- Surprizăăă, m-am întors acasă!!!
Fratele lui Andi era tot un zâmbet, supriza a fost destul de mare când lângă el se afla o fată creață simpatică destul de confuză și ea ca și noi de altfel.
- Stefan ești nebun, ne-am speriat, nu poți să dai un telefon sau măcar să bați ca oamenii la ușă?
Pe Fratele lui Andi l-am văzut doar de câteva ori în apel video, dar și atunci nu prea am vorbit cu el, era plecat în Franța de 3 ani la o universitate de acolo.
În schimb știu cât de mult ține Andi la Ștefan și mai știu că Ștefan a mai dat cu "bățul în baltă" de câteva ori și Andi a trebuit să îl ajute.- Ooo, Mara, voi nu erați despărțiți?
- O, Ștefan, tu nu cumva știi să îți gura? ( spune Andi iritat de întrebare lui Ștefan) Mai bine ne-ai spune cine e domnișoara.
- Ok, nu am vrut să supăr, Andi, Mara ea este Cami iubita mea.
Cami stătea într-un colț retrasă.
- Bună Cami, eu sunt Andi și aș vrea să știu cu ce te-a fraierit fratele meu scump si drag.
- Nu ma fraierit cu nimic, cel puțin în ultimul an de când suntem împreună, ne pare rău ca v-am speriat dar cred că îl ști pe Ștefan nu se poate abține să nu își facă o intrare spectaculoasă.
- Ai și tu dreptate Cami, vă rog să vă faceți comozi, eu și Mara servim un vin doriți și voi? Și poate între timp fratele meu, Ștefan, îmi va povesti cum de a venit acasă.
- Eu aș dori un vin, tu iubire?
- Da aș dori și eu.
Situația e destul de dificilă aș spune, eu cu Andi am rămas cu discuția sau mai bine zis cu liniștea în aer, amândoi suntem destul de amețiți iar tot ce se întâmplă este puțin stânjenitor, cel puțin pentru mine.
- Ia zi fratelo ai crezut că e poliția? Ce te-ai panicat așa? ( Ștefan îl bate pe umăr iar Andi se schimbă brusc la față)
- Mara, nu vrei să o conduci tu pe Cami în cealaltă cameră să despacheteze?
Mă uit confuză la Andi, ceva a combinat el probabil de asta ma trimis în cealaltă cameră îi era frică să nu fie poliția, dar ce a făcut?
Iar pe lângă asta în ce cameră să o duc nu e ca și cum îi știu toată casa.- În care cameră Andi? ( mă uit suspicioasă la el)
- Aici lângă living pe partea stângă mai e o cameră, puteți să mergeți acolo. ( și zâmbește forțat)
Simt cum nervii încep să își facă apariția, ce îmi ascunde domnul Andi și de ce să îl caute poliția, iar ce mă enervează cel mai tare e că mă trimite ca pe un copil mic, de asta ma ținut la distanță pentru că știa că a comis-o, iar eu ca fraiera voiam să mă arunc în brațele lui.
Mă duc cu Cami în camera sugerată de Andi, nu vreau să o fac pe fată să se simtă prost abia ce a ajuns și nu ar fi frumos să vadă cum îl pocnesc pe Andi așa din prima seara...- Uite Cami asta presupun că e camera unde vei dormi cu Ștefan, fă-te comodă, despachetează liniștită iar daca ai nevoie de ceva poți să îmi spui.
O analizez puțin pe Cami, e foarte foarte frumoasă, părul îl are castaniu și creț cum am mai zis, ochii sunt albaștrii, e destul de lunguță spre deosebire de mine care am un metru și o speranță.
- Cred că acum ești doar curioasă la ce s-a referit Ștefan.
- Isteață, îmi place de tine Cami, adevărul este că eu cu Andi am trecut prin ceva și acum încercăm să rezolvăm problemele dintre noi pentru a putea să o luăm de la capăt doar că pare că el încă îmi ascunde lucuri.
- Cred că nu ar trebui să îți faci griji, Ștefan mi-a povestit câte ceva despre tine și Andi și sunt sigură că nu vei lăsa lucrurile așa pari destul de deșteaptă.
- Și amețită de la whisky, scuze, nu vreau să stric momentul cu prostiile mele doar că în seara asta am exagerat puțin cu alcoolul și sunt puțin prea gură spartă.
Cami zâmbește.
- Stai liniștită și eu sunt la fel când beau, iar că veni vorba nu trebuia să bem un vin?
- Ba da, dar acum probabil Andi îi face morală lui Ștefan că a vorbit ceva ce eu nu știu.
- Pai și hai să le stricăm momentul. ( și zâmbește)
- Cred că noi o să ne înțelegem minunat, Cami.
***Din perspectiva lui Andi***
- Ești bou? Cum dracu să zici de poliției de față cu Mara?
- Frate nu am știu că nu i-ai spus, adică ai făcut asta pentru ea.
- Da, da, am făcut asta pentru ea, dar dacă află se duce naibi tot, ar fi total împotrivă, mai ales dacă știe ca Filip a făcut plângere.
- Păi și cum o să rezolvi asta? E grav bro, Filip nu numai că ți-a făcut plângere da te-a dat în gât că faci curse ilegale cu mașini, dacă ăștia găsesc probe e grav, e foarte grav.
- Știu Ștefan, nu îmi mai zis și tu, trebuia să îl omor cu bătaia și să îi mut gura la spate să nu mai poată vorbi niciodată.
- Eu cred că ar fi bine să îi zici bro altfel o să aveți probleme. Eu spre exemplu i-am zis Cameliei.
Am fost atât de prost că după ce a plecat Mara m-am dus direct dupa Filip să îi dau o lecție, dar prostu știa că o să vin și a chemat poliția, a făcut plângere și le-a zis polițiștilor că fac curse ilegale, tot ce am reușit să fac a fost să îi anunț pe băieți așa că seara când polițiștii s-au dus să facă controale acolo unde făceam noi cursele nu au găsit nimic, dar nu zic hop până nu s-ar gardul, Filip e nebun și sigur nu e singura lui schemă ca să mă țină departe de Mara.
Dacă află Mara o să se ducă totul, trebuie să o țin cât mai departe de asta.- Uite cum facem nu îi spui nimic până nu îi spun eu.
***Din perspectiva lu' Mara***
Nu intru bine în living că aud o conversație între Andi și Ștefan.- Ce să îmi zică? ( mă uit confuză la Andi)
Telefonul îmi vibrează în buzunar, îl iau să văd cine mă caută.
SMS: Ghici cine intră la răcoare?
Hei sper să vă placă acest capitol, iar dacă va plăcut lăsați un vot mă ajută super mult.
Pentru eventualele greșeli nu săriți pe mine, cartea este în continuă editare și voi corecta orice greșeală... ❤️❤️❤️ Nu uitați dacă vă place capitolul da-ți un vot🙏🏼🙏🏼