Ters Yön

9 2 0
                                    

Olay yerindeki işlerimizi bitirince hastaneye geçtik. "Durumu nasılmış?"

"Henüz birşey söylemediler. Ameliyata aldılar sadece." Bu bilgi haberlere yansıtılmadı. Eğer yayılırsa olay çıkabilirdi.

"Sizce ABD işe girer mi? Sonuçta elimizde."

"Bunu yapmaz olaylar bizi ilgilendiriyor pek karışacaklarını sanmıyorum."

Birkaç saat sonra ameliyat bitmişti. Doktor çıkınca kendimi tanıtıp bilgi istedim.

"Ameliyat iyi geçti şuanlık birşey diyemem çok kan kaybetmiş beklemekten başka birşey yapamayız."

Gözlem odasına almışlardı. Kapıya ve hastane çevresine ekipler nöbet tutacaktı. Devriye ekibi de hastane çevresinden sık sık geçecek şekilde ayarladık. Chan yakın zamanda buraya saldırabilirdi.

"Bence saldırmayacak. Eğer saldırırsa onu tehlikeye atar." Seungmin az çok haklıydı ama yinede tetbir almakta fayda vardı.

"Felix sen burda kal eğer uyanırsa yada konuşabilecek durumda ise ağzını aramaya çalış."

Seungmin Kim Yeri'nin evine bende merkeze geçtim. Yöneticiler ile durum değerlendirmesi yaptık. Bir adamı elimizdeydi ve yeni hedefi Kim ailesiydi.

"Bundan sonra çok dikkatli olun elimizde büyük güç var. Bu gücü kaybetme Lee."

Geri kalan tek şey beklemekti. Zoe elinde sonunda konuşacaktı yada diğer adamlar.

Saldırıda ki kamera kayıtlarını izledim ama ne plaka gözüküyor ne de nerden geldiklerini bulabilmiştim. Sık sık konum değiştirdiklerini de göz önünde bulundurunca şaşırmamıştım.

Tüm işlerimi bitirince Felix'ten bir arama aldım.

"Uyandı seni mi bekleyeyim yoksa başlayayım."

"Çıktım bile."

Hastaneye geçtiğimde herşey yolunda gidiyordu. Kapıdakiler ile selamlaşıp içeri geçtik.

"Merhaba Zoe Hennig."

"Boşuna yorma kendini Lee ötmeyeceğim."

"Sen bilirsin ben yinede şansımı deniyeyim."

"Çok fazla ve gereksiz deniyorsun şansını. Zararlı çıkarsın. Yapma."

"Kim ailesinden ne istiyorsunuz? Diğer kalanlar nerede ve kime çalışıyorsun?"

"Hah hah ha bu kadar aptal olmayın elinizde hiçbir şey yok ve yakalayabileceğinizi mi sanıyorsunuz. Bana yapacağınız umrumda değil isterseniz bu halim ile atın hapishaneye ama hiçbir şey elinize geçmez."

Hemşirenin odaya girmesi ile sessizleştik. Birkaç iğne yapıp odadan çıktı.

"Peki Hennig buradaki işin bitince seni FBI ülkene götürecek."

Biz çıkacakken Seungmin odaya geldi.

"İçeri sızmışlar."

(Chan)

Jeongin'den sonra kendi inimize geçtik. Salonda adeta ölüm sessizliği vardı. Bundan sonraki adımlarımızı düşünüyordum. Aklımda az çok fikirler vardı ama bunları sonraya bıraktım.

"Bizi yanlız bırakın, Hyunjin'le konuşacağız."

Emrim ile herkes odayı boşalttı. Bunu bekliyormuş gibi ağlamaya başladı. İlk defa Hyunjin zayıflık göstermişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafia, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin