Tanıtım

453 5 0
                                    

Tanıtım

🔥

“Begüm, Begüm’üm, bebeğim...” Başımı boynuna gömdüğüm kadın zevkle inlemişti.

“Olmaz, yapamayız!” Altımda zevkle inlerken kurduğu cümle ile kahkaha attım. Mükemmel vücudunu öperek, yalayarak keşfederken en sonunda tangasına geldim. Tangasına küçük bir öpücük kondurduğumda dudaklarıma o muhteşem tadı geldi.

“Sana bayılıyorum.” Begüm derince inledi.

“Berat aşağıda!” Telaşlı sesine aldırmadan tangasını yırtıp attım. Amı çırılçıplak kalırken dudaklarımı beklemeden amıyla buluşturdum. Elini saçlarıma atıp çekiştirmeye başladı.

“Amına bayılıyorum bebeğim.” Dudaklarım baştan aşağı amını yalarken bedeni sürekli kavisleniyor ve kendinden geçtiğini açık bir şekilde gösteriyordu.

“AH! Biraz daha!” Bacaklarını kapatıp beni amına hapsettiğinde nefessiz kalsam da onun açlığını hissetmek bana iyi geldi. Hızla üzerinde doğrulup pantolonumdan kurtuldum. Elim bokserımın lastiklerine gittiği an ellerimi tuttu.

“Ben çıkarmak istiyorum.” Hevesli çıkan sesi ile kahkaha attım.

“Sikim tamamen sana ait bebeğim. Tıpkı amının bana ait olduğu gibi.” Sırıtarak konuştuğumda beni omuzlarımdan itti ve yatağa yatırdı. Başım hafifçe yataktan sarkarken elleri bokserımın üstünden sikimi buldu. Aşağı yukarı hafifçe okşadığında inledim.

“Benimle oynama Begüm. Zararlı çıkarsın.” O ise bu dediğimi es geçerek farklı bir soru sordu.

“Madem sikin bana ait, neden o Çağla orospusuna sokuyorsun?” Sırıtışım gram eksilmezken ukala bir cevap verdim.

“Madem amını bana ait olması için orospum oluyorsun, neden Berat piçinin sikini içine alıyorsun?” Bir elim saçlarındayken diğer elim kalçasındaydı. Soruma cevap vermedi. Bokserımı tamamen çıkarıp attı. Erotizmden sertleşmiş sikime bakarken dudaklarını yaladı. Sikimin damarları patlayacak gibi belirginleşmişti. Dudakları sikime yaklaştı, ve başına küçük bir öpücük kondurdu. Öpücüğüne, dili de eşlik ederken saçındaki eli ile onu daha fazla sikime bastırdım. Sikimin boğazına çarptığını hissettiğimde zevkle inledim. Bacaklarıma yumruklar atması ile başını hafifçe kaldırıp sikimi çıkarmak yerine hepsini alması için zorladım. Sikimin ucu boğazından kayarken başımı iyice yatağa bastırdım.

“Has siktir! Geliyorum, kızım!” Begüm sikimi daha hızlı emmeye başlarken sikimin seğirdiğini hissettim. Hızla başını çektim ve sikimi ağzından çıkardım. Doğrulup onu yatağa yatırdım ve sikimi amına yasladım. Sikimin ucuna yayılan ıslaklık ile sırıttım.

“Benim için mi bu kadar ıslandın Begüm?” Deli gibi inlerken ağır ağır başını salladı. Sikimi tek vuruşta içine gömerken güçlü bir çığlık atmak için dudaklarını araladı. Dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda çığlığını ağzıma hapsetmiştim. Sikimi hızlı hareketlerle içine sokup çıkarırken kapı çaldı.

“Çağıl?” Bu Berat’ın sesiydi. Dudaklarımı sıcak dudaklardan çekip elimi dudaklarına yasladım.

“Efendim kardeşim?” Kardeşim dediğim adamın nişanlısını altımda manyaklar gibi sikiyordum. Bir an için Berat’ın kilitli kapıyı kırıp içeri girmesini, ve bu manzarayı izlemesini istedim. Hızla başımı iki yana sallayıp sert hareketlerine devam ettim. Begüm’ün dudaklarına koyduğum elimi biraz daha bastırdım.

“Begüm nerede biliyor musun?” Begüm’ün gözleri faltaşı gibi açılırken gözlerimi devirdim.

“En son AVM’ye gitmek için dışarı çıkmıştı.”

“Telefonu meşgul çalıyor hep?”

“Telefonunu şarjı yok diye bana bırakmıştı koçum.”

“Sen ne yapıyorsun oğlum içeride?” Sırıttım.

“Çağla akşam erken uyudu.” Pişkin çıkan sesimle Berat’ın kahkahasını duydum.

“Valla Begüm de sürekli evlenmeden olmaz diyor. Ama olsun, ben onu bedeni için sevmiyorum ya. Neyse kardeşim hadi sağ eline kuvvet.” Şuh bir kahkaha attım.

“Eyvallah.” Adım sesleri ile gittiğini anlarken bakışlarım Begüm’e döndü.

Gördüğüm manzara ile durakladım. Begüm’ün mavi gözleri dolmasıyla koyulaşmıştı.

Begüm benimle sikiştiği için pişman mıydı?

🔥

Wattpad kaldırmış ama sorun yok kaydetmiştim:))))

AÇIK İLİŞKİ İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin