~ויולה~״שבועיים את מתעלמת ממנו, שבועיים.״ ריאה מרימה מולי שתיי אצבעות בזמן שאנחנו יושבות בחוץ על המדרכה.
אני מהנהנת ונושפת חסרת אנרגיה. ״כן. ברור שאני אתעלם ממנו כי הוא דפוק.״ אולי גם אני דפוקה? אולי זה היה צעד שגוי ביותר לנשק אותו.
״והוא לא ניסה לדבר איתך?״ היא ממצמצת אליי בשאלה.
״הוא ניסה.״ אני מתבוננת בפנלופי מסדרת את האיפור מול המראה של הרכב ובביאן שנועלת את נעלי העקב ששמרה כל הנסיעה ברכב. אוליו מנסה להתנהג כאילו הכל רגיל אבל איך לעזאזל הוא מצפה ממני לשכוח מזה? תמיד הרגשתי אליו משהו וברגע פזיז אחד הכל נהרס.
ריאה נושפת לצידי, ״לפחות את נראית שווה הערב.״
אני מחייכת ומביטה על השמלה השחורה שעל גופי. ״תודות לך.״
היא קורצת. ריאה לבושה בשמלה כחולה מנצנצת. אם לא הייתי מכירה אותה הייתי חושבת שהשמלה עלתה לה הון אבל היא ידועה במציאת זיופים מדהימים. הנצנצים בשמלה לא הספיקו לה, לכן על עפעפיה היא הדביקה יהלומים כסופים שגורמים לי להביט בהן כל רגע. היא דאגה לאפר אותי באופן דומה. נתתי לה להשתעשע עלי כי לא היה בי שום חשק לאפר את עצמי.
״שמת לב שאת ודין נפרדתם אבל הראש שלך נמצא רק באוליו?״ היא מרימה אצבע מכווצת גבות. אני צוחקת בקול רם ומסיטה את שיערי לאחור. ״אני כל כך נדפקתי ריאה.״
״כן. אני מסכימה איתך.״ היא צוחקת ומביטה בבנות. ״נהיה קריר.״ אני מביטה סביב אל הרחוב, ״כדאי שנכנס כבר לא?״
״רק רגע!״ פנלופי צועקת ומזדרזת.
״את חושבת שהבנים יהיו כאן הערב?״ ריאה מתקרבת אליי וממצמצת.
אני מביטה בה ועושה פרצוף. ״אחי לא אמר שהוא מגיע.״ אני מרימה כתפיים ומשחקת בסוגר הנעל שלי. ״סיפרת לו שאת באה לכאן בכלל?״ שואלת.
אני מרימה גבה, ״רק שאני יוצאת איתכן.״
״זו שמועה מפה לאוזן, זאק בוודאי כאן.״ ריאה מהנהנת.
״אם זאק כאן אז גם אוליו.״ אני נושפת. ״מה אני אמורה לעשות מה אני אראה אותו כאן?״ אני נתקפת בפאניקה.
״תתעלמי כמו שעשית עד עכשיו?״ היא מציעה.
אני מהנהנת נושכת את שפתיי. ״כן. אתעלם זה הכי קל.״ אני מחליטה למרות שזה הדבר הכי קשה בעולם עבורי. כמה שחיכיתי לו. כמה שרציתי לראות אותו אבל הינה, הוא חזר אחרי שנים ואני אמורה להתעלם מקיומו. לעזאזל אנחנו גרים באותו הבית. זה קשה מדי.
״מצויין.״ פנלופי עומדת מולנו. ״נכנס?״ שואלת וביאן מתקדמת לעברינו. ״אני מוכנה.״
אני וריאה קמות ״וקדימה נלך ליהנות מקצת אלכוהול ובנים לוהטים.״ ריאה קורצת ואוחזת בידי.
YOU ARE READING
החולשה שלי
Ficção Adolescente~לכל מי ששאל לאן אוליו נעלם~ **לפני הספר ממליצה לקרוא קודם את (חטאי העבר)** מעולם לא נתתי למשהו לאיים עלי. אני שייך למאפיה שנים, נותן בשבילם והם בשבילי. אבל היום. עכשיו, ממש מולי עומד אדם שחושב שאני אתכופף למילתו. בעולם שלי הייתי מחטיף לו אגרוף א...