İyi okumalar 🫶🏻
•Muratcan ve Beril'in planına emrivaki ile neden giriş yaptığını kendisi de sorguluyordu. Sadece Muratcan'ın kibarlıktan kabul ettiğini ve yorgun olduğunu fark etmişti ve düşünmeden en azında birlikte giderlerse daha iyi olacağını düşünmüştü. Ama Beril'in moralinin bozuk olduğunu görünce de potansiyel bir date düşüncesini bozduğunun farkına varmıştı.
Nevzat ve Eda'nın ayak uyduruşu ise tamamen doğal olarak gelişmişti. Nevzat'ın o kafeye gitmek istediği falan yoktu, o an nedense aklına böyle bir şey gelmişti ve şimdi yalan söylediği için biraz pişmandı.
Muratcan arabayı sürerken Nevzat'ta ön koltukta Muratcan'a navigasyondan yolu tarif ediyordu. Arka koltukta ise kızlar olarak üçlü bir şekilde oturuyorlardı. Beril yolculuk boyunca ağzını açmamış telefonu ile oynuyordu. Eda ise Instagram'daki fake hesabından gizli olduğunu düşünerek geziniyordu. Arada gözü Eda'ya kayıyor BeyMur editleri izlediğini gördüğünde kafasını camdan dışarı sarkıtıp çığlık atma isteğiyle baş etmeye çalışıyordu. Ama ortada oturduğu için şimdilik bunu yapamıyordu.
Bir yandan Nevzat yolu kaçırmasın diye ona göz kulak olurken bir yandan da beyaz gömleğinin kollarını kıvırmış araba süren Muratcan'ı izliyordu. Arada dikiz aynasından da bakıyordu ama göz göze geldikten sonra artık onu yapmamaya karar vermişti.
Sonunda kafeye geldiklerinde saat çoktan akşam 7 olmuştu bile, İstanbul'daki kafeler için aktif bir saate denk gelmişlerdi. Çekimler önceden olduğu için herhangi bir spoiler olmaması adına genelde böyle yerlere gittiklerinde şapkalarını ve güneş gözlüklerini takıyorlardı, böyle durumlarda çok komik hissediyordu sanki çok ünlüymüşler de kameralardan kaçıyorlarmış gibi.
Hepsi kafeye geçip gözden uzak bir kısma oturduklarında tatlı ve içecek siparişlerini vermişlerdi. Kafe'nin Fransız tatlılarını övüp yüzsüzce İspanya'ya ait bir tatlı olan San Sebastian Cheesecake sipariş etmişti. Bol çikolatalı ağır bir tatlıya ihtiyacı vardı.
Diğerleri de farklı tatlılar sipariş ederken Muratcan sadece içecek sipariş eden tek kişiydi. Tam karşılıklı oturuyorlardı, Beril'de Muratcan'ın yanında oturuyordu. Eda onun yanındaydı, Nevzat'ta masanın başında Beril ve Eda'nın çaprazındaydı.
Tatlılarını beklerken yarışmayla ilgili sohbet ederler. Beril bugün potaya gittiği için oldukça bozulmuştu. Hele ki benim ona oy atmamı hiç beklemiyordu. Ama benim hiçbir zaman kimsenin hakkına girmediğimi iyi biliyor olması lazımdı. Hele ki geçen hafta Muratcan'la yaşadıkları olaydan sonra Beril'in potaya girip kendisine gelmesi gerektiğini düşünüyordu.
Beril tepkili bir şekilde "Ben iki kişi arasında kalıyorsam arkadaşımı yazmıyorum şahsen ama bundan sonra farklı şekilde yapmam gerekiyormuş sanırım." dediğinde lafı ona attığının farkındadır. Kollarını bağlayarak arkasını yaslanıp konuştu.
"Ben Ayşe ile en yakın kişiydim ve ona rağmen Ayşe ile birbirimize oy atmıştık, yarışmanın en başından beri yemeklere göre oy attığımı hep söylüyorum zaten." dediğinde Beril oflayarak çocuk gibi arkasına yaslanır.
"Muratcan'a kıyamadığım için potaya yollamadım diye herkes üstüme geldi. Ne yapsaydım yeni gelen ne olduğu belli olmayan Akın'ı mı korusaydım Muratcan yerine? Sen asıl her bulduğun fırsatta Muratcan'ı potaya yollamak istiyormuşsun gibi görünüyor Beyza."
Beril'in sözleriyle kaşları havaya kalkar. Potada olduğu için duygusal bir patlama yaşıyordu ve yine kendinden başka suçlayacak birilerini arıyordu. Ve tabiki günah keçisi olarak her zaman Beyza Aydın seçilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oui Chef! (BeyMur)
Fiksi Remaja#1 Masterchef Beyza & Muratcan Fanfiction (Beyza'nın ve Muratcanın özel hayatlarını, dini değerlerini dikkate alarak yazıyorum kitabı o yüzden kesinlikle +18 sahne vb durumlar olmayacak, Muratcan ve Beyzanın kesinlikle rahatsız olmaması ilk amacım �...