Pohled Petra:
Kroutí se na mně jak děvka.
Tahle holka si zahrává a očividně ji to baví.
Jsem si docela dost jistej, že dneska z ní tu drzost vymrdám.
Vezme mě za ruce a pomalu jimi sjíždí po jejích prsou.
Jsem rád, že se předtím rozhodla neodpovědět a sundat si to triko.
Takhle je to totiž mnohem větší zábava.
Začne se otírat o moje péro mnohem intenzivněji a stoprocentně už cítí jak jsem tvrdej.
Natiskne svoji hruď na mě a hlasitě mi sténá do ucha.
Najednou mi rukou vjede do vlasů, pevně je chytne a surově zakloní mou hlavu.
Kouše mě do krku a stále se mi vrtí na klíně.
"Vážně mě chceš takhle provokovat?" chytnu ji pod krkem, když mi začne rozepínat pásek u kraťasů.
"Ty sám jsi mi tenhle úkol vybral" skousne si ret a rukou mě hladí na podbřišku.
Tím, že na mě obkročmo sedí ji popadnu za zadek a zvednu se s ní.
Rozejdu se z obýváku a jdu rovnou do koupelny, v ložnici beztak už někdo mrdá.
Aspoň, že tady nejsem poprvý a znám ten byt.
V koupelně nikdo není a tak jen zamknu a vysadím ji na pračku.
Hladově se vrhnu na její rty a téměř okamžitě mám jazyk v její puse.
Tahá mě přitom za vlasy a silně mě kouše do rtu až v puse cítím pachuť krve.
Má na sobě černou úplou sukni do půlky stehen, kterou ji vyhrnu nad zadek a stáhnu dolů ramínka její podprsenky, kterou pak sesunu pod úrovni jejích prsou.
Rozepnu si kraťasy ze, kterých jsem vyndal kondom a i s boxerkama je stáhnu ke kotníkům.
Zubama otevřu obal a modrovláska mi ochranu nandá.
Když její maličká dlaň sevře můj penis nahlas vzdychnu a přivřu oči.
Ona se zasměje a to je něco co dělat neměla.
Rukou ji odhrnu kalhotky na jednu stranu a vniknu do ní.
Její kunda obepíná moje péro tak dokonale jako, když do sebe zapadnou dva dílky puzzle.
Držím ji za stehna a přirážím do ní tak tvrdě až ta zkurvená pračka naráží do zdi.
Modrovláska se zatím drží při mém tempu, ale to jak řve mi říká něco jiného.
Sesadím ji z pračky a ona se ke mně otočí zády.
Než se stihne předklonit tak si ji ohnu sám a začnu jí to dělat zezadu.
Chytnu do jedné ruky její vlasy, čímž ji držím hlavu nahoře a tou druhou ji plácám po prdeli.
Ta holka má štěstí, že není u mě v posteli, jinak by zažila jinej level.
***
Další den ve škole všichni co včera byli na tý párty mluvili jenom o mně s Petrem.
To nikdy neviděli holku tancovat na někoho klíně?
Asi ne.
Taky jsem zjistila, že ten blonďák se jmenuje Lukáš a jeho červenovlasý kámoš je Adam.
"Ahoj Mařenko" přijde ke mně Jakub a začne mi cuchat vlasy.
Upřímně na to, že se známe týden si rozumíme jakoby bychom se znali celej život.
"Kolikrát ti ještě budu muset říct ať mi tak neříkáš?" bokem do něj strčím, ale bohužel to s ním ani nehne.
"Však se tak jmenuješ tak ticho" chytne mě okolo ramen a společně jdeme ze schodů.
"Slyšel jsem, žes to včera u Štěpána prej pěkně rozjela" zasměje se a zastaví se před jeho třídou.
"Jo, tvůj kámoš docela dobře mrdá" ušklíbnu se a oba se rozesměje.
"No hlavně to vypadá, že se z tebe včera stala upírka podle jeho krku, si ho chtěla vysát nebo co?" opře se o dveře učebny a dovolí mi tak nakouknout dovnitř.
Petr sedí v úplně zadní lavici u okna a v uších má sluchátka.
Jeho krk pokrývají otisky mých předních zubů.
"Měl by si zvyknout, že koušu bez ohledu na to jak dominantní je" skřížím si ruce na prsou a opřu se vedle něho.
"Spíš by sis na něj měla dávat pozor, nesnese, když se někdo staví jeho egu" vážně se na mě podívá a ozve se zvonek.
"A co udělá? Naplácá mi? Už se začínám bát" rozesměju se naposled a rychlým krokem jdu k sobě do třídy.
***
Pro zlepseni naladicky od skoly😘.
ČTEŠ
Generace sněhových vloček / Stein27
FanfictionPříběh je dokončený. začátek: 31.8.2024 konec: 15.10.2024 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.