8)

338 4 0
                                    

🔥

5 Gün Önce Berat

Dümdüz boşluğa bakarken Çağla derin bir nefes aldı.

“Seni kandırdıklarından eminsin yani?” Sesi duygusuz çıkıyordu. Çağıl’ın ona ettiği ihanetlere alışmış gibiydi.

“Evet. Begüm ile de ayrılacağım.” Başını ağır ağır salladı. Mutsuz görünüyordu. Yanına oturup ona sımsıkı sarıldım, “Çağla, yapma böyle. O zavallıları sevindirmiş olursun.” Ağlamaya başladığında ona sarılıp yanında oldum. Bir süre sonra nefes sesleri düzene girdiğinde uyuduğunu anladım. Onu kucağıma alıp odama çıkardım. Yatağıma yatırırken anında gömleğimin yakalarını tuttu ve gözlerini açtı.

Dudaklarımız fazlası ile yakın dururken yakalarımı bırakıp doğruldu.

“Ben eve gideyim. Başkasının yatağında uyuyamıyorum. Kusura bakma.” Gözlerini gözlerimden kaçırdığında çapkın bir gülüş kondu dudaklarıma.

“Gitmek istediğine emin misin?” Şaşkınca bana bakarken aralanmış dudaklarına baktım.

“Ne?” Ona doğru yaklaştım ve dudaklarına fısıldadım.

“Şimdi yapacağım şey için çok kızma tamam mı?” Cevap vermesine izin vermeden üzerine uzandım ve elimi başının altına geçirerek dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Yumuşak bir şekilde onu öperken birkaç saniye karşılık vermedi. Ardından beni yavaşça ittirdi. Ona uyup geri çekildiğimde kızarmış yanaklarına bakıp gülümsedim.

“Berat... Bu doğru değil.” Kaşlarım çatıldı.

“Neden doğru olmasın? Onlar yaparken doğruydu ama. Ayrıca ne ben evliyim ne de sen. Hatta sen bekar sayılırsın. Sevgilin yok. Önümüzde hiçbir engel yok Çağla. İşte yeter.” Derince yutkundu. Ardından bana doğru eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Dudaklarını sömürür gibi emerken kolumu beline sarıp oturur pozisyona geldim. Kucağımda ata biner gibi otururken bana üstten bir bakış attı.

“Bu ilişki ten üzerine mi olacak?” Masum sorusu ile başımı sağa yatırdım.

“Sana aşık olmak isterim. Ve bunu da deneyeceğim.” Cevabımla gözlerini benden kaçırdı. Elimle çenesini kavrayıp çenesine küçük bir öpücük kondurdum.

“Bende isterim Berat.” Dudaklarını daha hırçın bir tavırla dudaklarıma bastırdığında baskısı ile dirseklerim üzerine yatağa devrildim. Ellerini yanaklarına yerleştirirken ben tek elimi beline koydum. Dudaklarımı kaşif misali keşfederken elleri gömleğimin düğmelerini çözüyordu. Çözmesi zor olduğu için dudaklarımdan ayrıldığında sinirle mırıldandım.

“Yırt şu kahrolası gömleği.” Düğmeler bitmek bilmezken Çağla başını iki yana salladı.

“Olmaz kızarsın.” Çağıl piçinin bunu ona söylettiğine adım gibi emindim. Ellerini tutup yakalarımı iki yana sertçe çektim. Düğmeler etrafa saçılırken gömleği üzerimden çıkarıp attım. Çağla’yı hızla altıma aldım. Bacaklarını belime dolarken elleri çıplak bedenimde geziyordu. Üzerindeki tişörtü yukarı kaldırıp çıkarttım ve odanın bir köşesine fırlattım. Siyah dantelli sütyenini açmak için elimi arkaya attığımda bana yardımcı olarak bedenini havalandırdı. Kopçasını açıp bollaşan sütyeni alacakken Çağla benden önce davrandı. Sütyeni alıp bir kenara atarken tekrar dudaklarıma yapıştı. Büyük memeleri göğsümü dürterken aldığım haz ile inledim. Elim belinden yavaşça kayarken eteğinin altına girdi. Amına külot üstünden dokunduğumda Çağla inleyerek başımı omzuna yasladı. O sırada aşağıdan bir ses geldi.

“Berat! Neredesin? Ben geldim.” Ayağa kalkıp sadece kapıyı kilitledim. Çağla’nın gözleri fal taşı gibi açılırken işaret parmağımı dudaklarımın üstüne koydum. Eski pozisyona geçerken amını külot üstünden okşamaya devam ettim. Kapı bu sefer tıklatıldığında duymamazlıktan geldim.

“Of. Yine nereye gitti acaba. Gitmeden önce odamızın kapısını kilitlemesinden nefret ediyorum.” Begüm’ün kurduğu cümle ile aklıma gelen şeyle Çağla’nın kulağına eğildim.

“Seni nişanlım olacak orospunun yatağında sikeceğim. Nasıl hissediyorsun?” İnlememek için kendini kasarken elimi amından çekerken külotunu da indirdim. Amı çıplak kaldığında hafife dokundum. Hissettiğim ıslaklık ile dudaklarımda çarpık bir gülüş oluştu. Eteğini yukarı doğru sıyırıp pantolonumun fermuarını indirdim. Pantolonla beraber bokserı da baldırıma kadar indirip sikimi serbest bıraktım. Çağla inleyerek başını yatağa bastırdığında sikimi amına yasladım. İçine girmeden sadece iler geri sürtündüğümde Çağla elini ağzına kapadı. Geri çekilip tek seferde sikimi tamamen Çağla’nın amına sokarken bende elimi Çağla’nın ağzına yasladım. İnlemeleri avcumda kaybolurken hızlı hızlı gidip gelmeye başladım. Bedenlerimiz deprem olur gibi sarsılırken sikim adeta onu yarıyor gibiydi. Ellerim iki memesini kavradığında avcumun içinde sıkıştırıp sıktım. Öne eğilip dudaklarına yapıştığımda Çağla dudaklarını aralayarak ağzıma doğdu inlemeye başladı.

“AH!” Daha sert girip çıkmaya başladığımda Çağla ağzımın içine inliyor tırnaklarını sırtıma geçiriyordu. Bacakları titremeye başladığında hızımı daha da arttırdım. Yatakta sallanmaya başladığında ikimizde aynı anda boşaldık. Menilerim içine akarken başımı memelerinin arasına yasladım.

“Ah, siktir. Bu çok iyi geldi.” Memnuniyet dolu sesimle gülüp elini saçıma attı ve okşamaya başladı. Dış kapının kapanış sesini duyduğumda rahatlayarak Çağla’nın memelerine birer öpücük kondurdum. Çağla saçlarımı okşamaya devam ederken ben memelerini öpmeye devam ediyordum. Elim arka deliğine gittiğinde hızla elimi tuttum.

“Orası yara.” Utangaç bir ses tonu ile konuştuğunda kaşlarım çatıldı

“Yara derken?”

“Yara işte. Çağıl deli gibi orayı kullanıyordu ve yara oldu. Doktor yasakladı bir süre.” Başımı kaldırıp sabır çekerken memelerini öpmeye devam ettim.

O Çağıl orospusunu bir gün sikecektim de, neyse.

🔥

AÇIK İLİŞKİ İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin