1)
ꨄ︎ÇAĞILꨄ︎
Elim yavaşça bacağını okşarken Çağla Berat’a odaklanmaya çalışıyordu. Çağla’nın gözleri Begüm’e kaydığında hızla konuştu.
“Begüm sen Çağıl’ın yanına geçsene. Harun ve Hande geldiğinde sığmayız.” Begüm tedirgin bir şekilde bana baktı.
Bana yaklaşırken neden tedirgin oluyordu?
“Neden ki?” Çağla’nın kaşları çatıldı.
“Berat ve Harun’un banka işleri var, onu halledecekler ya. Hem Hande, Harun’un yanından başka yere oturmaz.” Begüm daha fazla dikkat çekmek istemezmiş gibi karşı koltuktan kalktı ve yanıma oturdu. Masa örtüsünü iyice üzerime çektiğimde üçümüzünde bacakları kapanmıştı. Çağla’nın bacağındaki elim amına yaklaştığında Çağla gülerek bana döndü. Çağla ile ilişkimizi açığa almıştık. Son zamanlarda Çağla hariç tüm kızların dikkatimi çekmesi yüzünden çok fazla kavga etmeye başlamıştık. Çağla’nın ailesi ile tanışmaya gittiğimden beri ilişkimiz iyice dağılmıştı.
Çift cinsiyetli olduğum için hamile kalma özelliğim vardı. Lanet olsun ki, hem kadın organı, hemde erkek organına sahiptim. Ailesi bunu öğrenince bana karşı güçlü bir önyargı oluşturmuşlardı. Çağla ise beni evden çıkarmış ve halledeceğini söylemişti. Ve o günden tam iki gün sonra babası beni eve çağırıp özür dilemiş, ilişkimizi onaylamıştı. Ama bir sorun vardı. Sikim Çağla hariç tğm kadınlara hatta erkeklere kalkıyordu. Çağla’ya bunu söylemeden açık ilişkiye girmek istediğimi söylediğimde üzülmüştü. Ama kendini toparlayıp kabul etmişti. Çağla’nın eteğini tamamen kaldırıp tangasını yırttım. Yırttığım tangasını cebime attım. Elimi amına bastırdığımda Berat’ın telefonu yere düştü. Eğilecekken Begüm endişe ile konuştu.
“Berat! Bebeğim dur eğilme. Yine belini inciteceksin!” Begüm masanın altına girdiğinde şaşkınlık dolu bir nefes aldığını duydum. Orta parmağımı Çağla’nın minik deliğine soktuğumda aynı nefes sesi tekrar duyuldu. Telefonu almış olacakki kalkmaya yeltendi. Başını masaya vuracaktı ki elimi vuracağı yere koydum. Başı sertçe elime çarparken dağılmış bir ifade ile bana baktı.
“Dikkat et küçük kız.”
❤️🔥
ఌ︎BEGÜMఌ︎
“Dikkat et küçük kız.” Dilimi yutmuş gibiydm. Hızla doğrulup yanındaki yerimi aldım. Masanın altında, Berat’ın telefonunu bulmak için gezindiğimde gördüğüm manzara ile kontrolümü kaybetmiştim. Berat ile üç yıldır beraberdik. Bende bakireydim. Ailemden kalma evlenmeden olmaz anlayışım vardı. Sadece bedenim değil, dudaklarımda bakireydi. Daha önce kimseyi öpmemiştim. Amımdaki ıslaklıkla içimden bir küfür savurdum. Üç yıllık doluluğum bir manzara ile gidemezdi, değil mi? Kendime mastürbasyon yapsam da işe yaramıyordu. Cinsel olarak beceriksizdim.
Bacağımda sıcak bir dokunuş hissettiğimde gözlerim irileşti. Masa örtüsünü hafifçe kaldırıp ele baktım. Bacağıma dokunan kişi Çağıl’dı. Bakışlarım Çağla’ya kaydığında kaşlarım çatıldı. Diğer eli Çağla’nın bacakları arasındaydı.
Siktir, ikimize beraber mi dokunmak istiyordu?
Çağıl ani bir kararla Çağla ile olan mükemmel ilişkisini askıya almıştı. Grubumuz buna üzülmüştü. Çünkü Çağla Çağıl’a çok aşıktı. Bacağımdaki el yukarı kaydığında iç çamaşırımın üstünden am tepeme dokundu. Amımdaki ıslaklık biraz daha artarken içime bir panik dalgası yayıldı. Elim titremeye başlarken amımdaki elini tuttum. Bedenim o eli deli gibi isterken aklım bunu reddetti.
Berat sırf senin için sana hiç dokunmadı, hatta öpmedi bile. Şimdi ilkini dostunun sevgilisine mi vereceksin? ༄
Siktir et Begüm, o ele ihtiyacın var! ༆
“Engel olma Begüm, istediğini görebiliyorum.” Kısık sesle fısıldadığında şiddetle karşı çıktım.
“Hayır, istemiyorum!” Sesim kısık çıksa ds şiddetliydi. Berat ile nişanlanacaktık. Sevdiğim adama ihanet edemezdim. Bileğimde bir acı hissettim. Bileğimi ters çevirmiş ve bacağımın altına sokmuştu. Bacağımı kaldırmaya çalışsam da sertçe engel oldu.
“Bırak, ne olur bırak.” Bileğimi serbest bıraktı ama durmadı. Elini bu sefer direkt olarak amıma attı ve iç çamaşırımı sıyırmaya başladı. Bileklerimde hissettiğim kumaşla gözlerimi yumdum. Üzerimde hissettiğim bakışlarla gözlerimi açtım. Berat çatık kaşlarla bana bakıyordu. Yardım istercesine baktım. Yavaşça masa örtüsünü kaldırdı ve kaşları sinirle çatıldı.
“Begüm, yanıma gelsene güzelim ya.” Özlemle konuştuğunda ayağa kalktım. Çamaşırımı ayaklarımdan kurtarıp Berat’ın yanına ilerledim. Oturduğumda hiçbir şey çaktırmadan beni kendine çekti ve kolunu belime doladı. Çağıl’ın öfkeli bakışlarını hissediyordum.
ꨄ︎ÇAĞILꨄ︎
Begüm başını Berat’ın göğsüne yasladığında öfkeli bir nefes verdi. Çağla’nın endişeli bakışları bana döndü.
“Bebeğim, ne oldu? Neden sinirlendin?” Elimi amından çektim. Yavaşça bana eğildi ve, “Begüm mü bir şey dedi? Fısır fısır konuşuyordunuz.” Elini bileğime atıp okşadı. Öfkeyle ayağı kalktım.
“Sana ne Çağla?” Masadan uzaklaşıp lavaboya gittim. Lavaboya girer girmez gördüğüm şey ile sikimin kıpırdandığını hissettim. Zaten Begüm yüzünden oldukça zor durumdaydım. Sarışın bir adam esmer yakışıklısı birini lavabo tezgahına yaslamış sikiyordu. Beni görünce ne durdu ne de yavaşladı.
“Gelmek ister misin yakışıklı?” Hamile kalma özelliğim olduğundan kendimi siktirmez, sikerdim. Sırıtarak başımı salladım.
“Çok isterim.”
❤️🔥
İki deliğime de girip çıkan siklerle inlemelerim arttı. Arkamda esmer yakışıklısı, önümde sarışın adam vardı. Am deliğime girip çıkan adam sertçe konuştu.
“Tanrım, içine boşalmak istiyorum.” Sikmek için ısrar etsemde sarışın adam sikini sertçe bana köklemiş ve sesimi kesmişti.
“O- olmaz.” İtirazım ile sert sesi tekrar duyuldu.
“Sormadım.” İçindeki iki sikte seğirmeye başlarken sikimi ellerim arasına aldım. Hızlı ritimlerle çekmeye başladığımda çok geçmeden üçümüzde boşaldık. İki deliğimde de hissettiğim menilerle titrek bir nefes aldım. Adamlardan uzaklalıp bokserımı ve pantolonumu yukarı çektim. Cebimdeki sexs hapını su olmadan yutup ellerimi yıkadım.
“Güzel sexsti.” Onlarda onayladığında lavabodan çıkıp masaya döndüm. Masada oturan Hande ve Harun’u gördüğümde gülümsedim.
“Hoşgeldiniz.” Çağla gülümseyerek bana baktı. Ta ki gözleri boynumdaki morluklara takılana dek. Begüm ve Berat’ta fark ederken Berat’ın ters bakışlarını umursamadım.
“Hoşbulduk kardeşim.” Harun da morluklarıma baktığında sırıtarak Çağla’ya döndü, “Pençelerini çıkarmışsın yine.” Çağla zoraki bir şekilde güldü.
“Ben eve gideyim ya. Yarın sabahtan dersim var.” Çağla, Berat ve Begüm’ün endişeli bakışları eşliğinde masadan kalktı ve restoranttan çıktı.
“Eee, yemek yemedik.” Hande’nin sitemli sesi ile Harun alayla konuştu.
“Bebeğim, Çağla üniversite de profesör yardımcısı. Bizim kadar rahat değil.” Hande’nin dudağı büzüldüğünde Harun hızlı bir öpücük bıraktı dudaklarına. Hande utangaçlıkla gülümserken, Harun tüm aşkıyla Hande’ye baktı. Koltuğa kurulduğumda Harun bana baktı.
“Senle bir ara konuşalım Çağıl.” Berat fikir vermek ister gibi atıldı.
“Bugün Çağıl’ın evinde toplanacağız ya film gecesi için, o zaman konuş abi.” Harun hepimizden büyüktü. 34 yaşındaydı. Hande, aralarındaki 10 yaşı umursamıyordu. O hariç hepimiz abi diye dolaşıyorduk peşinde.
❤️🔥
Harun abi koltuktan kalktığında bana kısa bir bakış attı. Bende ayağa kalktığımda Harun abi konuştu.
“Siz bizi beklemeyin çocuklar. Uzun bir konuşma olacak.” Yemeklerimizi yedikten sonra tatşı faslını evde yapmak için kalkmış ve bana geçmiştik. Çağla gelmemişti. Tabii bu Harun abinin gözünden kaçmamıştı. Televizyonun önündeki koltukların sehpasın da duran cipsler ve mısırlar evde farklı bir koku oluştururken ben konuştum.
“Harun abi, sen odaya çık. Ben de içecek koyayım bizimkilere. Bize de alıyorum.” Başını salladığında merdivenlere yöneldi. İlk gelişleri olmadığı için odamın yerini biliyorlardı. Mutfağa girdiğimde beş tane bardak çıkardım. Kardeşimin yaptığı kolayı da çıkardığımda ister istemez keyiflendim. Kolaları bardaklara dolu dolu koyarken çekmeceden azdırıcı tozu çıkardım. Orta boyuttaki toz paketi beş bardağa ayırdığımda iyice karıştırdım. Salona giderken keyifli bir ifade ile konuştum.
“Evde içecek yok diye Efe’nin kola karışımından koydum. Umarım zehirlenmeyiz.” Efe benim kardeşimdi. Geçen hafta, yine bize geldiklerinde özel olarak yaptığı limonataya azdırıcı hap koymuştu. Bu yüzden ben, Harun abi ve Berat’tan çok dayak yemişti.
“Yav yine azdırıcı olmasında. Tövbeestağfurullah.” Berat ters ters konuştuğunda toplu bir kahkaha patlattık. Bardaklarını aldıklarında tepsiyle beraber merdivenlerden çıktım ve odama girdim.
Siktir.
Harun abinin bir elinde, kendim için aldığım tangalardan biri duruyordu. Diğer elinde ise, kuzenime göndermek için tanga ile çıplak çekindiğim fotoğrafımın kopyası vardı.🔥