" ආආහහහහ්හ්හ් ... මොළේ වැඩි වුන්ගෙ සංගමේට එකතු වෙලා අපේ මොළවල් කුරුවල් වෙනවා රිෂියො දවසක ...මම නොකිව්වයි කියන්නෙපා... තොපිට බකට් අල්ලලා බලපං අපිත් නරක් වෙනවා කවදහරි.... " සන්තූර් අයියා එන මග තිබ්බ අන්දර වැටෙන් කොල අත්තක් හූරලා අතට ආව කොළ ටික පිටිපස්සට දැම්ම පාර මම කොළ වලින් නෑවිලා ගියා...
පිස්සු යකා...!!!!
" වැඩ පෙන්නනව වගේ ම දිගටම ඒවා තියාගන යන්න ඕන....තේරුනාද ?" අනර්ඝ අයියා මගෙ පැත්ත හැරිලා කිව්වා..
"හරි හරි අනෙ....තවුසෙගෙ හැලයාවත් අප් කල්ලා ගන්නෙ මන් හරිද... "
" ආ අප් කරල ගන්නේව අපේ එකා බලාගනී.තෝ එව්ව කරන්නොන නෑ... අන්තිමේ මූ දැකල උට නැග්ගෙ නැතිවුණොත් අපේ එකාට හුළං.... "සන්තූර් අයියා කට කැඩිච්ච කතාවක් කිව්වා.... වත්සුක මෙතන හිටියානම් මූව මරාන කාලා... අනර්ඝ අයියා ඉදියේ තක්කාලි ගෙඩියක් තරමට රතු වෙලා... මුන් සේරටම අසහනේ...
" තවුසෙලාගෙ කටවල් හන්දා තමා අනර්ඝ අයියාට අපේ එකාව සෙට් නොවුණොත්... "
" එහෙම වෙන්නෑ උඹ හිටපන් කට පියාන...අපි හන්දා තමා මූ මෙහෙම හරි පොඩි එකාව ෆ්ලර්ට් කල්ලා ගන්නෙ..."
" අමො ...හා හා...මේ අයියේ මන් යනව හොඳේ... වත්සුක බලාන ඇති..." මම අනර්ඝ අයියා ට යි සන්තූර් අයියා ට යි බායි පාරක් දීගන පන්තියට එන්න තියන කොරිඩෝ එකට හැරුනා..
අද රිපෝට්ස් දුන්න නෙ.. ඉස්කෝලෙම ස්ටේජ් රිපෝට්ස් ගත්තු ළමයිට වෙනම ඔඩිට් එකෙ මීට් එකක් තියලා තමා දෙන්නේ... ඇවරේජ් සීයට හැත්තෑ පහට වැඩි අයට... මෙච්චර කල් රැකගත්තා වගෙ ම මගෙ නම්බුව මේ පාරත් රැකිලා තිබ්බා.. ශෙක්ශන් ෆස්ට් කියන නම තාම මන් ගාව තියන එකම මදෑ.. මගෙ ඇවරේජ් තිබ්බේ අනූ හතරයි දශම හතක්.... වත්සුක අපේ ක්ලාස් එකෙ හතර... අපෙ පන්තියෙ ඉතින් විසි පස් වෙනියාට යනකම් වත් ස්ටේජ් රිපෝට්ස් හම්බෙනව කොමර්ස් එකෙන් ශෙක්ශන් ෆස්ට් අනර්ඝ අයියා.. සන්තූර් අයියා ටත් ස්ටේජ් රිපෝට්ස් නම් තිබ්බා වෙනියා කොහොමද දන්නෑ.. ඌ ඉංග්ලිශ් , අයි ටී පේපර්ස් දෙක ලිව්වෙ නෑල්ලු...සංදේශ් අයියා පන්තියේ හය.. ඌත් ග්රවුන්ඩ් ගානෙ බඩගාලාත් වැඩේ කරගන්නවා.. ආඛ්යාන් අයියා ලිව්වෙ නෑ නෙ මේ පාර.... ඒක හන්දා එයා මීටින් එකෙ දි හම්බුනෙත් නෑ සංදේශ් අයියාත් රිපෝට් එක ගන්න ආවෙ නෑ... හෙට බිග් මැච් එක.... මේ පාර රිපෝට්ස් දෙන්න පරක්කු වුණා.. කලාපෙන් නෙ ටර්ම් ටෙස්ට්ස් තිබ්බේ.. එතකොට එහෙට ලකුණු යවලා ඇනලයිස් කරන්න ඕන... ඔය සේරම හත්තිලව් ඉවර කල්ලාතමා අපට ලකුණු හම්බෙන්නේ.....
YOU ARE READING
සෙනෙහස් අවාරේ
Non-Fiction'ආදර කතා පුරාවෘත වෙන්න ජීවිතයම පූජා කරන්න ඕන නෑ බෝසිළු... අපේ කතාව වෙනුවෙන් මම මගෙ ආත්මෙම භාර කරල ඉවරයි ~'