' අරේ වාහ්.... ඉසිකෙ පිරිපයම්බර්
අරෙ ඉස්කි අලිඩම් මස්තකලන්දර්
ඉසිකෙ පිරිපයම්බර්
අරෙ ඉස්කි අලිඩම් මස්තකලන්දර්
ඉස්කි කහි කත රහේ
අරේ ඉස්කි කහි හේ එක සමන්දර්
අරේහ්....
නී කනු නිලි සමුද්රම්
නා මනසේමො අන්දුලො පදවප්රයානම්
පියුමි ලයිව් ආවේ....ඒ ගින්න නිවන්නට වරම් අරං
යෝහ්....ගිලුනු නැව සමුද්රම් මැද ගිනිගත්ත පාරට කෙලවෙච්ච තරම්
පියුමි ලයිව් ආවේ ඒ ගින්න නිවන්නට වරම් අරං ...
ආ.....හ් ~ කැරකිලාහ්.'මම හිටියේ කාමරේ මොප් කරන ගමන්.... සින්දුවෙ තාලෙට පස්ස වනන ගමන් මොප් කරනෙක හෙන ආතල් වැඩේ...පස්ස පස්ස පස්ස සුරංගනීගෙ පස්ස..ආහහහහ්හ්හ්හ් ~ මම අතුගෑවෙ නෑ....අම්ම නම් කිව්වෙ අතුගාලා ඊට පස්සෙ තමා මොප් කරන්න ඕන කියල....ඒ උනාට එහෙම ඕන නෑ නෙ...අතුත් ගාල මොප් කරන්නත් ගිහාම වැඩ එක දෙක වෙන හන්දා මම කෙලින් ම මොප් කරන්න ගත්තා.... මට අද ඇඳ යට තිබිලා මම ආසම බැනියම හම්බුනා..මම හිතුවේ ඒක අම්මා වළං අල්ලන්න අරං කියල.. බලද්දි ඒක මං ගාවමනෙ තිබිල තියෙන්නෙ...ආය වත්සුකේ මට රුපියල් එකසිය පනහට අරන් දුන්නු ලයිට් පත්තුවෙන හෑන්ඩ් ස්පිනර් එක....ඒකත් තිබ්බා...දෙයියෝ සාක්කි ඒක තාම හොඳට වැඩ!!! මං ඒක නැතිවෙලා කියලා ඒ දවස් වල වේලක් කන්නෙත් නැතුව හෙව්වෙ ....මතක් වෙද්දිත් අපරාදෙ !!! ඇඳ යට තිබ්බ මකුළුවො දැනටම සරණාගතයො වෙලා මගෙ ක්ලෝසෙට් එකයි බිත්තියයි අතර හිදැසට රිංගනවා මම බලාගන....ඒත් බිම වතුරට උන්ගෙ කකුල් ඇලිලා එහෙම ම නතර වෙලා... ජෙසොකන්බිදා ගායිස්...කාමරේ මගෙ නෙ !! මේ ස්වර්ග රාජ්යයේ ඒකාධිපති පාලකයා මම !!
" සුදු පුතා .......ඔයා ඔය අතුගාලද මොප් කරන්නෙ...කොහෙන්ද ඔයහැටි ජරා වුනේ ?"
" අතුගාලා වැඩ එක දෙක කරගන්න ඕන නෑ....අම්ම ඉන්නකො මම බලාගන්නම් ...."
" සුදු පුතා !!!! මේ ළමය වැඩ වැඩි කරනව දෙයියනේ මට.....මන් කිව්වා පැත්තට වෙලා පාඩුවෙ ඉඳගන මට මේක කරන්න දෙන්න කියල....ඔහොම මොප් කරන්නෙ මොන ලෝකෙද දරුවො "
" අම්මා ..... අම්මලට ඕව තේරෙන්නෙ නෑ.... මේ සේරටම වඩා ලේසි ගෙදෙට්ටම වතුර පුරෝලා බ්රශ් එකෙන් මැදලා වයිප් කලා නම්....බෑ නෙ අම්මා හැම වෙලේම තෝරගන්නෙ අමාරු පාර නෙ "
YOU ARE READING
සෙනෙහස් අවාරේ
Non-Fiction'ආදර කතා පුරාවෘත වෙන්න ජීවිතයම පූජා කරන්න ඕන නෑ බෝසිළු... අපේ කතාව වෙනුවෙන් මම මගෙ ආත්මෙම භාර කරල ඉවරයි ~'