"Harun.”
“Efendim?”
“Beni sik.”
🔥
ÇAĞIL
Paytak adımlarla karanlık sokakta yürürken kıçımdaki ağrı ile baş edemiyordum. Ağrım belime vururken porno çekiminde resmen ölene kadar sikilmiştim. Yan taraftan bir korna sesi geldiğinde irkilerek o tarafa döndüm. Harun camdan kafasını çıkarmış bana bakıyordu.
“Abi?” Konuşmamla gözlerini devirdi.
“Siktirtme abini. Bin arabaya.” Kaşlarımı çattım. İtiraz etmek için dudaklarımı aralamıştım ki sert yüz ifadesi ile diyeceğim tüm sözcükleri yuttum. Ürkek bir şekilde arabaya binip ona baktım.
“Ne oldu Harun? Neden arabana bindim?” Bana cevap vermeden arabayı çalıştırdı. Araba, kapalı bir kadın mağazasında durduğunda kaşlarımı çatarak ona döndüm.
“Mağaza kapalı?” Cevap vermeden arabadan indiğinde sinirle gözlerimi yumdum. Kapım açıldığında gözlerimi açtım.
“İn arabadan.” Karşılık vermeden arabadan indiğimde beraber mağazaya doğru ilerledik. Kapalı yazan kapıyı kolayca açtığında içeride bir adamla karşılaştık.
“Bende seni bekliyordum Haruncum. Anahtarı şöyle vereyim. Sen çıkarken kilitle koy her zamanki yerine.” Harun gülerek teşekkür ederken adam mağazadan çıktı. Kapının perdesini çekip kadın kıyafetlerine ilerledi.
“Benim burada ne işim var?” Harun en sonunda beni cevap verme şerefine layık görmüş olacak ki bana dönüp ağzını araladı.
“Modellik yapacaksın. Hande’ye doğum günü için yeni kıyafet dolabı dizeceğim. Bedenleriniz aynı sayılır. O yüzden bana yardımcı olacaksın.” Gözlerim fal taşı gibi açılırken şaşkınlıkla konuştum.
“Kadın kıyafeti mi giyeceğim? Tanrım çıldırdın mı Harun?” Bana ters bir bakış attı.
“Sesini kes ve kabine gir. Sana kıyafet getireceğim.” Boş bir elbise aşkı demiri alarak teker teker kıyafet dizmeye başladı. Böyle böyle tam tamına otuz kıyafet askısı olurken her askıda yirmi beş civarı kıyafet vardı. Başka bir sepet alarak iç çamaşırı ve fantezi kıyafetleri doldurdu. Hepsini kabinin yanına koyarken ilk kıyafet askısında asılı olan crop ve etek verdi. Kıyafetleri alıp kabine girdim. Beyaz etek oldukça kısa ve dantelliydi. Altımdaki eşofmanı çıkarıp beyaz eteği giydiğimde kılsız bacaklarım bana adeta göz kırpmıştı. Üzerimdeki tişörtü de çıkardığımda sarı crobu giymiştim. Crop göğsümün büyük bir kısmını açıkta bırakıyordu. İpleri çıplak bedenime sürterken kılsız vücudumla aynı kız gibi olmuştum. Etekten belli olan sikim olmasaydı belki de gerçekten kız gibi görünecektim.
Erkekler gibi kas yığını değildim. Fiziğim kızlara benziyordu. Bundan nefret ettiğim söylenemezdi.
“Giyinemedin mi hala?” Harun’un sitemli sesi ile göz devirip kabinden çıktım. Kabinden çıktığımda koltuğa oturmuş ve elinde şarap bardağı tutan bir Harun ile karşılaştım. Beni kısaca süzdü.
“Sana böyle olduysa Hande’ye daha çok yakışır.” Süzmesi devam ederken memnuniyet dolu bir sesle konuştu, “Tamam sen bunu çıkar ve diğer elbise ile çıktığında kenara koy.” Başımı sallayıp kıyafet askısında bu sefer elbise aldım. Kabine geri girdiğimde üzerimdekileri çıkarıp askılarıyla beraber askılığa astım. Kendi kıyafetlerim yerde sürünürken umursamadan elbiseyi üzerime geçirdim.
Elbise siyah mini bir elbiseydi. Omuzlarım açıkta kalırken bir kızın giyeceği zaman memelerinin açıkta kalacağı çok belliydi. İki tarafı birbirine bağlayan demir ile hoş duruyordu.
Askıda ki kıyafetleri alarak kabinden çıktığımda Harun bana baktı. Beni yavaşça süzerken gözlerinin parladığında yemin edebilirdim. Gözüm pantolonun üstünden sikine baktığımda kalmadığını görmemle moralim bozuldu.
“Alıyorum.” Elimdeki kıyafetleri sepete koyup bu sefer iç çamaşırı sepetine ilerledim. Elime gelen ilk siyah fantezi kıyafetlerinden birini aldım. Hırsla kabine girerken neden sinirlendiğimi bende bilmiyordum. Kıyafeti üzerimden çıkarıp fantezi kıyafetini giydim.
Aklıma gelen fikirle gülümseyip perdeyi araladım.
“Harun, bant var mı?” Harun oturduğu koltuktan kalktı ve ödeme tezgahına ilerledi. Siyah kalın bantlardan birini alıp bana ilerledi.
“Ne yapacaksın bantı?” Bantı elinden alıp açık uçlu bir cevap verdim.
“Gelince görürsün.” Perdeyi kapattığımda fantezi kıyafetinin alt tarafını indirip banttan büyük bir parça kopardım. Sikimi karnıma yapıştırıp belli olmasını engelledim. Fantezi kıyafetini tekrar giydiğimde sikimin görünmemesi ile gülümsedim. Bu görüntüme sikini kaldırmaması mümkün değildi. Bantı kenarı koyup giydiğim siyah elbiseyi elime aldım. Kabinden çıktığım gibi elbiseyi sepete fırlatırken Harun’un gözleri beni görür görmez irileşti. Birkaç kere öksürdükten sonra başını salladı.
“Harika. Bunu da alıyoruz. Hadi sıradakini dene.” Başımı iki yana salladım. Cevabımla kaşlarını çatarken ciddi bir ses tonu ile konuştum.
“Harun.” Bedenime bakmamaya çalışarak gözlerini kıstı.
“Efendim?” Dudaklarımda muzip bir gülümseme oluştu.
“Beni sik.” Harun şaraptan bir yudum daha aldığında alayla güldü. Tekrar sikine baktığımda bu sefer hafifçe belli olmuştu. Harun’a doğru yürüyüp kucağına oturacaktım ki Harun koltukta kaydı.
“Ne yapıyorsun lan?” Dehşete düşmüş ifadesi ile gözlerimi devirdim. Koltukta köpek pozisyonuna gelerek ona doğru ilerledim. En sonunda kapana kısıldığında yüzümü yüzüne uzaklaştırdım. Fazlasıyla yakışıklı suratı odağımı kendine çekerken etkileyici bir sesle konuşmaya çalıştım.
“Beni istemiyor musun Harun?” Kalçamı indirerek sikine sürtündüm. Ellerimi ensesinde birleştirirken tekrar sordum. “Benim gibi bir ibneyi sikmek istemiyor musun?” Hala sikine sürtünürken kulağına yaklaştım. Sıcak nefesimi kulağına verirken fısıldadım. “Beni bayılana kadar sikmek, altında çığlık attırmak ve iki deliğimde de hüküm sürmek istemiyor musun? Söyle bana koca adamım, benden bir çocuk istemiyor musun?” Geri çekilecekken bir anda kendimi siyah ve beyaz renklerden oluşan sehpanın üzerinde buldum.
Harun deli gibi dudaklarıma yapıştırken beni adeta sömürüyor ve onu azdırmamın cezasını veriyordu. Elim taş gibi olmuş sikine gittiğinde yukarı çıktı ve pantolonunun fermuarını açtım. Kendisi pantolonu üzerinden sıyırırken bokserını da çıkarmıştı. Ellerini saçlarıma daldırarak çekiştirirken kumaş üzerinden ön deliğime dayanan sikle çığlık atar gibi inledim.
“Harun... Parçala beni.” Çok geçe kalmadan sikini kumaş üzerinden deliğime soktu. Kumaş sikinin etrafında yırtılırken elleri memelerimi sıktı. Dehşet verici bir hızda üzerimde gidip gelirken bacaklarımı zar zor kaldırıp beline sardım. Sehpa bizimle beraber gidip gelirken altımdan gelen çıt sesi ile ben düşmeden Harun beni tutmuştu. Sehpa orta yerinden çökmüş şekilde kırılmıştı. Bu Harun’un zerre umrumda olmazken beni daha sert sikmeye başladı. Koltuğun arkasına geçerek bedenimi koltuktan sallandırdı. Beni bu pozisyonda daha sert ve daha derine kadar sikerken bacaklarımı bu sefer omuzlarına attım. Bakış alanımda kırık sehpa vardı. Boşlukta duran belim sikmesinin hızı ile sürekli kavislenirken çığlık attım. Karnıma kadar girmiş olabilirdi. İçimi gerçekten dağıtırken bu adama bir kez daha aşık oldum. Deliğime hızla girip çıkarken ağzım bir an olsun kapanmıyordu. Harun dudaklarıma yapıştığında ağzına doğru inlemeye devam ettim. Kollarımı boynuna dolarken kalçam biraz daha dışarı çıkmıştı. Harun içimden çıkıp beni yüzüstü çevirirken karnım koltuğun sırt kısmına yaslanmıştı. Kıç deliğime aynı hızlı tempoyla girdiğinde başımı geriye attım. Gerçekten mahvolmuştum ve yürüyebileceğimi sanmıyordum. Tanganın am kısmında kocaman bir delik oluşmuştu ve bu deliği oluşturan şey Harun’un sikiydi. Deliğimde akıl almaz bir sızı yer edinirken Harun büyük elleriyle belimi sardı. Elleri belimin etrafında karnımı okşarken sikinin ucunun olduğu yere baskı yapıyordu. Bacaklarımın titremesi ile ben boşalırken o da içime ve en kuytularıma oluk oluk boşalmıştı.🔥