغل تهیونگ و میخواست، اما خب نبود تا آرومش کنه.
به جیب شلوارش چنگ زد و اسپریش و میون نفس های بریده اش بین لبهاش جا داد و تونست نفس بکشه.
با شنیدن صدای زنگ موبایلش ، چنتا نفس عمیق کشید و بعد برش داشت
" الو؟"

" کوچولو؟"

" تهیونگ.."

لبش و گزید و دوباره به اشکاش اجازه جاری شدن داد. چشماش و روی هم فشرد. نفسی نداشت تا جوابش و بده‌.

" کوچولو خوبی ؟"

"نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده"

" کوکی چرا جواب نمیدی ؟"

" خوبی ؟ "

"جواب بده پسر..."

" کوکی؟ مردم از نگرانی ... حرف بزن.."

با بغض به صداش گوش می داد . با نفس لرزونی که بالاخره از سینه اش بیرون اومد

" خوبم.."

" بیا جلوی پنجره اتاقت.. "

با تعجب از جاش بلند شد ، کنار پنجره ایستاد‌ . با دیدنش که کنار دکه تلفن عمومی براش دست تکون میداد، دلش براش پر کشید.
با اشک شوق خندید و زمانی که دید مادرش حواسش پرته، به بیرون خونه دوید. حتی حواسش نبود که کفشی به پا نداشت...
پابرهنه به سمت اون دکه دوید ، تهیونگ بی طاقت به سمتش چرخید و به بازوی پسر چنگ زد . پشت دکه کشیدش و توی آغوشش حبسش کرد.
پسر با برخورد سرش به سینه گرمی ، بلند گریه کرد.
تهیونگ توی موهای پسر نفس زد و تنش و میون بازوهاش فشرد.
" هیششش.. گریه نکن... "
سر پسر و کمی بالا آورد تا به صورتش نگاه کنه ، اشکهاش و سریع پاک کرد و پشت پلکهای متورمش و بوسید.
" گریه نکن دیگه..."

The Shelter | پَناه Where stories live. Discover now