M-am trezit de dimineață debusolată și puțin închilozată din cauza patului ăsta oribil din spital, am reușit să vorbesc cu o asistentă și să mă externeze mai repede atâta timp cât rănile sunt minore.
După care am fost să beau o cafea și să fumez o țigară împreună cu Ștefan și Cami care au rămas peste noapte aici în cazul în care starea lui Andi se agrava s-au se îmbunătățea.
Toți 3 avem niște fețe obosite, tot ce s-a întâmplat ne-a dat cu totul peste cap.- Ați mai vorbit cu doctorul? Ceva schimbări la Andi?
- Am vorbit eu dimineață cu el, totul e ok, lovitura la cap este una minoră, memoria ar trebui sa îi revină destul de repede, dar nu putem să îi spunem noi ar putea fi un șoc pentru el, așa că trebuie să își amintească singur.
- Și dacă nu își amintește de mine eu ce să fac?
- Îl pupi ca în Frumoasa Adormită și își va aminti totul. ( spune Cami amuzată ca să mă mai bine dispună)
- De ar fi totul așa simplu...
- Ok voi două mai stați aici eu mă duc să văd dacă îl externează pe Andi.
***Din Perspectiva lui Andi***
Mă trezesc debusolat cu totul, a fost greu să mă acomodez cu faptul că am uitat 5 ani din viață, iar ceea ce a fost foarte ciudat e că Mara de care îmi place mă numește "iubire" ceea ce înseamnă că ar fi ceva între noi ceea ce mi-am dorit de foarte mult timp dar nu îmi aduc aminte nimic.
Tot ce știu e că am avut un accident și m-am lovit la cap.
Am încercat să las toate deoparte și să mergem acasă, Ștefan a fost cel care ne-a dus deoarece din câte am înțeles mașina mea e pa.
A fost cel mai liniștit drum nimeni nu a zis nimic, tensiunea dintre mine și Mara s-a simțit tot drumul, da nu a zis nimic, pare supărată și rănită, chiar dacă nimeni nu mi-a zis nimic sunt sigur că în momentul accidentului eram cu Mara, pentru că se vede clar că e rănită.
Acum după ce am mâncat cu toții stăm la masa tăcerii.- Ok, deci ce s-a întâmplat? Vreau să știu tot!
- Andi nu putem să îți spunem pentru că poți avea un șoc.
- Hai lasă-mă Ștefan, vreau să știu eram singur în mașină?
- Nu erai cu mine, nu e nimic grav am fost cu toții la un party și tu ai insistat să mă duci acasă, un prost a intrat în noi și mno am ajuns aici.
- Noi doi? Suntem împreună?
- Nu știm unde suntem acum Andi, iar mai mult nu are rost să ști, cred că ești bine cu ceea ce ști.
- Bun și acum ce facem?
- Eu zic să le luăm pe toate încet și să ne odihnim, o să mă duc și eu în cameră lângă Cami.
- Ok.
*** Din perspectiva lui Mara***
Am rămas doar eu cu Andi, iar după toate întâmplate aleg să las totul în urmă și să iau trecutul de mână, aleg să fiu cu Andi după toate cele întâmplate.
Și sunt singură că ne va fi bine.❤️Dragii mei cartea a ajuns la final, mi-am dat seama că m-am aruncat într-un mediu pe care nu îl știu și nu mai pot continua.
Sper că va plăcut totuși și vă mulțumesc pentru cei care ați votat și m-ați susținut ❤️🙈❤️