✭
✭
Keremden|
Çağla ona attığım mesajları görüldü de bırakmıştı. Ona ilk yazdıklarımın ardından, tekrar bir şeyler yazmış, ve panik yapmaması gerektiğinden bahsetmiştim ama onlar gönderilememisti. Onun için telaşlıydım, ama şu an elimden gelen hiçbir sey yoktu.
Havaalanına gidiyordum, özel bir uçakla portekize gidecektim.
Araba sonunda durduğunda stresle indim. Birkaç prosedür halledildiği sırada arkamdan kalabalık bir grubun geldiğini duydum. Göz ucuyla onlara bakıyım derken, salak Berkanı gördüm, o da bana sırıtıp el salladı.
Arkasından gelen Yunus, Barış ve onların kız arkadaşları da vardı. Onları görünce yüzümde buruk bir tebessüm hissettim.
Demek ki beni cidden hala seven birileri vardı.
Gözlerimle aradığım kişiyi bulamamıştım, hayır.
"Vay kardeşim, bize haber vermeden nereye gidiyorsun ya?"
Berkan söylediklerinden sonra bana doğru gelio sarılmıştı. Ona sıkıca karşılık vermiştim.
Burada olmaları güzeldi. Burada olmaları cidden güzeldi...Diğerleriyle de yoğun bir sarılma, ve nasihat merasimi gerçekleştirmiştik. Ama onlarda bende biliyorduk. Yolunda olmayan şeyler vardı, ve en azından işleri biraz da olsa yoluna sokabilecek olan kişi burada değildi, beni yolcu etmeye gelmemişti...
"Yüzünden düşen bin parça! Görende silah zoruyla götürüyorsun sanacak kerem. Az güler misin?"
Feridenin söyledikleriyle gülmeye 'çalışmıştım'.
"Ohoo bu böyle olmaz ki, sanki cenaze var. Oğlum tamam gidiyorsun da sanki sonsuza dek! Geri döneceksin ya, daha milli takımda beraber top kosturucaz" Yunusun söyledikleriyle dostça bir tavırla gülümsemistim.
"Bensiz" Demişti Berkan.
"Evet kardeşim ondan. Bi sus ya"
Barış Berkanı susturmuştu."Asma böyle suratını, demek ki hayırlısı buymuş. Yunusun da dediği gibi, sonsuza dek gitmiyorsun ya. Tatiller olacak, buraya geleceksin, biz oraya geliriz, bizi gezdirirsin hem. Yani bizden kurtuluşun yok oğlum senin" Barışın son dediğiyle gülümsemem büyük oranda artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓸𝓷𝓼𝓾𝔃 𝓞𝓵, Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction𝙐𝙣𝙪𝙩𝙪𝙡𝙨𝙖𝙣 𝙢ı? 𝙐𝙣𝙪𝙩𝙢𝙖𝙨𝙖𝙢 𝙢ı? *** Unutulmayacagindan, hep benimle kalacagindan emin olabilirsin kaptan. Seni hep sevdim, hepte sevip desteklemeue devam edecegim. Ben var oldugum surece hayatimda hep sonsuz olacaksin