Pov Matthy
Het is intussen alweer de volgende dag. Ik zit samen met robbie en koen aan een tafel in de aula. We hebben het over van alles en het lijkt net alsof we al jaren vrienden zijn. We roddelen over iedereen, vertellen wat we gedaan hebben en natuurlijk alle details van ons leven. We lijken net een stelletje meiden die zitten te roddelen over alles en iedereen. 'Maar ik dacht dus? zegt koen. Robbie en ik knikken. 'Misschien kunnen we zaterdag uit? vraagt koen. 'Oh, ja dat is echt een goed idee! zegt robbie en hij klapt enthousiast in zijn handen. 'Wat vind jij ervan matt? vraagt koen. 'Ik ga eigenlijk nooit uit' zeg ik verlegen. 'Niet? vraagt robbie. Ik schud mijn hoofd. 'Nou dan wordt dit je eerste keer' zegt koen. '8 uur bij koen altijd matt' zegt robbie. 'Inderdaad en dan zoeken we gewoon een leuk tentje uit' zegt koen. 'Ik vind het goed' zeg ik en ik knik met mijn hoofd. Zo erg kan het niet zijn toch? 'Jaaa! gillen ze allebei in koor en ik schaam me dood aangezien iedereen koen en robbie aan het aanstaren is. Ze lijken net een stel wijven. 'Dan zuipen we onszelf vol en dan zoeken we een wijfie uit voor de avond' zegt robbie en hij wrijft in zijn handen. 'Ik weet niet hoor maar ik zit er gewoon bij schat' zegt koen. 'Oeps' zegt robbie. 'Volgens mij heb jij er wel zin in' lach ik naar robbie. 'Robbie zegt nooit nee als we uitgaan' zegt koen. Ik lach. 'Jij ook niet hoor koen dus jij moet echt je bek houden' zegt robbie. Om hun te zien kibbelen is het leukste wat ik ooit heb gezien. 'Dat is wel waar' zegt koen. 'Gaan er ook veel mensen van school? vraag ik aan robbie aangezien hij dat vast wel zou kunnen weten. 'Ja, milo en zijn vrienden gaan elke vrijdag en zaterdag uit' zegt robbie. 'Volgens mij zijn zij ook depressief' zegt koen en hij kijkt langs robbie hun richting op. 'Dat is waar want om jezelf nou 2 dagen achterelkaar bijna in coma te zuipen is ook niet goed' zegt koen. 'Nee dan ben je ook niet helemaal honderd' lacht robbie. We lachen allemaal. 'Ach ja. als ze 20 zijn dan zijn we al van ze af' lach ik. 'Dat is waar' lacht koen. 'Dan zijn ze zo bezopen dan worden ze een zwerver en dan gaan ze meiden verkrachten' zegt robbie. Koen en ik lachen. We gaan helemaal stuk en ik wed dat de hele school ons vreemd aan het aankijken is. 'En dan uiteindelijk gaan ze allemaal dood' lacht koen. Nu lachen we nog harder. We rollen bijna over de schoolvloeren heen. 'Jongens stop, mijn buik doet pijn' zeur ik. 'Ja, dat krijg je ervan' roept milo en hij tikt een vriend van hem aan. Die vriend kijkt geïrriteerd naar milo. Ineens stoppen we alle drie met lachen. 'Goed, waar hadden we het ook al weer over? vraagt robbie. 'Over dat milo en zijn vriendengroep doodgingen? zegt koen. 'Ohja' zegt robbie. 'Dan kan de hele school op hun begrafenis komen' zeg ik. 'Alsof iemand naar hun begrafenis zou komen' lacht koen. Ineens gaat de bel. Iedereen staat op om naar zijn les te lopen. Wij pakken ook onze tassen en lopen we naar de trappen. 'Wat hebben we eigenlijk? vraag ik. 'Wiskunde' zegt robbie. 'Hoe weet jij nu al ons hele rooster uit je hoofd? vraagt koen lachend. 'Ik ben gewoon slim' zegt robbie. 'Ja man' zegt koen. Helaas is wiskunde helemaal boven en moeten we vier trappen oplopen om er uiteindelijk te komen. Inmiddels zijn we op de helft aangekomen. 'Ik wordt echt moe van die trappen' zucht koen. 'Wanneer stop jij eens een keer met zeiken? lacht robbie. 'Nooit' zegt koen. Nu we eindelijk de trappen hebben opgelopen beginnen mijn sneeën wel pijn te doen. De meeste worden nu littekens maar sommige doen nog steeds wel pijn. We lopen naar het wiskunde lokaal. Daar staat meneer de jong in de deuropening met zijn rug tegen de deur aan. 'Goeiemorgen jongens' zegt meneer de jong. 'Goeiemorgen' mompelen we en we zoeken een plekje helemaal achterin de klas. Als de tweede bel gaat en iedereen zit trekt meneer de jong de deur dicht. 'Goeiemorgen allemaal' begint hij 'pak allemaal je wiskundeboek en zoek bladzijde vierentwintig op'.
Eindelijk zijn we klaar met school. Samen met koen en robbie loop ik de school uit. We lopen naar onze fietsen. Ik pak mijn fietssleutel en stap op mijn fiets. 'Tot zaterdag jongens! roep ik en ik fiets naar huis. Thuis aangekomen zet ik mijn fiets in de schuur en loop naar de achterdeur. Ik open hem en ik zie gelijk mijn moeder in de keuken staan. 'Hey lieverd' zegt mama. 'Hey mam' zeg ik en ik loop door naar de woonkamer. Ik loop door naar de gang en pleur mijn schoenen en jas op de grond. Ik ren gelijk naar boven. Ik plof op mijn bed en pak mijn telefoon erbij. Ik zie dat milo een chat heeft gestuurd. Ik klik erop en de chat met milo vervuld mijn beeldscherm.
Miloterreegen
Blijkbaar zitten we bij elkaar bij die opdracht van Nederlands
Jammer genoeg wel ja
Hoezo dat nou weer?
Wie zou er nou met jou willen werken?
Dan probeer je me alleen maar te neuken en dan komt er niks van dat project
Wie zegt dat ik je wil neuken?
Het is best obvious hoe je verlangend naar mij kijkt
Hij reageert niet meer. Ik lach in mezelf. Heb ik hem toch nog eens te pakken. Ik ga naar tiktok en scrol langzaam door mijn for you page heen als ik een chat van milo krijg.
Miloterreegen
Of ik je nou neuk of niet we moeten toch aan het project werken
Je komt maar maandag want we moeten het in 2 maanden afhebben
Komt goed
Ik ga weer naar tiktok. Ik ben zo klaar met die jongen. Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Letterlijk bijna. Gelukkig is het vrijdag en heb ik het weekend nog voor me.
JE LEEST
Two choices, one man
FanfictionMatthy moet verhuizen omdat zijn vader een nieuwe baan heeft gekregen. Hij ontmoet twee jongens waar hij bevriend mee is geworden. Ook ontmoet hij een andere jongen wanneer matthy en zijn vrienden naar een gaybar gaan. Dan heb je ook nog milo, milo...