✭
✭
Dünden beri kereme ulaşamıyorum. Aramalarıma yanıt vermiyordu, Mesajlarım ise teslim ediliyor ama görüntülenmiyordu.
Bu süreçte keremin evine de uğramıştım ama evinde de yoktu.Birden ne olduğunu anlamamıştım. Sanki aramıza dünyalar girmişti ve birbirimizden kopmuştuk.
Tekrar mesaj atıp telefonu kapattım.
Siz
Sevgilim, iyi misin?Müsait olduğunda bana ulaşır mısın?
✔️✔️Aynı mesajı kaçıncı kez attığımı bilmiyordum. Bir anda ne olmuştu böyle?
Kaç gündür mutlu olan adam neredeydi?
Onu anlamaya çalışıyordum, ama kendisini bana karşı kapatıp, aramıza duvarlar örerse elimden bir şey gelemezdi. Önce kendisinin bana karşı açık olması gerekiyordu. Bunu kac kez konuşmuştuk.
Hava kararıyordu. Bu süreçte kendime akşam yemeği olarak atıştırabileceğim bir şeyler hazırlamıştım. Normalde olsa düzgün bir yemek yapardım, çünkü kerem öğünlerimi geçiştirmemi sevmezdi. Benim en iyi şekilde hayatımı yaşamamı ister, bunun için kendini düşünmeyen bana bile zorla yaptırırdı isteklerini. Bir ara zorla küçük bir çocuk gibi peşimden koşarak yemek yedirmisliği bile vardı.
Ama inadına bugün yaptığım ufak bir tostla geçiştiriyordum. Sen beni önemsemeyip haber dahi vermezsen bende aynısını sana uygularım kerem efendi.
Siz
Akşam yemeğinde de tost yedim
bu aradaKüçük.
Birtanecik.
Biraz peynir ve içine ketçap sıkılmış.
✔️✔️Kime ne anlatıyorsam...
Umrunda bile değildi. Olsaydı, görürdü. Bir anda girdiği tripler çok sinir bozucuydu. İnsan bir haber verirdi değil mi? Eşek başı mıyım ben burada?
Hazırlanması ve yemesi neredeyse 15 dakika süren tostun bulaşıklarıni da makinaya yerleştirdim ve oturma odasına geri döndüm. Televizyonu açtım ve öylesine kanalları gezmeye başladım. O sırada televizyon ünitesinin üzerinde duran keremle beraber olduğum fotoğraflarım gözüme çarptı.
Gıcık köpek!
Evimi istila ediyordu resmen. Aklımı dağıtmama dahi izin vermiyordu. Kim oluyordu da bu kadar beynimi kurcalıyordu ya! Ukala salağın teki.
Siz
Salaksın sen!Kaç saattir neredesin?
Burada seni düşünen ve evde çıldırmış olabilecek olan bir sevgilin olduğunu unutma!
Hoş çoktan unutmuş olmalısın, yoksa bir cevabı çok görmezdin bana.
Ben de hala salak gibi yazıyorum ya sana.
Asıl mallık bende, hayır engelle şunu bir daha yüzüne bakma dimi?
(Görüldü)Oha bir dakika, ne?
Görmüştü sonunda davar.
Yazıyor...
Kumralım
Ne oldu?Bir dakika nE?
NE Mİ OLDU?
DÜNDEN BERİ ULAŞAMIYORUZ HASPAMA BAKIN YA NE OLMUŞMUŞ!
Siz
KeremcimCanım kardeşim bak bitanecim.
SEN KAC SAATTİR SENDEN HABER ALAMADIĞIMIN FARKINDA MISIN ACABA?
AKLIM ÇIKTI BURADA
Kumralım
İyiyim.Allah razı olsun haber verdiğin için cidden.
Bunu bize söylemesen biz ne yapardık?Siz
Kerem kusura bakma ama sen benimle tassak mı geçiyorsun?Dünden beri senden haber alamıyorum ve tek yazdığın şey iyiyim mi cidden?
Ne oluyor ya sana?
Kumralım
Merak etmişsin bende cevabını verdim iste Çağla!Daha ne istiyorsun? İyi değilim ki sana yanıt veremedim dimi saatlerdir?
Lütfen biraz beni rahat bırakır mısın?
Siz
Ha ben seni sıkıyorum?Öyle mi?
Peki öyle olsun kerem, seni rahat bırakacak ve bu aptalca hallerini katlanacak yeni bir sevgili bul o zaman.
*Bu kişiyi engellediniz*
***
Arsizim canim salak salak seyler yaziyorum 🎀🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓸𝓷𝓼𝓾𝔃 𝓞𝓵, Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction𝙐𝙣𝙪𝙩𝙪𝙡𝙨𝙖𝙣 𝙢ı? 𝙐𝙣𝙪𝙩𝙢𝙖𝙨𝙖𝙢 𝙢ı? *** Unutulmayacagindan, hep benimle kalacagindan emin olabilirsin kaptan. Seni hep sevdim, hepte sevip desteklemeue devam edecegim. Ben var oldugum surece hayatimda hep sonsuz olacaksin