2)

338 4 0
                                    

2)
ꨄ︎ÇAĞILꨄ︎

Yutkunarak Harun abiye baktım. Alt tarafındaki şişliği gördüğümde yutkundum.

Harun abi bana kaldırmıştı.

“Çok güzel çıkmışsın oğlum.” Hızlı adımlarla ona ilerleyip fotoğrafı almak için hamle yaptım. “Bu fotoğraf bende kalıyor.” Fotoğrafı arka cebine attığında bana döndü ve üzerime doğru yürüdü. Sırtım duvara yaslanana dek üzerime yürüdüğünde iki elini omuzumun üzerinden duvara yaslamıştı.

“Abi...” Kaşları çatıldı ve nefesini dudaklarıma üfledi.

“Çağla’yı aldattığını biliyorum oğlum. Sana kızgınım çünkü şerefsiz olma yolundasın.” Eli yavaşça omzuma dokundu ve aşağılara doğru kaydı. Pantolonumun kemerini kavrayıp beni kendine çektiğinde sözlerine devam etti. “Bu yüzden seni cezalandıracağım.” Heyecanlandım. Ama aniden benden çekildi ve içeceğini alıp yatağa oturdu. İçeceği diklediğinde konuştu.

“Git biraz daha getir. Cezan bu. Kölelik.” Anında hayal kırıklığına uğrarken aşağı indim. Berat kucağında uyuyan Begüm ile ayaklanmış ve kapının önünde durmuştu. Hande ise yanlarındaydı.

“Kardeşim biz gidiyoruz. Harun abi ile konuşmanız bitmedi galiba.” Hafif yayvan bir ifade ile konuşuyordu.

“Evet, bitmedi. İçecek almaya geldim.” Bir şey demeden evden çıkıp gittiklerinde dolaptan kola şişesini aldım. Efe’nin yaptığı kolada zaten afrodizyak varken bende fazlasıyla eklemiştim. Derin derin nefeslenerek yukarı çıktım. Odaya girdiğimde iki bardağı da boş görmüştüm. Benimkini de içmişti. İki bardağı da doldurdum ve sırtım yatak başlığına yaslanacak şekilde yatağa oturdum. O da karşımda sırtını masaya yaslamış bir şekilde oturuyordu. İkimizde içeceği aynı anda diklediğimizde sıcakladığımı hissettim. O üç bardakla nasıl dayanmıştı. Bardağı kenara koyarak şişenin kapağını açtım ve birazını dikledim.

“Nasıl anladın?” Sesim içime kaçmış gibiydi. “Of, çok terledim amına koyayım.” Tişörtümü üzerimden çıkarıp attığımda tişörtğün göğüs ucu piercinglerime gelmesi ile inledim.

“Belli ediyordun. Hemde geçen hafta seni başka biri ile sikişirken görmüştüm.” En sonunda o da dayanamayarak gömleğini çıkarıp attı. İçindeki atleti de çıkarıp attığında gözlerim karın kaslarına kaymıştı. Büyük siki yine gözüme takıldığında yutkundum. Pantolonumun fermuarını aşağı indirip bacaklrımdan sıyırdım. İçimde sadece boxer ile kalmışken kafayı yemiş gibi hissediyorum. Sikime kan basmış gibi hissederken belim kavislendi.

“Dayanamıyorum! Sikeyim.” Elimi boxer üstünden sikime atacaktım ki ellerim çevik bir hareketle başımım üzerinde birleştirildi. Harun abi üzerime çıkmışken yutkundu.

“Hatırlat, seni sikeceğim gibi kardeşini de sikeceğim.” Pantolonunu üzerinden çıkarıp attığında sikinin boxera rağmen oldukça heybetli gözüküyordu. Boxerımı çıkarıp atarken deliğimin kasılıp kasılıp gevşediğini hissettim.

“Seni hamile bıraksam...” Siki deliğime yaslandı. “Benden bir parçan olsa.” Yutkundu. “Sikeyim. Sana karşı ne hissediyorum ben amına koyayım.” Sikini tek bir hamlede deliğime soktuğunda boğazım yırtılır gibi çığlık attım. Harun sikini tamamen içime sokmuşken deli gibi hissediyordum. Deliğim yırtılmış gibiydi. Kulağımın altında bir öpücük hissettiğimde ılık nefesi kulağımda yankılandı. “Sikimi nasıl da sarıyorsun öyle.”

İçimde hareket etmeye başladığında inlemelerim arttı. Sikini içime her gömüşünde ucunun karnıma değdiğini ve nefesimin kesildiğini her şeyiyle hissettim. Bacaklarım titremeye başladığında tirek sesim duyuldu.

“İçime boşalma.” Umursamadığını görebiliyorum. Ellerimi sert kalçalarına attığımda sertçe vurdum. “İçime boşalma.” Sinirlenmiş olacak ki zevk noktama sert bir vuruş yaptı. Büyük bir çığlık attığımda gözlerim kaymaya başlamıştı. İçimde seğiren sikle deliğimin kasılıp gevşemesi arttı. Zevk noktama yaptığı son bir vuruşla içime boşaldı. Oluk oluk akan sıcak menilerini hissedebiliyordum.

Sikeyim, adamda on boşalmamın toplamı bir boşalmaya eşitti. Menileri içimde yayılırken kendini yana atıp beni kucağına çekti.

“Zıplamaya başla.”

“N- ne?” Gözlerim irileşti. “Bitirmiyor muyuz?” Harun zevk dolu bir kahkaha attı.

“Daha yeni başlıyoruz oğlum.”

❤️‍🔥

❦︎HANDE❦︎

Önümde çırılçıplak oturan arkadaşıma zorlukla baktım. Berat beni Çağla’nın evine bırakmıştı. Geldiğimde Çağla’nın Efe’nin özel tarifi olan limonatadan içtiğini görmüştüm. Tabii o aptal baş belası limonataya afrodizyak kattığı için arkdaşım deli gibi kıvranıyordu. Tamamen çıplaktı. Karşımdaki tekli koltukta ayaklarını koltuğun kollarından atmış amını tamamen ortaya çıkarmıştı. Elleri sertçe memelerini yoğururken boynundan ter damlaları akıyordu.

“Hande... Yardım et.” Koltukta resmen acı çeker gibi kıvranıyordu.

“Çağla, isteme bunu benden.” Çünkü sana olan aşkım bana ağır basıyor.

“Lütfen... Yalvarırım, em beni.” Yutkundum. Bu haline dayanamayıp ayağa kalktım ve ona ilerledim. Önünde diz çöktüğümde başımı amına gömdüm. Dudaklarımı aralayıp dilimi serbest bıraktım. Dilim am yarığında gezerken altımdaki kadın çıldırmış gibiydi. Galiba her şeyi mahvedecektim.

Onu emdiğim için pişmanlık duyarken, nereden bilebilirdim ki en büyük iyiliği yaptığımı?

🔥

AÇIK İLİŞKİ İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin