13

45 3 0
                                    

❤️‍🔥

Sevgilim Çağıl'ı Kabul Ettirmek İçin Tüm Ev Halkı Tarafından Sikildim-1

"Olmaz, o çocuk sana uygun değil!" Üvey babası sevgilisi Çağıl'a şiddetle karşı çıkarken Çağla sinirlendi.

"Nedenmiş o? Bu dünyada bana uygun tek erkek abim mi sanki? Ben Çağıl'ı seviyorum! İster kabul edin ister etmeyin! BA-NA-NE!" Evde büyük bir gürültü varken Çağla'nın kuzeni Simay'ın düğünü için tüm akrabalar toplanmıştı. Üvey babası kalktı ve Çağla'nın kolundan sertçe tuttu.

"Senin dilin falza uzadı. Orospu seni!" Üvey abisi babası ile arkasından gelirken bodrum kata indiler. Çağla'yı küçük kiler odasına atarken kapı üzerine kapandı. Dışarıdan babası ile abisinin dinlemeye başladı.

"Evde erkek cinsinden kim varsa getir. Yaş fark etmez. Ama ergen olsun. Kadınlardan isteyebilecek olanlara da kulaklarına fısıldayarak söyle. Yürü, şimdi ben gireceğim içeri." Abisinin tamam diyişini duyduğu an içini bir korku sardı. Üvey babası tüm heybeti ile içeri girdiğinde Çağla korku dolu gözlerle ona bakmaya başladı.

"Sevgilini kabul ettirmek istiyor musun Çağla?" Çağla ürkek bir şekilde başını sallarken babası korkunç bir sırıtışla Çağla'ya bakmaya başladı.

"İ- istiyorum." Üvey babası Nazım, keyifle başını salladı.

"Sana bunun için bir şans vereceğim." Çağla derin bir nefes aldı.

"N- ne şansı? Neyden bahsediyorsun?" Çağla sırtını kolilere yaslamışken Nazım üzerine doğru yürümeye başladı.

"Dışarıda seni bekleyen onlarca erkek var kızım. Hepimiz senin için buradayız." Ellerini Çağla'nın üzerinde gezdirirken Çağla gerilerek korkarak babasına bakmaya başladı.

"İ- istemiyorum." Çağla'nın tüm kıyafetleri teker teker yere düşerken bir anda içine giren organla iki büklüm oldu. Daha henüz büyümemiş memelerinin küçük uçları babasının ağzında oyuncak olurken acıyla inliyordu.

"Y- yapma!" Sik, Çağla'nın içinde gidip gelirken uzun bir süre sonra Nazım tüm menilerini Çağla'nın amına bıraktı. Sikini Çağla'nın içinden çıkarıp odadan çıktı ve bu sefer üvey abisi geldi. O da giderken daha birçok kişi tarafından farklı şekilde sikilirken günün sonunda kanlar içinde kilerde yatıyordu.

❤️‍🔥

Harun

İzlediklerim karşısında nefesim kesilmişti. Bu korkunçtu. Bir saatlik video da on iki on üç yaşlarındaki çocuklar bile onu sikmiş, ve canını yakmışlardı. Bakışlarımı Çağla'ya çevirdim. Baştan aşağı onu süzerken çok seksi bir kadın olduğu inkar edilemez bir gerçekti.

"Çağla. Gerçekten çok seksi bir kadınsın." Hoş bir kahkaha atarken alayla bana baktı. Mini ve düşük bel şortundan Calvin Klein markalı siyah külodu gözükürken üzerinde sadece bir sütyen ve onun üzerine geçirdiği şortu ile aynı renk kahverengi ceketi vardı. Sütyen mükemmel memelerini saklamaya yetmezken o sütyeni yırtıp memelerine kavuşmak istiyordum.

"Ne o, sende mi beni sikmek istiyorsun?" Anlık bir cesaretle üzerine çıktığımda bilgisayarı kenarı ittirdim. Altımda yatarken gözlerimi gözlerine sabitledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AÇIK İLİŞKİ İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin