Un Nou Început

32 1 0
                                    

- Jocul ăsta cu țigara, mă dă peste cap. ( spun eu și înghit în sec)

- Scuze, nu mă pot abține. Tu ce ai mai făcut, cum e în America?

Când a zis de America mi-am adus aminte de Lidia, cred ca deja m-a dat dispărută.

- Lidia!

Caut telefon în geantă iar când îl deschid observ că aveam doar un mesaj de la ea.

"Dacă nu răspund înseamnă că mi-am luat somn de la țuica bunicului. ;))"

Un mic chicot îmi scapă.

- Ce e?

- Lidia a băut țuică, ea care de câțiva ani bea numai vin așa că și-a luat somn.

- Hm, acum că zici ar merge ceva alcool, ce zici?

- Cred că un vin ar fi perfect.

- Sec, demi-sec, dulce sau demi-dulce?

- Dulce...

- Ce ?

- Sec, foarte sec.

Îl văd cum rânjește și mă înnebunește.

- Pot să deschid un geam e foarte cald aici.

- Sigur, eu mă duc să aduc vinul.

Sunt atât de epuizată de toată seara asta, aș suna-o pe Lidia da cred că după țuica aia și patul doarme sub ea, așa că până vine Andi mă întind pe canapea.

Din perspectiva lui Andi

Când m-am întors cu vinul am găsit-o pe Mara dormind pe canapea, am zâmbit, mi-a fost așa de dor de ea, iar acum mă simt atât de liber că i-am spus adevarul, o să lupt să o recâștig înapoi, deși se vede în privirea ei că încă mă iubește.
Ma apropii de ea, îi dau părul la o parte, îi dau un sărut scurt pe frunte după care o iau în brațe să o pun în pat, cred că toată nebunia din seara asta a consumat-o, nici nu a mișcat când am pus-o în pat.
Mă întorc înapoi în living și dau un shot de whisky, mă simt oricum destul de amețit și nu e da alcool așa că aleg să mă întind pe canapea, oricât mi-aș dori să mă pun lângă ea și să o strâng la piept știu că e prea curând.
Dacă Filip își mai bagă odată coada în relația noastră o să îl bag în comă.

Din perspectiva Marei

Mă trezesc brusc și îmi aduc aminte tot ce s-a întâmplat aseară, mă uit în jurul meu și realizez că sunt la Andi în casă, când am ajuns în pat?
Mă uit după telefon și văd că e pe masă trebuie să îi dau mesaj Lidiei să știe unde sunt.
Când deschid telefonul văd iar un mesaj de la un număr necunoscut.

- Dacă tot ai rămas la Andi, poate ți-a povestit cum te-a înșelat cu Elena...Te pup.

De data asta nu o să mai intru în jocurile lui Filip, e clar că se referă la noaptea aia dar șocul că cea plătită a fost Elena mă clătină emoțional, de ce mi-a făcut Elena una ca asta și de ce Andi nu a menționat că cea lângă care s-a trezit era ea.

Mă duc pe vârfuri până în living și dau de Andi care dormea dus pe canapea, îl admir pentru câteva minute, nu știu ce voi face, nu știu dacă mă mai pot întoarce în America acum că știu adevărul.

- Neața.

- Neața, nu am vrut să te trezesc.

- Nu m-ai trezit, am ceva timp de când mă foiesc.

- Cafea?

- Daaa.

Se ridică de pe canapea și se duce la expresor, în liniștea dintre noi se aude telefonul meu sunând.

Trecutul Mă Prinde De MânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum