Sunt din ce în ce mai confuză, sunt sigură că Filip mi-a scris mesajul că doar el vrea să bage strâmbe între mine și Andi.
- Andi cred că e momentul să spui ce naiba se întâmplă, cât mai ai timp.
- Adică? Ce timp?
- Andi, Filip tocmai mi-a trimis mesaj " ghici cine intră la răcoare?" , așa că scuipă tot acum!
- Mara cred că Filip face ceva grav foarte grav și nu e momentul să te cerți cu Andi.
- Zi mai repede Andi ce s-a întâmplat?
- Ce să se întâmple l-am bătut grav, a chemat poliția, a făcut plângere și cam atât.
- Ești sigur? Pentru asta nu poți să intri la răcoare, zi ce ai făcut.
- Mara cred că trebuie să te calmezi, e vorba de Filip îți dai seama că nu s-ar opri doar la asta chiar dacă Andi nu a făcut nimic altceva.
- De ce te-ai dus după el?! Ce ai rezolvat? Ești fericit acum?
- Mara, nu puteam să las lucrurile așa după seara aia. Iartă-mă, nu m-am putut abține.
Simt cum pământul îmi fuge de sub picioare, ce naiba fac acum?
- Ti-am zis să nu ma mai minți, daca nu îmi trimitea Filip mesaj ai fi ascuns asta de mine, asta era ceea ce nu trebuia să aflu nu? Ștefan?
- Mara eu nu ma bag, eu sunt aici pentru Andi, Filip a luat-o razna de când te-ai întors, e ca un câine turbat și acum că tu și cu Andi vă apropiați devine periculos.
- O să îi rup chiar eu gâtul l‐a nenorocitul ăla...
Nu reușesc să duc fraza până la capăt deoarece sunt întreruptă de o bătaie în ușă.
- Andi te rog eu mult zi că e un alt frate de al tău, de care nu știe nimeni.
Andi se duce la ușă și o deschide, 3 polițiști cu Elena se află în fața noastră.
- Bună seara, avem aici o plângere de la domnișoara Moise Elena, cum că pe data de 13.08.2023 ați abuzat sexual și fizic de dânsa, iar pe lângă mai aveți o plângere cum că faceți curse ilegale cu mașini, acestea sunt documentele, aveți aici mandatul, puteți să îl citiți și vă rog să veniți cu noi la secție.
Andi lasă capul în jos și își întinde mâinile pentru a lăsa polițiștii să îi pună cătușele, în momentul ăla mi se clatină pământul și mă uit la Elena, văd negru în fața ochilor.
- Ești o scorpie, cum poți să minți în halul ăsta? Filip te-a pus, le-ai zis polițiștilor că iei bani de la el să minți în halul asta? Te-a abuzat fizic? ( mă arunc direct în părul ei)
Sunt trasă de polițiști.
- Doamnă eu zic să vă calmați, nu ajutați cu nimic, domnul Andi va fi reținut doar 24 de ore până se strâng dovezi pentru plângerile aduse, dacă dovezi nu vor fi domnul Andi va fi eliberat.
- Mara te rog eu oprește-te, du-te în casă și așteaptă-mă după 24 de ore voi fi aici.
Andi se uită la mine blând ca de obicei după care pleacă cu domni polițai și Elena.
- Elena să îți păzești spatele poate lu Andi poți să îi faci câte plângeri vrei dar mie nu pentru că Filip nu ți-ar da voie să te atingi de mine.
Trântesc ușa simt cum capul îmi explodează de nervi, trebuie să fac ceva nu îl pot lăsa pe Filip să câștige, daca vrea război atunci va fi război.
Am un plan și am nevoie de Ștefan și Cami.- Mara te rog eu mult să te liniștești, ai auzit ce a zis Andi, nu au dovezi, o să îi dea drumul.
- Ștefan vreau să fi sincer cu mine și promit că mă liniștesc, ești sigur că nu au dovezi? Cel puțin pentru faza cu cursele ilegale, treaba cu Elena știu că e o născocire de a lui Filip.
- Mara nu știu ce să zic.
- Ștefan fi sincer cu ea, oricum daca nu află de la noi află de la Filip.
- Bravo, uite fată deșteaptă, îmi place de iubita ta Ștefan.
- Până să te întorci tu în țară Andi a mai făcut curse ilegale cu mașini, nu știu ce dovezi are Filip cu treaba asta.
Iau sticla de whisky și torn un pahar, trebuie să îl reduc pe Filip la tăcere și să își retragă plângerea lui și a Elenei, tot ce trebuie să fac e să joc la fel de murdar ca și Filip.
Trebuie să îl prind în aceeași capcană, iar cu Andi o să am de discutat dacă îmi ies lucrurile.- Uite cum facem ori mă ajutați ori dacă nu mă descurc singură.
- Mara nu fă mai multe probleme.
- Ștefan tu înțeleg că Filip îl afundă pe Andi de tot dacă nu facem ceva?
- Pai și ce vrei să facem Mara?
- Jucăm cum joacă Filip, Andi tocmai a fost luat, care ar fi cea mai mare prostie să fac acum?
- Să ieși din casă.
- Exact! Filip abia așteaptă să mă prindă acum, tot ce trebuie noi să facem e ca eu să ies în calea lui, iar voi să prindeți momentul în care plec cu el, așa voi putea depune plângere că am fost luată cu forța și îl șantajez, pentru că la Andi nu sunt dovezi că ar fi abuzat de Elena dar dacă noi avem grijă să surprindem pe cameră momentul în care mă ia așa am dovezi, iar plângerea mea va fi mult mai stabilă.
- Mara e cam periculos. Dacă e mai isteț ca noi?
- Păi și vreți să stăm așa și să așteptăm ca Filip să îl închidă de tot pe Andi? Eu știu că e periculos dar e unica noastră șansă.
Pentru un moment se lasă liniște, toți ne gândim dacă planul ăsta e bun, pare puțin rupt din filme, dar Filip mă vrea pe mine, trebuie doar să îl prostesc, la naiba că dacă stau să mă gândesc asta a vrut de la bun început din seara în care ma atacat prima oară știa că o să vină Andi după mine și mai presus știa că va merge după el, tot ceea ce s-a întâmplat a fost planul lui.
Trebuie să îl termin, iar asta e singura cale să îl elimin dacă Andi a fost reținut din cauză că a abuzat o femeie și Filip va fi la fel.- Ok, treaba stă așa fac asta cu voi sau fără.
- Mara dacă pățești ceva Andi o să mă omoare.
- Ștefan dacă nu facem asta nu o să poată se te omoare după gratii.
- Ok, hai să gândim pașii, te poate lua de oriunde nu putem să venim după tine cu telefonul să te filmăm ar fi prost să nu ne vadă.
- Corect. Luăm mașina lui Andi și mă lăsați în fața blocului meu acolo sunt o grămadă de locuri unde puteți să întoarceți și să nu vă vadă.
- Ok, ia telefonul lui Cami pornește modul de căutare, închide-l și bagă-l în geantă iar pe cel al tău ține-l în mână în cazul în care îl ia să îl ai pe asta de rezervă.
- Ok, e toată lumea pregătită?
- Nup.
- Nu.
- Mulțumesc de încurajare.