12

323 10 0
                                    

Begüm

Sarhoş olmuş gibiydim. William'ın dudakları tenime her değdiğinde kendimden geçiyor, yüksek sesli inlemelerim ile ona zevk veriyordum. İkimizde tamamen çıplaktık. William iki bacağımın arasına girmiş, amımı iştahla emip yalıyordu. Dilinin her darbesi belimin yükselmesini sağlarken ellerimin ikisini de saçlarına atıp çekiştirmeye başladım.

"William! Ah, çok iyi... Evet, evet... Ah!" İnlemelerim durmak bilmezken bir kuş gibi zevkin doruklarına doğru yükseldim. Dili ile yaptığı son darbe tüm gücümü tüketirken oluk oluk ağzına boşalmaya başladım. Kasılan bedenim gevşemiş ve rahatlamıştı. William başını amımdan kaldırdığında gözlerimi zevk sularımla ıslanmış dudaklarına diktim. Zevk sularım dudaklarından boynuna akarken onu yakalarından tutup hizama kadar çektim ve boynuna akan zevk sularımı emmeye başladım. Boynunu emip yalarken dudaklarına kadar geldim ve zevk sularımı onun dudaklarından tattım.

"Begüm... Sen nasıl bir şeysin böyle?" Büyülenmiş gibiydi. Yorgunca güldüğümde amıma dayanan sik ile derince inledim.

"Asıl sen nasıl bir şeysin? Tükettin beni be adam!" Yorgun argın halime gülerek boynuma gömüldü. Sikinin başını hafifçe içime ittirdiğinde inleyerek bacaklarımı beline sardım. Yavaş yavaş sikini içime gömmeye başlarken henüz yarısını alabildiğimde hızla geri çekilip kendini tamamen içime gömdü. Yüksek sesli bir çığlık attığımda William dudaklarıma gömüldü. Çığlığımı yutarken içimde hızlı hızlı gidip geliyor ve bedenimin tüm enerjisini emiyordu. Şakaklarımdan terler akarken yorgun olmama rağmen daha fazlasını istiyordum.

William sanki tüm istediklerimi biliyormuş gibi bana her şeyini verirken çığlığa benzer inlemelerim asla durmuyordu. Bedenim William'ın bedeni altında eziliyor, ve küçük kalıyordu. William başını hala boynumdan çekmeden mememdeki ellerinden birini karnıma koyup oraya bastırdı.

"Buradayım." Diye hırladı adeta. Kendini bana göstermek ister gibi konuşuyor ve daha da hızlanıyordu. William elini arkaya atıp belindeki bacaklarımdan birini indirdi ve yatağa koyup bacaklarımı iyice araladı. Topuğumla sırtında bir ritim tutarken artık gözlerim kaymaya başlamıştı. O kadar dehşet hissettiriyordu ki... İç organlarım her an dışarı çıkabilecek gibiydi. William boynumdan aşağı doğru indi ve meme ucumu kavradı. Meme ucumu iştahla emerken artık inlemekten sesim kısıldı. Gözlerimi kapattığımda kendimi sadece zevke bıraktım. Tekrar zirveye çıktığımı hissettiğimde onun da siki içimde seğirmeye başlamıştı. Kendimi tamamen bıraktığımda o da bıraktı ve en derinlerime oluk oluk boşaldı...

❤️‍🔥

Aynı Zamanda Amerika, Harun

Ortalık karışmıştı. Hande'nin birkaç kez Çağla ile seviştiğini öğrendiğimde üzülemedim. Ne de olsa bende onu aldatmıştım. O da bunu öğrendiğinde bir şey diyemedi. Begüm gitmişti. Arkasında sadece hepimizden nefret ettiğini anlatan bir not bırakmıştı. Nereye gittiğini kimse bilmiyordu. Çağıl ise hastanedeydi. Hamile olduğu ortaya çıktığından beri uzman doktorlar tarafından incelenmeye alınmıştı. Bebeğin babasının kim olduğunu bilmiyordu.

Kaç kişiyle sikişiyorsa artık.

Otel odasının kapısı açıldığında süitime bir kadın girdi. Kadını görür görmez kaşlarım çatıldı.

Çağla'nın burada ne işi vardı?

Üst tarafım çıplaktı. Alt tarafımda ise havlu vardı. Çağla bunları umursamadan bana döndü.

AÇIK İLİŞKİ İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin