Üst yöneticiler, elimizdeki adamlar, belgeler hepsi gitmişti. İşimiz artık daha da zordu. Ortalık toparlanmıştı. Elimizde kalan şeyleri toplamak için içeri girmiştik. Orta kat kullanılamaz durumdaydı. Elimizdeki adamların hepsi exti. Odama gidip sağlam dosyaları topladım.
"Lanet olası Chan."
Tüm Kore hatta tüm dünya bu haber ile çalkalanıyordu. Gerekirse artık başka ülkeden birimler araya sokacaktık yaptığı şey akıl almaz bir şeydi.
"Haberler kötü Lee emniyet müdürü ve amiri ex olmuş davaya bakan çokça üst yöneticiler de aynı şekilde özellikle hedef alınmışlar gibi görünüyor."
Ne kadar çok bilgi bilirsen seni ortadan kaybediyordu Chan işte. Kendi adamladına bile sıra gelecekti.
"Ne yapacağız?"
Çıkmaza girmiştik. Nasıl çıkacaktık hiçbir fikrim yoktu. Kapıda bir sürü gazeteci, magazinci, paparazzi ne varsa hepsi dışarda bekliyordu.
"Bize bir açık vereceklerdir. Yani bunu umut edeceğiz." Yükseliş dönemine girmişti. Artık onu kimse durduramazdı.
"Dışardakilere ne diyeceksin?"
Bunu hiç düşünmemiştim. Chan davasından ben sorumluydum. Herşeyi ben organize ediyordum. Ama başkomiser olarak bunu yapmam gerekiyordu. Odadan çıkıp kapıdaki gazetecilerin yanına gittim.
"Evet arkadaşlar lütfen sakin olun hepinize tek tek cevap vermeye çalışacağım. Öncelikle tüm halk çok dikkatli olsun. Chan durmuyor durdurulmak istemiyor. Bunları diyerek seni cesaretlendiriyorum Chan ama seni durduracağız. Elinde sonunda yakalanacaksın. Sen ve yandaşların herkese hesap vereceksin. Teşekkürler arkadaşlar bugünlük bu kadar yeterli."
Kısa açıklamamdan sonra hastaneye gittik. Son durumları alıp evime geçecektik. Güzel bir streteji yapmamız gerekiyordu.
•
(Chan'dan)
Hepimiz salonda toplanmış Kim Yoon hakkında konuşuyorduk. Bir yandan haberlerde Minho'nun açıklamasını dinliyorduk.
"Yıllardır çabalıyorlar ama birşey elde etmiyorlar halk nasıl hâlâ onlara güveniyor?"
"Çünkü Jisung halka herşeyi yansıtmıyorlar. Güven verici şeyler söylüyorlar yada gündemi değiştiriyorlar yada iyi haberleri ekrana taşıyorlar. Bu şekilde ise halkı kandırıyorlar."
Bunu tüm devletler yapıyordu. Bir olayın üstüne başka bir haber ve lat gündem değişiyordu.
"O zaman birde bizim ağzımızdan dinlesinler." Bu fikir hoşuma gitmişti. Halkı ayaklandırıp olaydan faydalanabilirdik.
"Peki Hyunjin bu nasıl olacak?"
"O kadarını da sen düşün Zoe!"
"Başlamayın kavgaya yine."
Changbin'in uyarısı ile ikisi de sessizleşmişti.
"Sosyal medyadan bir twit atacaktık. Böylece global bir etki ederiz. Eğer televizyona yansıtırsak bunu yatınlamazlar."
Herkesin aklına yatınca bu fikri yapmaya karar verdik. Zoe güzel bir paragraf için işe koyuldu. Bizde Kim Yoon için hazırlık yaptık. 3 gün boyunca yurt dışında olacaktık. Minho ise bıraktığımız kargaşa ile uğraşacaktı.
"Paragraf hazır işte burada."
Tam isteğimiz gibi harikaydı. Bu ortalığı karıştırmaya yeterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia, Minchan
FanfictionBir devlet polisi ve bir zamanlar görev arkadaşı olan bir suçlunun hikayesi. İnsanların her şeyden bir çıkarı vardı? Bunu kimse inkar etmez. Bazen çıkarlarımız için en yakınlarımızı bile yarı yolda bırakırız. Temmuz 2023//