ꨄ︎ÇAĞLAꨄ︎
Bacaklarımın arasına gömülmüş olan baş, amımı talan ederken inlemelerim asla durmuyordu. Bedenimde keskin bir sızı vardı. Efe’nin sikik içeceği yüzünden kıvranışlarım asla durmuyordu. Hande, dilini deliğime soktuğunda dayanamayıp çığlık attım. Hande, sadece amımı değil tüm benliğimi emiyordu. Dili içimde gidip gelirken kasılan deliğim ile boşalmaya yakınlaşmıştım. Karnım kasılırken oluk oluk ağzına boşaldım. Hande nefes nefese kalmışken, yetmemiş gibi tüm zevk sularımı yuttu. Islaklığımla parlayan dudaklarını yaladığında yüzünde memnun kalmış bir gülüş varmış.
“Hande...” Verdiğim solukla beraber çıkan ismi inlemişim gibiydi.
“Çağla..” Yerde kıvrandığını görebiliyordum. Azgınlık beynime vurmuş gibiydi.
“Yere uzan ve bacaklarını arala.” Gözleri şaşkınlıkla aralandığında kendimi toparlayıp yere yattı. Eteği karnına toplandığında mavi tangası gözükmüştü. Titreyen bacaklarımla ayağa kalkıp ona doğru ilerledim. Bacaklarının arasına eğildim. Sıcak nefesim amına vurduğunda Hande derince inledi. Fazla bekletmeden dudaklarımı amına yasladım ve emmeye başladım. Amını keşfetmek ister gibi yalarken amımın tekrar sulandığını ve sularımın bacaklarımdan kaydığını hissettim. Kendimi manyak gibi hissediyordum.
“Çağla.” Hande zevkten çıldırmış gibi inlerken kendinden geçmiş sesi beni delirtti. Dudak ve dil hareketlerim hızlandığında Hande’nin inleyişleri arttı. Hande ağzıma dolu dolu boşalırken tüm sularını yutmuştum.
“Sikeyim.”
❤️🔥
ఌ︎BERATఌ︎
Begüm önümdeki yatakta boylu boyunca yatarken dudaklarımda minik bir gülümseme vardı.
“Berat...” Efe malının sikik içeceği yüzünden hepimiz afrodizyak krizi geçirmiştik. Hande’yi Çağla’ya bırakırken Çağla’nın Efe’nin yapımı olan limonatadan içtiğini görmüştüm. Uyarsakta, canının çok çektiğini söylemişti. Belki o da şuan zevkten kuduruyor haldedir. Begüm tekrar kıpırdandığında düşüncelerimden ayrıldım. “Sevişelim mi?” Sorusu ile kısık bir kıkırdama çıktı.
“Hayır bebeğim. Evlenmeden olmaz sözünü çiğnetmeyeceğim.” Yataktan kalktığımda Begüm mızmızlandı.
“Ama amım yanıyor.” Gözlerim irileşti.
“Begüm, bebeğim. O nasıl bir kelime?” Dehşete düşmüş gibiydim. Daha fazla zora girmeden odadan çıktım. Elimi kalbime koyduğumda yutkundum. Bana teklif ettiği şey inanılır gibi değildi.
❤️🔥
❦︎HARUN❦︎
Başımdaki ağrı beynimi delip geçerken huzursuzca kıpırdandım. Elimin altında sıcak bir ten hissederken kaşlarım çatıldı. Gözlerimi hızla araladığımda dibimdeki erkek silüetini gördüm. Dibimdeki yüz, Çağıl’a aitti. İkimizde tamamen çıplaktık. Bedenimi dikkatlice ondan uzaklaştordım ve yattığım yerden doğruldum. Oda darmadağındı. Yatak, sırılsıklam ve yapış yapıştı. Masanın üzerindeki sürahi ve bardaklarla gözlerimi yumdum.
“Şimdi seni siktim Efe.” Derin bir nefes sesi duyduğumda arkamı döndüm. Bakışlarım Çağıl’ın çıplak vücudunda gezindiğinde her yerinin mosmor olduğunu gördüm. Bacaklarına akan damlalarla spermlerimin hala tam olarak akmadağını anladım. Bakışlarım dijital saate çevrildiğinde saatin on iki olduğunı gördüm. Seksimizi saat yedi gibi bitirdiğimizi anımsıyordum. Aklıma gelen kesik kesik görüntülerle tekrar küfrettim. Afrodizyak yüzünden ikinci kez fena şekilde yoldan çıkmıştım.
“Ne oluyor ya? Sabahın köründe ne dikiliyorsun başımda?” Çağıl’ın huysuz sesi ile omzumun üstünden ters bir bakış attım Çağıl’a.
“Sesini kesmezsen ağzını sikerim.” Tehdimi zerre umursamadan yataktan kalktı.
“Onu gece yaptın zaten.” Göz kırptığında çekmeceden hap ve su şişesi alıp banyoya girdi. Birkaç dakika sonra su sesi gelmeye başlayınca gözlerimi devirdim. Yataktan kalkıp odadan çıktım ve Çağıl’ın abisinin eski odasına ilerledim. Abisinin kıyafetlerinden ve iç çamaşırlarından alıp duşa girdim. Ilık su ile hızlıca duş alıp üstümü değiştim. Alt kata indğimde mutfaktaki Çağıl’ı gördüm.
“Dün gece hakkında konuşmalıyız.” Sesim ifadesiz olsa da içim karmakarışıktı. Sözde öğüt verecektik ama sik vermiştik. Çağıl umursamaz şekilde omuz silkti.
“Benden yana sıkıntı yok. Ben kimseyi aldatmadım.” Tam bir piçti.
“Çağla? O senin sevgilin ve sana deli gibi aşık.” Bana omuz üstünden alaylı bir bakış attı.
“İnanır mısım? Çağla’yı siktim, öldü.” Terbiyesiz sözü ile yüzümü buruşturdum.
“İğrenç herifin tekisin.” Keyifli bir kahkaha attı.
“Ve sende dün, bu iğrenç herifi bayılana kadar acımasızca siktin.” Kollarımı göğsümde bağlayıp masaya oturdum. Masaya kahvaltılık çıkarırken ocaktaki menemene göz atıp duruyordu.
“Keşke ölene kadar sikseymişim.”
“Biraz daha sikseydin zaten içim dışıma çıkacaktı.” Yüzümde büyük bir sırıtış oluştu.
“Erkek orospusu olduğun için alışkınsındır diye düşünmüştüm.” Onu sinirlendirmek istesemde üstün bir yüzsüzlükle cevap verdi.
“Daha önce senin kadar sert sikilmemiştim. Sen düşman siker gibiydin.” Ağzımım içinde homurdandım.
“Hepsi o sik kafalı kardeşin yüzünden. Amcık içeceklerine afrodizyak katmadan duramıyor. Sende ne bok varsa içecek niyetine koyuyorsan.” Mahçup bir şekilde baktı.
“Abi yemin etmişti bir daha afrodizyak koymayacağına. Bu sefer fena kudurmamızın sebebi farklı ağır türündem koymasıymış.” Başımı ağır ağır salladım.
“O içeceği ona içirip erkek orospum yapmazsam Efe’yi, bana da Harun demesinler.” Çağıl gözlerini devirdi.
“Sen kardeşimi sikerken ben ne yapacağım? Benim elim armut mu topluyor?” Bana dik dik bakmasını umursamadım.
“Yok. O gün senin elin armut değil de başka bir şey toplayacak.” Bel altı imamı anladı mı bilmiyordum ama yüzündeki sırıtış değişikti.
“Sikişelim mi?” Çağıl’ın sorusu ile gözlerim irileşti. Ocaktaki menemenin altını kapattı ve üstüne kapak örttü.
“Ne diyorsun amına koyayım?” Şaşkın sesimle kahkaha attı.
“Koyabilirsin, ne de olsa o da var.” Arsızlıkta çığır açmıştı. Her vakit birine yürüyor ve siki boş kalmıyordu.
“Çağıl... Kaşınma abisi.” Yüzünde ayıplar bir ifade oluştu.
“Düşmanın gibi siktiğin adamı hala kardeşin olarak mı görüyorsun? Aşk olsun. Alındım, gücendim.” Hayalini bile kuramayacağım küfürler dilimin ucuna gelirken sabır diledim.
“Ben şimdi düşmanın gibi döveceğim seni. Bu konu aramızda kalacak ve bir daha açılmayacak. Anlaşıldı mı?” Kaşlarını çattı haylaz bir çocuk gibi.
“Ne yani ben, beni düşmanca siktiğini birilerine anlatamayacak mıyım?” Dudakları büzüldüğünde sert ifadem yüzündeki yerini korudu.
“Çağıl. Sinirlerimi bozma. Dün fazla miktarda afrodizyağa maruz kaldık. Ve bazı hatalar oldu. Ama şu an ikimizde ayığız. Bu konuyu unut, anladın mı beni?” Acımaskçız konuşuyor olabilirdim. Ama yaptığı imalar canımı sıkmaya başlamıştı. Gece her ne olduysa sabaha kadar deliler gibi sevişmiştik. Öyle ki, içimde Hande’ye karşı büyük bir vicdan azabı vardı. Hande bana olan güveninden, beni kısıtlamaz ve sorguya çekmezdi. Ama ben utanmadan resmen arkadaşımı sikmiştim. Hatta kardeşimi. Sikime engel olamadığım için kendime kızıyordum. Ama derin derin aldığım nefesler beni sakinleştiriyordu.
“Umutacağız yani? Hiçbir şey olmamış gibi davranıp birbirimizi umursamayacağız.” Belki yüzsüzlüktü ama ben dün ki seksi unutmak istemiyordım. Dün defalarca, bulutların üstüne çıkmış ve aniden yere çakılmıştım.
“Evet Çağıl. Tabii ki birbirimizi umursayacağız ama eskisi gibi olamayız. Baş başa kalamayız, geceleri beraber uyuyamayız ve yakınlaşamayız.” Zoruna gittiğini görebiliyordum. İçim acısa da ağzımı açıp tek kelime edemedim. Geceyi belki unutamazdı ama bana fark ettirmeyebilirdi.
“Harika ya. Aptal bir seks yüzünden uzaklaştığımızın farkında msın?” İsyanı ile tek kaşım havalandı.
“Ne diyorsun lan sen?! Senin dokuz kuşağını da sizi de sikerim amcık.” Aptal bir seks değildi. Yapmamamız gereken bir şeyi yapmak beni üzerdi ama o umursamıyordu.
Siktir, ne yapacağımı hiç bilmiyordum.
🔥