17.

677 49 23
                                    

Jdu už po zvonění do třídy, když v tom mě někdo přirazí na stěnu.

"Ahoj beruško" promluví na mě Lukáš a ruce mi drží u hlavy.

"Co chceš?" zamračím se na něj.

"Nebuď tak nepříjemná" sykne ke mně a svůj stisk zpevní.

"Petr mi dluží a jelikož už se tři dny neukázal, budeš mi ten dluh muset splatit ty" já ho asi zabiju až ho uvidím.

"Hele, já s ním nemám nic společnýho. To, že mě mrdá neznamená, že za něj budu hradit nějakej dluh, vyřeš si to s ním" zvýším hlas a on mě chytne pod krkem.

"Se mnou takhle mluvit nebudeš a je mi úplně u prdele co spolu děláte nebo neděláte, prostě zaplať" kokot.

"A nezkoušej se vymluvit na to, že u sebe nic nemáš, můžeš mi zaplatit klidně i jinak" jednou rukou mi jezdí po těle a tou duhou mě stále drží pod krkem.

"Kolik?" zasípu a jeho stisk malinko povolí.

"Dva litry" za co mu kurva dluží dva litry?

Já se z toho Petra asi zblázním.

"Dobře, dám ti to, ale pusť mě už prosím" vyhrknu, když mi jeho ruka vjede pod triko.

"Hodná holka" přejede mi po tváři a vezme si ode mě peníze.

***

Pohled Petra:

Vystoupím z busu a jdu směrem k divadlu.

Zajdu do uličky těsně před divadlem a vejdu do opuštěnýho baráku.

Když jdu po schodech do druhýho patra, praští mě do nosu smrad trávy a cigaret.

"Konečně jsi se odhodlal přijít, jo?" zasměje se Lukáš a přijde ke mně.

"Mám pro tebe ty prachy" vytáhnu z kapsy dvoutisícovku a podám mu ji.

"Trvalo ti to, ta tvoje holka mi už zaplatila, ale mám pro tebe další" ušklíbne se a vytáhne z kapsy dvě dávky sněhu.

"Nechci teď" odstrčím jeho rukou, kterou mi drží pytlíček před obličejem a on se zamračí.

"Počkej, jak jako, že ti zaplatila?" krev mi teď vyloženě vře v žilách.

"Ale copak? Máš o ni snad strach?" zasměje se a strčí si do pusy cígo.

"Jestli jses jí dotkl, tak tě zabiju" přijdu k němu blíž a chytnu ho za triko.

"Je to tvoje chyba, to jsi mi dlužil a já jenom chtěl to co je moje" odstrčí mě od sebe.

Je to tvoje chyba.

Co jí kurva udělal?

Napřáhnu se k jeho obličeji a vší silou ho praštím.

On mi to samozřejmě hned oplatí a tak vznikne rvačka.

"Kurva nechte se bejt. Chcete, aby přijeli fízlové nebo co?" přiřítí se mezi nás Adam a začne nás od sebe odtrhávat.

"Měla štěstí, že u sebe měla prachy, ale příště už by to tak bejt nemuselo. Takže bejt tebou si ji hlídám, někdo by jí totiž mohl třeba ublížit" promluví naposled než se od něho odtrhnu a otočím se k odchodu.

***

Já: kde jsi?

modrovláska: doma, proč?

Já: prijet za mnou, potrebuju s tebou mluvit

modrovláska: nechci s tebou mluvit, už nikdy

modrovláska: klidně to o mně vykecej každýmu, ale už mě nech bejt

Já: ale notak, ja za to nemuzu

Já: nenapadlo me, ze ten debil pujde za tebou, chtel jsem mu to dat dneska

modrovláska: kurva Petře dochází ti, že on by mě tam klidně znásilnil?

modrovláska: mě tohle nebaví, nic jsem ti neudělala a ty se chováš jako kretén

modrovláska: jseš psychopat a já s tebou spala jenom, protože jsi mě doslova vydíral

Já: prosim prijet, mrzi me to

Já: nechtel jsem ti ublizit, vim, ze jsem se choval jako kreten

Já: nechci, aby jsi se mnou spala, kdyz nechces, to jsem, ale nechtel nikdy

modrovláska: takže to teď jako všechno házíš na mě?

Já: vzdyt jsi mi mohla rict ne

modrovláska: a ty bys pak všechno vykecal

Já: kurva vzdyt ja bych to neudelal, vsak ja sam beru

modrovláska: to jsem přece nemohla vědět

modrovláska: Petře prosím, už se mi nepleť do života

***

SORRY UZ🤗.

Generace sněhových vloček / Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat