Hyunjin Zoe özel bölümdür. Hikaye akışı ile bir alakası yoktur. Hassas kişiler okumadan geçebilir. Biraz tepki/çeviriye benzer diye yazmak istemedim ama yazmakta istiyordum. Hyunjin'in ağzından anlatacağım daha çok. Ship dışı ilişki, sonda kapalı sumut (tepki çeşitine kaymasın diye yazmadım ama belki yazarım sonra) Teşekkürler.
•
Çok nadir olan boş günümüzden bir gündü. Sıradan ve sıkıcı. Evde tek başımıza çalışıyor, yiyor ve sıçıyorduk.
"Şimdi gidecektik bir AVMye dibine kadar gezecektik."
Beni onaylarcasına kafasını sallayıp kitabını okumaya devam etti. Bende kum torbasını yumruklamaya döndüm.
"Hadi gel vs atalım."
Kitabını indirip yanıma geldi. Bir yandan boks eldivenlerini eline geçirdi.
"Beni sadece bilgisayar oyunlarında yenersin küçük hanım." Yumruğu karnıma geçirip sinirli sinirli
"Küçük sensin lan."
"Peki peki tamam hadi başla."
Sanırım 2. Tura geçmiştik ve hepsinde ağır yenilmiştir. En son üstüne çıkıp ayaklarını boynuma sarıp beni yere yapıştırmıştı.
"Tamam tamam sen kazandın!" Rövanş teklif edince hemen ayağa kalkıp uzaklaştım. Her yerim fena helde ağrıyordu.
"Yok yok kalsın."
"Kahve içer miyiz?" Kafamı hevesle sallayıp onayladım. O da gülerek eldivenleri çıkarıp mutfağa gitti.
"Bak bak gör bunu AVMye tercih ettin az önce!"
"Yok yok bu herşeye bedel merak etme!"
Kahve gelene kadar sucuk gibi olana kadar kum torbasıns devam ettim. En son sanırım el izim çıkacaktı.
"Yeter ulan bokun çıktı."
Elinde havlu ile gelip havluyu yüzüme fırlatıp mutfağa geri gitti.
"Sana hastayım."
"Evet biliyorum bende kendime hastayım." Kendi kendine gülüp kahveler ile geldi.
"Şaka şaka sende terli terli çok ateşlisin."
Elinde kahve ile geri göndü. Kitabını okumaya devam etti.
"Kitaba mola mı versen ya."
"Yok ağla."
"Sen ağ-"
"Sus be anlamıyorum."
İkimizde hafif sırıtıp kendi işlerimizi yapmaya başladık. Kahveyi bitirip duşa girdim.
•
(Zoe'den)
Diğerleri toplantıya gitmişti. Bizde evde kalmaya karar vermiştik. Hyunjin boks torbasını düşürmeye çalışıyordu. Bende kitabımı okumaya çalışıyorumdum ama iki saattir bir sayfayı bitirememiştim. Çünkü o çok iyi görünüyordu. Özellikle terli iken parlayan teni ve saçları çok harika görünüyordu. En son eldivenleri alıp birlikte antrenman yaptık 2-0 aldım. Sonra kafamı dağıtmak için kahve yapmaya gittim. Arkamdan iltifat etti ama biraz gıcıklıktan zarar gelmezdi. Daha sonra ise duşa geri döndü. O kadar ateşli biri ki bazen aklıma gelmemesi gereken şeyler aklımı ele geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia, Minchan
FanfictionBir devlet polisi ve bir zamanlar görev arkadaşı olan bir suçlunun hikayesi. İnsanların her şeyden bir çıkarı vardı? Bunu kimse inkar etmez. Bazen çıkarlarımız için en yakınlarımızı bile yarı yolda bırakırız. Temmuz 2023//