So proud!!! Dit duurde best lang, vier uur ofzo... Hope you like it! Meer edits? Insta: all_of_rot.b.t.f.d (Engels)(masive spoiler alert)
"Ben ik de enige die het ongelooflijk irritant vind?" Rosetta begrijpt Sophia meteen, wat iedereen over háár zegt kan haar niks schelen, maar over de familie daarentegen... "Misschien moeten we mama's advies maar eens ter harte nemen." "Welk advies?" "Het advies dat ze ons altijd gaf in de hut; 'Wij, de koninklijke familie, zijn hier voor het volk, maar je moet soms niet bang zijn om gebruik te maken van je macht." "En hoe zie je dat voor je?" "Eerst moeten we aandacht hebben, Lili, dit lijkt me een goed moment om je telekinese te trainen." Zegt Sophia, wijzend naar een glas. Nog geen seconde later heeft ze een glas een een mes in haar hand. Ze schraapt haar keel en tikt met het mes op de rand van het glas. De leraressen kijken al snel allemaal op, maar de leerlingen blijven onverstoorbaar verder rodelen. Sophia schraapt haar keel nog eens, nog steeds geen reactie. Sophia verliest haar geduld, dat gebeurt niet vaak, maar als het gebeurt is haar boodschap duidelijker dan ze hem bedoeld. Ze smijt het glas door de zaal en het valt kapot op de grond. Nu staart iedereen naar haar, mooi zo. "Gisteren was tot daaraan toe, maar als dit iedere avond zo is kan ik jullie veiligheid niet langer garanderen. En trouwens als je iets over ons te zeggen hebt... DOE DAT DAN RÉCHT IN ONS GEZICHT!!! WE BIJTEN NIET! Dank u vriendelijk!" Sophia sluit haar speech af met een diepe buiging. (In Katniss stijl) "Kom mee dames, we eten ons diner wel ergens anders zodat de rest even kan bijkomen." Ze lopen naar de tafel pakken hun borden, scheppen op en verlaten de zaal, de menigte nog met open mond achterlatend.
"Waar kwam dat vandaan?" "Ik hoorde de roddelkoningin over mam praten." De deuren zwaaien open en Layla komt naar buiten lopen met twee borden met eten en glazen. "Dat was echt geweldig." "Dankje." "Willen jullie met mij en Katy mee eten?" "Ja graag. Eet Florine niet met jullie mee?" "Nee, haar stem heeft een geweldige invloed op de leerlingen, ze hebben haar nodig in de eetzaal."
"Op jullie plaatsen, klaar, af!" Gymles oftewel vliegles begint met een simpele estafette, de luchtfeeën mogen hun supersnelheid niet gebruiken anders wordt hun team gediskwalificeerd. De prinsessen zitten ieder in een apart team. Dat haalt de teamspirit meteen een stuk omhoog want als er iets is waar ze niet tegen kunnen is het hun verlies. Lili is erg blij dat het een vlieg estafette is. Ze heeft conditie als het gaat om dansen, maar rennen? Nee niet echt. Er zijn zes teams van vier Lynn zit in een team met Sophia en Fay en Demi zit bij Emma. De prinsessen staan alle vier als laatste in de rij. Rosetta's team ligt voor als ze aan de beurt zijn. Alle vier schieten ze naar voren en al snel liggen ze nek aan nek, ze draaien omhoog om de paal die stevig vaststaat in de grond en gaan op in de eindsprint. Ze liggen plat en maken nog meer vaart. Omstebeurt liggen ze allemaal even voor. De spanning is om te snijden, alle teams willen winnen, niemand wil zijn team teleurstellen. Nog twee meter, nog een, nog maar een paar centimeter. Rosetta strekt haar arm voor haar uit en wint de estafette met een armlengte voorsprong. Haar hele team juicht en ze maakt een paar salto's om af te remmen. Demi en Lili remmen af door zichzelf de tegengestelde richting in te blazen, maar Sophia let alleen op Fay die naar haar schreeuwt. "Soph! Kijk voor je!" Gilt lynn. Sophia kijkt voor zich uit en ziet dat ze bijna tegen de muur aan knalt. Ze maakt snel een net van planten om haar op te vangen en krult zich op zodat ze met haar zij tegen de muur knalt. De stenen muur is hard en geeft niet mee, een groot nadeel van buiten gymen. Iedereen kijkt verbaasd op bij de doffe knal tegen de muur. "Tss sukkel." "Wát zei je over mijn zusje!" Klinkt het meteen uit drie monden. Lynn kijkt heel gestresst. "Ze is bewusteloos!" Fay is nu omsingeld door de drie prinsessen. "Zeg dat nog eens, als je durft." "Ja, denk aan gisteren." "Sophia is een sukkel, ze kon het niet eens bedenken om haar hand uit te steken om te winnen en vervolgens knalt ze tegen de muur aan." "Als je dat al dom vindt zal ik jou eens tegen een muur aan gooien." "Hoe zie dat voor je?" Om haar voeten begint het te waaien. Lynn trekt Lili naar achteren. "Kom nou! Ze bloed!"
Lilianna lijkt te ontwaken uit een trance. Van Rosetta en Demi lijkt hun reactie heel gepast, maar van haar lijkt het ongelooflijk overdreven ze kent haar zus amper een maand. Het lijkt zo te zijn met bijna al haar emoties, overdreven, dat had ze vroeger nooit. Ze hoort een zacht gekreun bij de muur ook weer zoiets al haar zintuigen lijken ineens over ontwikkeld. Ze voelt de grond trillen bij elke stap die wordt gezet, hoort, ziet, ruikt en proeft alles. Ze rent achter Lynn aan naar Sophia, die ondertussen bij kennis is gebracht door de lerares. "Mooi zo, nu kan ik die kemphanen van zussen van je even van Fay afhalen, ik denk dat jij haar wel even oplapt en naar de slaapzaal brengt dan kan Lynn verder met de les. "Gaat het een beetje?" "M'n pols is gebroken denk ik en m'n schouder was uit de kom maar door de schok van de val schoot hij weer terug. Maar verder zijn het alleen schrammen." Niet veel later zijn alle verwondingen genezen. "Op naar de slaapzaal." Lili helpt haar zus overeind. In de gangen is het heel rustig, iedereen zit in een lokaal. Ze zijn bijna bij de slaapzaal als er vlakbij iets lijkt te ontploffen wat gepaard gaar met een hoop gegil en geschreeuw.
Cliffhanger! Jeeeeih een hoofdstuk! Ik kan tegen jullie liegen dat ik de week op Schiermonnikoog geen wifi had, maar ik lag gewoon op het strand en van schrijven kwam dus niet echt veel. Btw ik was echt in een super melige bui aan het begin van het hoofdstuk. Als je niet weet hoe een Katniss style buiging eruit ziet, zoek het op, kijk de film the hungergames want die buiging is awesome. Verder was ik superdruk met het editen van Katy en Layla, Katy staat op insta (all_of_rot.b.t.f.d) net als Jared, Aquella en Rose. Love you all♥♥♥
P.s. Het laatste hoofdstuk had maar acht reads... Als je nog leest vote dan alsjeblieft ook even.
JE LEEST
Fairytale een sprong in het diepe
FantasyJennifer leid een normaal leven totdat ze op haar twaalfde verjaardag achter haar ware lot komt. Haar hele leven wordt op zijn kop gezet als ze de sprong durft te nemen.