𝘎𝘪𝘵𝘵𝘪𝘮 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘨𝘶̈𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘥ı𝘮

133 4 0
                                    

✭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızım nerede kaldın ya?"

"Vallahi trafik yüzünden geç kaldım bu sefer. Benim hiçbir suçum yok."

"Aynen canım bende yedim"

"Sana yalan borcum mu var ya? Ee diğerleri nerede?" Bahar ve erkek arkadaşını kastetmiştim.

"Onlarda geç kalıyormuş. Vallahi hepinizi dövücem. Herkesteki bu gevşeklik ne ya. Biriniz manitasıyla laylaylom takılıyor, öbürünüz ayrı bir leyla, barıştı diye aklı beş karış havada. Ben ne yapayım. Şu hayatta aşksız kalmışım öleyim mi?"

"Siparişlerinizi alabilir miyim?"

"Mümkünse 185, kumral, ve nolur eril enerjisi yüksek birini alabilir miyim?" Arkadaşımın saçmalamasıyla göz devirmiştim.

"Pardon, anlamadım efendim?" Bizde anlamıyoruz boşver, doktor kendi haline bırakın dedi...

"Sağolun, şimdilik bir şey almayacağız, arkadaşlarımızı bekliyoruz da."

"Tamam efendim" Garson yanımızdan uzaklaşırken ferideye sen akıllanmazsın bakışı atıyordum.

"Allah allah bana niye bakıyorsun? Bir sebebi olmalı"

"Göstericem şimdi ben sana sebebi salak. Biraz düzgün dur, biz senin otistik hareketlerine alışığız ama bari halkı bundan uzak tut."

"Kırıcısın. Ben her şeyi siz gülün diye yapıyorum oysa..."

"Komik değil hayatım."

"Ne yani siz bana ben engelli olduğum için üzülmeyeyim diye mi gülüyorsunuz? "

"Evet, aynen ondan"

"Ben gidiyorum ya. Hiçbir şeyi haketmiyorsunuz siz!" Tam ayağa kalkacağı sırada masanın altından ayağımla ayağına vurmuştum.

"Acıttın köpek"

"Hakediyorsun"

"Hiçte bile"

O an aklıma bir fikir gelmişti.

"Ben keremi çağırsam mı ya? Hem Baharda sevgilisiyle geliyor."

"Çağır tabi..." Bana kötü kötü bakmıştı, "hatta napalım biliyor musunuz? Ben kalkayım gideyim, siz burada 4'lü date yapın nasıl? Kırıcı insan. Sap olduğumuzu şu kadar yüzümüze vurma"

𝓢𝓸𝓷𝓼𝓾𝔃 𝓞𝓵, Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin