Keyifli okumalar :)
(Bölüm şarkısını yukarıya bıraktım)
•Beyza'nın bugünden pek bir beklentisi yoktu. Eda ile mutfağı toparlayıp çöplere atmaya çıktığında ise günü tamamen beklenmedik bir yere evrilmişti.
İkisi de kapüşonlularını ve eşofmanlarını çekmiş salaş bir şekilde çöp atmaya çıkmışlardı. Ta ki duvarda oturan üçlüyü görene kadar. Tam duyamasa da Alper Nevzat'a yengeli bir cümle kurduğunda Eda az kalsın elindeki poşetleri yere düşürüyordu.
Yanlarına gittiklerinde Eda ve Nevzat'ın konuşmasını izlemeye başlamıştı. Muratcan'a özellikle bakmıyordu. Onun da pek umursayacağını düşünmemişti zaten.
Ama...hiçbir şey umduğu gibi gitmemişti. Muratcan karşısında ona elini uzatmış beklenmedik sözler söylerken şaşkınlığını gizleyemedi. Ondan bu adımı hiç beklemiyordu. Dediği gibi gerçekten ikisinin farklı insanlardan olduğunu düşünüp aralarına hiç kapanmayacak bir boşluk koyduklarını düşünmüştü.
Elini tereddüt ederek uzattı. Muratcan'ın hep bir adım atıp iki adım geri gittiğinin farkındaydı ama böyle bir şeye de karşılık vermemeyi hiç düşünmüyordu.
Gülümseyerek konuştu. "Ben de Beyza Aydın memnun oldum."
İkisi de bir süre el sıkıştığında Eda'nın seslenişiyle aceleci bir şekilde bırakırlar.
"Ay hadi ne napıyorsunuz orada? Yetişin bize."Yan yana hızlı adımlarla Eda ve Nevzat'ın yanına gittiklerinde ikilinin dondurma dolabından seçim yaptıklarını görürler. Muratcan eğilip karamelli ve çikolatalı iki dondurmaya seçim yaparmış gibi bakarken Beyza konuşur.
"Elindekinin çikolatalısından bana verir misin?"Muratcan elindekini direkt ona uzatıp karamelliyi geri dolaba atıp kendine bir çikolatalı daha alır. Nevzat ve Eda'da orman meyveli dondurmalar almışlardı.
Muratcan dondurmaları ödemeye gittiğinde Nevzat onların seçimlerine bakıp güler.
"İkiye bölünmüşüz. Çikolatalar vs Böğürtlenler."Beyza gülerek konuşur."Aynen biraz öyle olmuş."
Eda aklına gelen şeyle gülümseyip Nevzat'a fısıldıyormuş gibi yaparak aslında gayet de sesini duyurarak konuşur."Muratcanla Beyza'nın şey editlerini biliyorsun değil mi? Şey şey dur ağzımın ucunda..." Beyza Eda'nın neyi kast ettiğini anladığında gülümsemesini zorlukla tutar.
"Heh. Esmer, kumral, sarışın dıdııdıd, çikkolata."
Nevzat Eda'nın seslendirmesi sayesinde anladığında kahkahalarla gülmeye başlar.
"Doğru bak bu ikisi de hep çikolata oluyordu doğru.""Ama sen sarışın oluyorsun Eda beni de kumrala atıyorlar." Nevzat dramatik bir şekilde üzülürken Eda kıkırdar.
Muratcan ödemeyi yapmış onların yanına gelirken Nevzatla Eda'ya bakar.
"Neye gülüyorsunuz öyle."Nevzat ve Eda'dan önce Beyza söze atlayıp konuşur. Hiç edit konusunu özellikle ikisinin shiplendiği videolar hakkında konuşup atmosferi garipleştirmek istemiyordu. "Viral olan bir komik videodan bahsediyorlar."
Eda ve Nevzat onun konudan kaçtığını anladığında bıyık altından gülümseyip dondurmalarını açıp yemeye başladılar.
Geçen sefer Muratcan ile oturdukları parka doğru ilerleyip banka sığmayacaklarına karar verip dörtlü olarak ağaçlık kısma çıkan basamaklara oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oui Chef! (BeyMur)
Teen Fiction#1 Masterchef Beyza & Muratcan Fanfiction (Beyza'nın ve Muratcanın özel hayatlarını, dini değerlerini dikkate alarak yazıyorum kitabı o yüzden kesinlikle +18 sahne vb durumlar olmayacak, Muratcan ve Beyzanın kesinlikle rahatsız olmaması ilk amacım �...