3.Bölüm

720 48 59
                                    


Umarım beğenirsiniz 🫡.


Beyzanın ağzından

Yeni bir masterchef yarışması için stüdyoya gelmişlerdi. Dün Muratcan'ın onu eve bırakmasıyla aslında ne kadar korkunç bir şeyden kurtulduğunu bir kez daha düşündü ve bundan sonra daha dikkatli olacağına kendi kendine söz verdi.

Onur onu kaptan yapmıştı dün bu yüzden bugün iyice takımı hakkında düşünüp kazanmayı kafasına koymuştu. Bu yarışmada gerçekten başarılı olmak istiyordu. Herkes çekim için hazırda arka tarafta toplanmışken Ümmühan'ın kendisine iğrenir bir şekilde bakarken Zeynep'e bir şeyler anlattığını görür. Gözlerini devirerek önüne döner. Derdi neydi anlamamıştı.

Yanındaki telefonuyla uğraşan Onurdan gözlerini çekip Muratcan'a göz ucuyla bakmaya çalıştı. Muratcan kenara sinmiş duvara yaslanmış bir şekilde kendi ayaklarını izliyor kimseyle konuşmuyordu. Morali biraz bozulmuş görünüyordu. Fazla takılmayarak kendi önüne döndü. Onur ona bakarak telefonundan bir şey gösterir.
"Beyza baksana ikimize yapılmış şu arkadaşlık editi ne kadar beğenilmiş." Onur'un gösterdiği video'ya baktı biraz rahatsız hissetti arkadaşlıktan daha çok başka bir tarafa kayıyor gibiydi bu kadar beğenilmesine şaşırmıştı. "Ah öyle mi?"

Kendi kendine dün Onur'a kardeşim diye hitap ettiği için rahatlar. Artık bu tarz şeyler insanlar bölümü izlediğinde muhtemelen yapılmayacaktı. Sonuçta kardeşim diyerek sınırı belli etmişti değil mi? Onur'un da kendisine arkadaşça yaklaştığını düşünüyordu zaten. Herkese cana yakın davranan bir tipti.

İzlenildiğini hissedip etrafa bakar ama herkes hala kendi halindedir. Yanlış hissettiğini düşünüp önüne döner.

&

Yorucu bir kaptanlık haftasını 2-1 mağlubiyet ile bitirmişlerdi. Yenildiği için üzülse de şanssızlıklarla kaybettiklerini iyi biliyordu. Normalde yapacakları şeyleri bile yapamamışlardı. Şimdiyse elenecek kişinin gelmesini koltuklara oturmuş bekliyorlardı.

Dikkatini ister istemez Muratcan'ın bu hafta pek iyi olmadığı performansının düştüğü çekmişti. Normalde rahat olan çocuk bu hafta garip davranıyordu. Koltuklarda otururken tam karşı tarafında kalıyordu. Tamamen yere odaklanmış kafasını kaldırmadan asık suratla yeri izliyordu.

Kendisine bir şeyler söyleyen Ayşe'ye dönüp dinledikten sonra tekrar önüne döner. O sırada kendisine bakan Muratcan ile göz göze gelir. Muratcan ifadesiz suratıyla ona birkaç saniye baktıktan sonra tekrar kafasını aşağı indirip ellerini izlemeye başlar. Ona ne olduğunu bilmiyordu, ama bu mutsuzluğu umarım uzun sürmezdi. Normalde de pek gülmeyen biriydi ama onu böyle görmek garipti.

&

Ümmühan'ın elenmesinin ve yeni bir kaptanlık haftasıyla birlikte Muratcan ile arka arkaya tezgahlardaydılar. Tiramisu geldiği için kazanacağını düşünür tatlıda kendine güvense de takım oyunlarında dikkati dağılıyordu bir şeyler oluyordu sayıları bazen gidiyordu. Gözü arada Muratcan ne yapıyor diye kaysa da tatlısını yapmaya odaklanmıştı.
Bugün de kıvamından dolayı ikinci olmuştu. Kırmızı kaptanlıktan sonra Mavi kaptanlık artık yapmak istiyordu hatta mavi kaptanlığı çok ama çok istiyordu.
Hakan kazandıktan sonra yukarıda balkonda tüm takım bekliyordu.

Önlüklerini çıkarıp Hakan'ın seçeceği kaptanı beklediler. Hakan karşısına Beril'i seçmişti. Beril ile bu sıralar iyi anlaşıyorlardı tatlı bir kızdı, neşeli ve enerjisi yüksekti. Ama bazen biraz hızlı modu düşüyordu.

Beril takımına ilk Muratcan'ı aldığında Muratcan Beril'in yanına gidip önlüğünü giyindi. Bu ikili 1 haftadır çok iyi anlaşıyordu. Normalde bu kadar yakın değillerdi fakat şimdi konuşmalarına gülüşmelerine bakınca oldukça yakınlaşmış gibiydiler. Bakışlarını ikiliden ayırarak seçmeleri dinlemeye devam etti. Seçimler yapılırken Muratcan arkasını dönüp ona baktı. Takıma aldırmaya mı çalışıyor yoksa tam tersi mi anlayamamıştı.

Oui Chef! (BeyMur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin