Herkese merhaba! Biliyorum arayı biraz uzattım kusura bakmayın...Muratcan Nina, Onbey falan filan derken olaylardan sonra biraz moralim bozuldu, gazla çalışıyorum gazı alamadım o yüzden bölüm yazma isteği de gelmemişti. Ama sonra kafamdaki soru işaretleri gitti kendi adıma, hala sonuna kadar Beymurcuyuz. (Pazartesi aynı takımda olmazlarsa kendimi asacağım.)
Keyifli okumalar bölümleri daha hızlı ve faha uzun atmaya çalışacağım. Bol momentlı bir hafta olsun. (Onurdan nefret ediyorum Beyza'yı rahat bıraksın.)
•
"Merhaba Beyza benim. Muratcan."
Muratcan'ın tok sesini duyduğunda bir süre ne diyeceğini bilemez.
Arkadaşlarına dönüp gülümseyerek Fransızca konuşur. "Bir saniye çekimlerle ilgili bir şey olabilir hemen geliyorum."
Arkadaşları onu onayladıktan sonra kendi aralarında sohbetlerine devam ederler. Kafenin bahçe kısmına geçip daha sessiz bir yere oturup telefonu kulağına getirir.
"Dinliyorum." Hala Muratcan'a duyduğu sinir yüzünden sesi biraz soğuk çıkmıştı.
Telefonun karşı tarafından derin bir nefes sesi gelir. Ardından konuşmaya başlar.
"Kızlar villasında mısın?" Cidden yüz yüze konuşmayı mı düşünüyordu. Kendisine sıracak olursanız bir süre daha Muratcan'ın çekik badem gözlerini görüp yumuşamak istemiyordu.
"Hayır evde değilim. Ne soracaksan telefonda da sorabilirsin bugün müsait değilim."
Muratcan konuşmaya devam eder. "Pekala. Onurla aranızda bir şey var mı?"
Muratcan'ın hızlıca tek nefeste sorduğu soruyla kaşlarını çatar. Ağzı hafifçe aralanırken şaşırır. Bu soru neden Muratcan'dan geliyordu? Ayrıca Onurla sadece arkadaşlardı onu direkt ilişkisi varmış gibi sorgulaması sinirlerini bozmuştu.
"Onur senin kankan değil mi Muratcan neden bana soruyorsun? Ayrıca..." Son sorusunu ani bir kararla sormaktan vazgeçer.
Muratcan sakince konuşur. "Onur'un net bir cevap vereceğini düşünmüyorum."
Kaşlarını çatar. Ne demek Onur'un net bir cevap vereceğini düşünmüyordu? Onur gayet de ikisi arasında sadece arkadaşlık olduğunun farkındaydı. Hiçbir zaman sınırı aşmasına izin vermemişti.
Artık sinirlenmeye başlıyordu. "Muratcan zaten hikayemde bir paylaşım yaptım ilişkim olmadığına dair. Ama biliyorsun Acunmedya böyle şeylere karşı olduğu için sildim. Artık şu tarz konuları konuşmak istemiyorum. Tek istediğim yarışmada düzgün bir şekilde yarışmak."
Muratcan nefesini hafifçe verir. "Tamam teşekkürler. İyi eğlenceler arkadaşlarınla."
Görüşmenin sonlandığını gördüğünde boş boş bakarak düşünür. Arkadaşlarıyla olduğunu söylememişti ki?
&
Akşam eve gittiğinde Eda onu kapıda karşılar ve elinden sürükleyerek odasına çıkarır. Zaten çok yorulmuştu. Bir de etrafında heyecanlı heyecanlı dolanan Eda'ya yetişmeye çalışıyordu.
"Beyza aşkım bu evde tarzına en güvendiğim insan olarak akşam Nevzat'ın doğum gününe hangi elbiseyi giyeceğimi seçeceksin."
Şalını ve giyindiği kimonosunu çıkarıp biraz ferahlarken Eda'nın ona gösterdiği elbiselere bakar. "Bugün Nevzat'ın doğum günü partisi mi var?"
"Eveeet hemen yan villada erkekler hem mangal yapmış hem de pasta yapmışlar." Son kısmı inanmaz bir şekilde kıkırdayarak söylemişti.
Konuşmaya devam etti. "E sen de davetlisin, herkes davetli yani. Beril söyleyecekti söylemedi mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oui Chef! (BeyMur)
Teen Fiction#1 Masterchef Beyza & Muratcan Fanfiction (Beyza'nın ve Muratcanın özel hayatlarını, dini değerlerini dikkate alarak yazıyorum kitabı o yüzden kesinlikle +18 sahne vb durumlar olmayacak, Muratcan ve Beyzanın kesinlikle rahatsız olmaması ilk amacım �...